Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سردار اصغر عباسقلی زاده پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه سپاه عاشورا اظهار داشت: تمام همت و تلاش خود را در کنار همه همکاران خود را برای تأمین و تحقق فرموده های رهبری و فرماندهی کل سپاه در راستای خدمت به مردم والامقام منطقه شمالغرب کشور به ویژه آذربایجان شرقی بکار خواهیم گرفت و از کل عزیزان در مسئولیت ها و نهادهای مختلف نیز استدعا می‌کنیم ما را در این طریق انجام وظیفه به عنوان یک سرباز همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید به اینکه سپاه نهادی بالنده و نوآور و مولود تفکر راهبردی امام راحل(ره) است، ادامه داد: الحمدالله یادگار ارزنده آن امام(ره) توسط مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده معظم کل قوا اداره می‌شود و برای خاستگاه آرمان‌های مکتبی و انقلابی شریف و تجلی‌گاه اقتدار سیاسی و جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند. 

وی ابراز کرد: سپاه نهادی مردمی بوده که از متن مردم جوشیده است و به فضل الهی به مردمی بودن خود افتخار کرده و همچنان همراه مردم و برای پاسداری از امنیت تلاش می‌کند.

در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده به عنوان فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی معرفی شد و از خدمات عابدین خرم قدردانی شد. پیش از این سردار خُرم با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، جانشینی و معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا بخشی از سوابق سردار عباسقلی‌زاده است.

سردار عباسقلی‌زاده متولد شهرستان آذرشهر و از همرزمان شهید مهدی باکری است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۵

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه عاشورا آذربایجان شرقی مقام معظم رهبری شهید مهدی باکری فارس تبریز عابدین خرم فرمانده جدید سپاه عاشورا ترک وزیر کشور استاندار آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی عباسقلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901538

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل