Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا کردی سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه هر رای که کمیته محترم انضباطی و سازمان لیگ صادر کند، قطعا قبول خواهیم کرد، گفت: قطعاً به این رأی احترام می گذاریم؛ زیرا اعتقاد داریم، عین عدالت است.

او افزود: به عقیده من تا حدود زیادی قوانین و آیین‌نامه‌های فدراسیون شفاف نیستند و جا برای کامل شدن بیش از این قوانین فعلی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کردی تصریح کرد: در بازی که لغو شد، بازیکنان حفاری علاوه بر اینکه بعد از گذشت سی و پنج دقیقه از وقت قانونی در زمین حاضر شدند، بازیکنان این تیم کارت بازی و نتایج تست PCR خود را نیز به همراه نداشتند.

او با بیان اینکه در بازی با راگا یک بازیکن و سرپرست تیمش اخراج شده بودند، خواستار تعیین تکلیف این دو برای بازی هفته هفتم پس از لغو بازی با حفاری شد و گفت: تاکنون هیچ پاسخ روشنی از فدراسیون برای استفاده از این دو‌نفر نگرفته‌ایم.

کردی افزود:  این حرکت در حقیقت به مثابه آن است که تیمی مانند حفاری تخلف کرده است؛ اما این تیم فولاد زرند است که تاوان اشتباه این تیم را پس می‌دهد.

سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان تصریح کرد: از نهاد قضایی فدراسیون فوتبال تقاضا داریم که منافع کلی تیم‌ها را در نظر بگیرند؛ چرا که ممکن است علاوه بر تیم ما سایر تیم‌های مدعی نیز متضرر شوند، لذا امیدواریم رای نهایی این دیدار تا پیش از دیدار پیش‌رو تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان با مس سونگون اعلام شود و باز می‌گویم هر چه رای کمیته انضباطی باشد ما با دیده منت قبول داریم و می‌پذیریم.

کردی گفت: در کشور‌های دیگر به عنوان مثال در لیگ قطر اگر تیمی با هفت بازیکن وارد زمین نشود، داور بازی را آغاز نمی‌کند و تیمی که مشکل دارد تنها ۱۵دقیقه وقت برای رفع مشکل خود خواهد داشت، در غیر اینصورت همان‌جا گزارش بازی به فدراسیون فوتبال قطر ارسال و صبح روز بعد رای بازی (۶ بر صفر و هفت هزار ریال قطری به عنوان جریمه) صادر می‌شود.

او بیان داشت: کامل و شفاف نبودن آیین‌نامه‌های انضباطی فدراسیون فوتبال باعث حجم زیاد پرونده‌ها در کمیته انضباطی شده و همین امر وقت این عزیزان را می‌گیرد.

کردی از آمادگی تیمش برای رویارویی با مس سونگون خبر داد و گفت: از روز بعد از بازی حفاری تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد ازظهر برگزار کردیم.

او در پاسخ به اینکه چه جایگاهی را برای تیمش در سال اول متصور خواهد بود، افزود: این قول را می‌دهم که تیم ما در پایان فصل در یک جایگاه شایسته قرار خواهد گرفت.

کردی با اشاره به اینکه رسالت تیم فولاد زرند ایرانیان جوانگرایی و معرفی استعداد‌های فوتسال است، گفت: در تیم ما ۶ بازیکن ۲۰ ساله حضور دارند که در بازی‌های گذشته از آن‌ها استفاده کرده ایم.

او افزود: این قول را به سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران و هواداران تیم می‌دهم که تمام سعی‌ام را برای معرفی استعداد‌های برتر استان کرمان و به خصوص شهرستان زرند داشته باشم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان لیگ برتر فوتسال فولاد زرند ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل

روز دوم مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل به میزبانی نجف آباد اصفهان در بخش پسران و شاخه بتل پیگیری شد.

اسکیت‌بازان در رده سنی بالای ۱۹ و زیر ۱۹ سال رودرروی یکدیگر قرار گرفتند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.

در همین راستا، امیرمحمد طبرسی، محمدجواد وکیل الرعایا و سیدمحمد معین حسینی توانستند ۳ سکوی برتر این مسابقه را در رده سنی بالای ۱۹ سال به خود اختصاص بدهند.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال در رقابتی مهیج و دیدنی سه نفر برتر این مسابقه را کوروش مصطفوی، پارسا سیاری ارانی و محمد رسا کشاورزی تشکیل دادند.

گفتنی است تا ساعاتی دیگر نیز نفرات برتر رقابت اسپیداسلالوم مشخص خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره