Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@22:30:54 GMT

محسنی اژه‌ای: وظیفه کنترل بازار به عهده دولت است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۱۷۵۱

محسنی اژه‌ای: وظیفه کنترل بازار به عهده دولت است

به گزارش فارس، غلامحسین محسنی اژه‌ای در دیدار مردمی، با بیان اینکه در این شرایط به اشتغال و تولید نیاز داریم، اظهار کرد: آمار استان را که نگاه کردم درصد قابل توجهی از جرائم این استان شهید پرور مربوط به کسانی هست که به دلیل بیکاری به اعتیاد و سرقت‌های خرد  دچار شدند.

وی با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری‌ها مربوط به بحث بیکاری است، افزود: از استاندار و دادگستری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. میخواهم از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از  تولید، ایجاد اشتغال، جلوگیری از تعطیلی صنعت، ضربه نزدن به اشتغال و... استفاده کنند.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به وضعیت گرانی در بازار،گفت: اگرچه تنگناهایی در دولت وجود دارد و فشارهایی که از بیرون متوجه درون کشور است اما وظیفه کنترل بازار به عهده دولت است.

اژه‌ای بیان کرد: از رئیس دادگستری و رئیس تعزیرات میخواهم در شناسایی کسانی که احتکار میکنند، قیمت‌ها را افزایش می‌دهند و‌...  کمک کنند تا این فشار از مردم کاهش پیدا کند.

وی عنوان کرد: مردم نقطه نظرات خود را به همراه پیشنهاد و راهکار به هر طریقی به دست ما برسانند ما از نقطه نظرات مردم استقبال میکنیم.

اژه‌‌ای با اشاره به عف‌هایی که به مناسبت‌های مختلف توسط مقام معظم رهبری اعلام میشود، گفت: در میلاد حضرت پیامبر (ص) پرونده بیش از سه هزار نفر بررسی و درخواست عفو آن را از مقام معظم رهبری کردیم که مورد موافقت ایشان قرار گرفت.

وی با انتقاد از تغییر کاربری‌ برخی زمین‌ها، بیان کرد: گاهی زمین کشاورزی تبدیل به ویلا شده است یا گاهی برای جلوگیری از برخی ساخت سازها مشکلاتی به وجود می آید.

اژه‌ای افزود: در این شرایط ابتدا باید مسوولان مربوطه شهری با این تغییر کاربری‌ها و ساخت و سازهای غیر مجاز مخالف کرده و جلوی آن‌ها را بگیرند نه اینکه اجازه دهند ساخت و ساز غیر مجاز جلوی چشم آن‌ها ساخته شود‌. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضائیه گفت: امروز امکانات نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران در تراز نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای امروز (۱۳ اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران در بندرعباس افزود: امروز قدرت و عظمت بازدارندگی نیروهای مسلح به فرماندهی فرمانده کل قوا، نقش اصلی را برای پیشبرد اهداف دارد.

وی گفت: پس از ۴۰ سال وقتی جوانان با انرژی و ایمان در مسیر ارتقای نیروهای مسلح گام بر می‌دارند، انسان احساس عزت و افتخار می‌کند.

رئیس قوه قضائیه افزود: با توجه به تحریم های ظالمانه، امکانات و توانایی‌های نیروی دریایی سپاه پیشرفته است و دشمن انگشت به دهان مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین محسن اژه‌ای گفت: امروز مسائل ما به هم پیوسته است و در زمینه‌های مختلف از جمله امنیتی، دفاعی و فردی برای نظام جمهوری اسلامی اهمیت دارد.

وی افزود: قوه قضائیه همه‌ی امکانات خود را برای حمایت و پشتیبانی در جهت رفع موانع از سر راه اهداف نیروهای مسلح به کار می‌گیرد.

رئیس قوه قضائیه بررسی بازدیدهای سفر قبلی تا امروز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی‌ها خوب بوده ولی همچنان نیاز به هماهنگی و برنامه ریزی بیشتر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از الگوهای نامناسب تربیتی سبب تصرف مغزها می‌شود
  • آمارسازی اشتغال یعنی پاک کردن صورت مسئله
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند