Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، علی اصغر عنابستانی امروز در مراسم آیین واگذاری اسناد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در سلطان‌آباد، با اشاره به حل مشکل بخشی از زمین‌های مربوط به بنیاد مستضعفان در سلطان‌آباد گفت: با پیگیری‌های انجام شده، بالاخره با موافقت رئیس بنیاد مستضعفان سهم یک دانگی اراضی شهر سلطان‌آباد وابسته به بنیاد مستضعفان که از اوایل انقلاب با حکم‌ دادگاه توقیف و در اختیار بنیاد بود به مردم واگذار و مشکل دریافت سند توسط مردم حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه سهم یک دانگی بنیاد از اراضی کشاورزی شهرستان خوشاب بخشیده نشده است، افزود : امیدوارم مسئولان بنیاد مستضعفان در این قسمت نیز همکاری و زمین‌ها را به مردم واگذار کنند.

وی با تشکر از رویکرد و عملکرد بنیاد مستضعفان در سال‌های اخیر اضافه کرد: از این نگاه بنیاد در حمایت و فعالیت برای خدمت‌رسانی به مستضعفان باید حمایت کرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس سلطان آباد بنیاد مستضعفان سلطان آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • واگذاری هزار قطعه زمین در بم
  • ۱۰۴۵ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در بم واگذار شد
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • دانا و همان چالش قدیمی: زمین‌های‌علی‌آباد!