Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری از انفجاری در مسیر یک کاروان متعلق به نظامیان تروریست آمریکا در خاک عراق خبر دادند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز خبر داد که این کاروان حامل تجهیزات لجستیک متعلق به نظامیان آمریکا بوده که در استان بغداد هدف انفجار قرار گرفته است.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این انفجار منتشر نشده و هیچ طرفی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و هفتم مهر ماه گذشته نیز یک کاروان لجستیکی ارتش آمریکا در شهر ناصریه (جنوب شرق عراق) هدف حمله قرار گرفت.

محموله‌های مورد نیاز نیروهای آمریکایی و همچنین تسلیحات سبک از طریق کامیون‌ها و به واسطه شرکت‌های عراقی از مرز‌های مختلف وارد این کشور می‌شود.

طی ماه‌های اخیر بارها کاروان‌های حامل تجهیزات لجستیک برای نظامیان آمریکایی مستقر در پایگاه‌های نظامی مختلف در عراق هدف انفجار بمب‌های کنار جاده‌ای قرار گرفته‌اند.

از یکی دو سال گذشته که درخواست‌ها در عراق برای خروج نظامیان تروریست آمریکایی از عراق افزایش یافته، کاروان‌های لجستیک ائتلاف آمریکایی به طور هفتگی و گاهی در طول یک روز چند بار هدف انفجار بمب کنار جاده‌ای قرار می‌گیرند.

 از‌این‌رو ارتش آمریکا کار انتقال تجهیزات را به شرکت‌های خصوصی عراقی سپرده است. گروه‌های عراقی تاکید دارند که دولت عراق با عمل به مصوبه پارلمان این کشور، باید نیروهای بیگانه را از عراق اخراج کند.

 پارلمان عراق در دی ماه سال ۹۸ در پی اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور این فرماندهان پیروزی بر داعش، طرح اخراج نیروهای بیگانه از خاک این کشور را تصویب کرد؛ اما آمریکا همچنان بر حضور نظامیان خود در خاک عراق اصرار می‌ورزد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: عراق کاروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم

یک قطار باری حامل بنزین و پروپان در مرز دو ایالت آریزونا و نیومکزیکو از ریل خارج شد و آتش گرفت. 

آسوشیتدپرس گزارش داد این حادثه بعد از ظهر روز جمعه ۲۶ آوریل در منطقه لوپتون رخ داد. هیچ گزارشی از تلفات حادثه وجود ندارد. با این حال با توجه به شدت بحران احتمال کشته یا زخمی شدن عده‌ای وجود دارد.

به گفته پلیس محلی، در مجموع شش واگن در آتش سوخت. این انفجار تردد در بزرگراه بین ایالتی که یک مسیر کلیدی برای تردد بار است، محدود کرد.

لنا کنت، سخنگوی راه‌آهن BNSF گفت که کارکنان این شرکت در محل حضور دارند و در حال جمع آوری بقایای واگن‌های سوخته هستند. 

علت خروج از ریل در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا