Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: همه کسانی را که در خدمت نظام اسلامی هستند باید صفات توصیه شده صبر و استقامت در تمام عرصه‌ها را که سفارش و صفات نبی‌اکرم(ص) هستند، عدالت و استقامت در مسئولیت را در کنار مردمی، انقلابی و جهادی بودن را سر لوحه کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از سردار سلامی فرمانده کل سپاه با عنوان امین رهبری یاد کرد و افزود: سردار خرم در مدت عهده‌داری فرماندهی سپاه عاشورا به زیر و بم مشکلات استان آگاه هستند و سردار خرم در همه صحنه‌های بحرانی به همراه سپاه عاشورا حضور داشتند مانند سیل گلستان، زلزله میانه و سراب و نیروهای مسلح اولین گروهی هستند که در کنار مردم در بزنگاه هایی چون حوادث غیرمترقبه حضور دارند.

آل هاشم گفت: سپاه عاشورا در طرح سردار سلیمانی و واکسیناسیون کرونا حضوری بسیار مؤفق داشته و در مناطق مرزی نیز خدمات شایانی را در سخت‌ترین شرایط ارائه می کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به فعالیت و حضور ارزشمند سپاه عاشورا در مناطق هم مرز با کشور آذربایجان نیز اشاره و تصریح کرد: مؤانست با خانواده‌های شهدا و زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر ویژگی های سردار خرم است که امیدواریم با توجه به شناختی که از بخش‌های مختلف دارند در زمینه فساد ستیزی در ساختار اجرایی و به تبع آن در کل استان مؤفق عمل کنند همان گونه که در قائله بنزین نیز با همراهی دیگر نهادهای مرتبط شرایط را به بهترین شکل مدیریت و از سوء استفاده برخی‌ها از این فضا در سطح استان جلوگیری کردند.

وی با تشکر از حسن انتخاب فرمانده جدید سپاه عاشورا اظهار داشت: سردار عباسقلی‌زاده نیرویی بسیار ارزشمند و چهره‌ای محبوب در سپاه عاشوراست و وجود و حضور وی در همه مسئولیت‌ها آرامش بخش و امیدآفرین بوده در عین حال که در انجام وظائف محوله قاطع عمل کرده و امیدواریم در این مسئولیت سنگین راه سردار خرم را ادامه دهد و هنگام تحویل این مسئولیت در آینده، چندین و چند فرمانده و سرلشگر جدید برای آذربایجان و سپاه عاشورا تربیت و معرفی کنند.

امام جمعه تبریز توجه یه مباحث فرهنگی از جمله فرهنگ ایثار و شهادت، عنایت جدی به بسیج دانش آموزی و دانشجویی را از مهمترین مشخصه های فرمانده جدید سپاه  برشمرد و گفت: اقدامات نباید تنها حالت بیانی داشته باشند بلکه باید اقداماتی اثرگذار باشند و به ویژه در خصوص تحقق اهداف گام دوم انقلاب که مورد تأکید رهبری است گام‌های اساسی برداشته شود و در کنار تقویت معنویت در شاکله و ساختار نیروهای سپاه عاشورا به موضوع تربیت بدنی و بکارگیری ظرفیت ورزشکاران ارزشمند استان نیز توجه جدی شود.

آل هاشم تأکید کرد: آذربایجان شرقی ۱۹ نماینده مجلس دارد که در بخش های مهم خانه ملت از هیأت رئیسه گرفته تا ریاست کمیسیون ها حضور دارند و این قابلیت و ظرفیتی است که امیدواریم با بهره گیری از این امکان در کنار تعامل و ارتباط با پیشکسوتان و فرماندهان سپاه شاهد تحول اساسی در استان و البته سپاه عاشورا باشیم.

انتهای پیام/60015

منبع: فارس

کلیدواژه: عاشورا سپاه آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سیدمحمدعلی آل هاشم فارس تبریز بسیج دانش آموزی بسیج دانشجویی خانه ملت امام جمعه تبریز سپاه عاشورا سردار خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد