Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه در دیدار سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه ماموریت های پدافند غیرعامل در زمینه رصد تهدیدها و پایش آسیب‌پذیری‌ها و رویکردهای پیش‌بینی، پیشگیری و پیش‌کنشگری برای امنیت کشور راهبردی است، گفت: به نظر می رسد سازمان پدافند غیرعامل باید بیش از گذشته مفهوم پدافند غیرعامل را در افکار عمومی و حتی برای خاص تبیین و نهادینه‌سازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل و تاکید بر ضرورت توسعه مفاهیم پدافند غیرعامل به مساله انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ظهور و بروز انقلاب اسلامی سبب شده است تا منافع جبهه استکبار در منطقه به خطر بیفتد و به همین خاطر نیز آنها با انقلاب اسلامی ما که ریشه در عاشورا، غدیر و بعثت دارد مخالف و دشمن هستند.

وی با اشاره به اینکه همانگونه که امداد الهی به کمک پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) آمد و دین اسلام را حفظ کرد انقلاب اسلامی نیز همواره با نصرت الهی همراه شده است، ادامه داد: با وجود سطح بالای دشمنی‌ها، این انقلاب همچنان به راه خود ادامه می‌دهد و دشمنان در دستیابی به اهداف خود با شکست مواجه شده‌اند.

سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امروز به مناسبت ایام نکوداشت پدافند غیرعامل در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.

هشتم آبان ماه، سالروز فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل است. این روز در تقویم رسمی کشور نیز با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی بنام روز پدافند غیرعامل نام گذاری شده است. بر همین اساس هرساله ایام نیمه آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل با استفاده از ظرفیت های لشکری و کشوری در چهار سطح ملی، دستگاهی، استانی و شهری برنامه های نکوداشت پدافند غیرعامل با رویکرد تبیینی و ترویجی برگزار می‌شود.

هفته نکوداشت پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۰ نیز با شعار «پدافند غیرعامل، ایران پایدار» از هشتم لغایت ۱۴ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها پدافند غیر عامل قم امنیت سید هاشم حسینی بوشهری غلامرضا جلالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پدافند غیر عامل قم امنیت پدافند غیر عامل قم امنیت سید هاشم حسینی بوشهری غلامرضا جلالی پدافند غیرعامل انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا "کنستانتینو چیونگا" معاون رئیس جمهور زیمبابوه با رئیس جمهور دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا را نگاهی راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی دانست و با اشاره به روابط بسیار خوب ایران و زیمبابوه، بر عزم مسئولان عالی دو کشور برای گسترش و ارتقای سطح همکاری‌ها تاکید کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای آفریقایی، شرکت در این اجلاس و بازدید از نمایشگاه اکسپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی هر چه بهتر و بیشتر مسئولان قاره آفریقا با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف دانست و بر آمادگی ایران برای تبادل این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه نیز در این دیدار با اشاره به سابقه دیرینه و دوستانه روابط دو کشور به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار گسترش تعاملات و همکاری‌های تجاری و اقتصادی بیشتر با ایران بر پایه این روابط نزدیک و قدیمی شد.

کنستانتینو چیونگا ضمن تشکر از برگزاری موفق اجلاس بین‌اللملی ایران و آفریقا، سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای آفریقایی را اصولی و اطمینان‌بخش عنوان و بر آمادگی کشورش برای توسعه همکاری‌ها با ایران تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه با اشاره به عزم مسؤلان این کشور برای اجرای توافقات صورت گرفته با ایران در سفر سال گذشته دکتر رئیسی به این کشور، از اجرایی شدن بخشی از این توافقات خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی و راهبردی علمیات وعده صادق
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور