Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم صبور باشند زیرا ثبات مدیریت زمان‌بر است.

پرویز برومند، سنگربان اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، در حاشیه دربی بولینگ که بین پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس برگزار شد، درباره این رشته به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در اکثر ورزش‌ها سررشته دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند باری هم بولینگ بازی کرده‌ و متوجه شده‌ام این رشته برای یادگیری بیشتر نیاز به تکرار دارد.

او درباره شرایط تیم فوتبال استقلال افزود: با روی کار آمدن سردار آجرلو، روزهای خوبی در پیش است و نباید عجله کرد. در هر چیزی ثبات مهم است، مخصوصا مدیریت. خوشحالی من بابت خوشحالی هواداران است. می‌دانم که با نتیجه نگرفتن چقدر ناراحت می‌شوند. هفته اول از استقلال نمایش خوبی شاهد نبودیم و انتظارم بیشتر بود اما در بازی دوم وضعیت بهتر از قبل شد و خدا را شکر در دو مسابقه به پیروزی رسید.

برومند درباره شرایط تیم ملی عنوان کرد: فکر می‌کنم مقابل کره جنوبی در زمین حریف بهتر بازی کنیم. در کل تصور می‌کنم اسکوچیچ آن‌قدر مهره دارد که نمی‌داند کدام را بازی دهد. بازیکنان ما فوق‌العاده هستند و از نظر کیفی در سطح تیم ملی 98 قرار می‌‌گیرند.

گلر اسبق استقلال درباره حضور دروازه‌بانان ایرانی در اروپا گفت: بسیار خوشحالم و آرزو دارم آنها در تیم‌های بهتری بازی کنند زیرا توانایی‌هایش را دارند. زمان من هم از آیندهوون درخواست بود اما مشکلات مالی به وجود آمد و به توافق نرسیدیم و فکر می‌کنم سال 78یا79 بود. سرمربی وقت آن زمان ناصر حجازی بود. به خاطر دارم یکی از مربیان به من گفت اگر پرویز برومند در انگلیس به دنیا می‌آمد در منچستریونایتد بازی می‌کرد. منظور من لیاقت است و شایستگی این دروازه‌بان‌ها بیشتر از این حرف‌هاست.

برومند گفت: از هواداران می‌خواهم صبور باشند زیرا ثبات مدیریت زمان‌بر است. امیدوارم این تغییر نتیجه دهد و استقلال به جایگاه اصلی خود برسد.

انتهای پیام/ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس برگزار شد بازی تیم ملی مشکلات مالی ناصر حجازی استقلال تیم ملی ایران پرویز برومند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد تا وحید شمسایی برای دومین بار متوالی در عرصه مربیگری دیدار پایانی قاره کهن را تجربه کند. سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با ازبک‌ها به خبرنگاران حاضر گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: ما بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی با اشاره به نقش سرمربی ازبکستان گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌کذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. اما مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: باید کمتر حرف‌بزنیم و بیشتر عمل کنیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم