Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین همیشه پیشتاز هستند، گفت: در آینده شاهد یمنی مستقل و آزاد خواهیم بود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز پنجشنبه طی سخنانی در کنفرانس وحدت اسلامی در یمن گفت: ملت یمن همیشه در حمایت از فلسطین چه از طریق برگزاری راهپیمایی‌های میلیونی و چه از طریق اتخاذ مواضع سیاسی صریح و اعلام آمادگی برای جنگیدن در فلسطین، پیشتاز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این سخنرانی که به صورت ویدئو کنفرانس ارائه شد گفت: وقتی می‌بینیم که علمای شیعه و اهل تسنن در مکانی از دنیا به‌ویژه در یمن عزیز ما گرد هم آمده‌اند، در می‌یابیم که آنها به دنبال خیر و صلاح و وحدت امت هستند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان خطاب به ملت یمن گفت: ما شاهد تجاوز سعودی آمریکایی و تجاوزی بین المللی علیه یمن عزیز هستیم و هدف از این تجاوز این است که قدرت تصمیم گیری آزادانه ملت یمن از آنها سلب شود.

وی اظهار داشت: مقاومت ملت یمن در برابر ائتلاف متجاوز سعودی از سال 2014 میلادی تاکنون بیانگر اصالت و شجاعت آنهاست.

نعیم قاسم خطاب به ملت یمن گفت: شما همیشه برای پیوستن به مقاومت به منظور آزادسازی فلسطین علیرغم شرایط سختتان آماده هستید و این نشانه ای از درست بودن گزینه‌های شما است.

وی اظهار داشت: ای ملت عزیز یمن حزب الله از رهبرش سید حسن نصرالله گرفته تا همه رزمندگانش در کنار شما هستند و ما شما را دوست داریم و به رهبر شجاع و فرزانه شما سید عبدالملک الحوثی درود می فرستیم.

وتابع عندما نراکم فی المیدان، تکبرون فی أعیننا، عندما نرى جهاد نسائکم وإیمانهن وصبرهن، نرى الخیر والأمل والنصر والمستقبل، وعندما نرى شبابکم المجاهدین والشجعان والمتوکلین على الله، نرى مستقبل الیمن الحر والمستقل والعزیز.

نعیم قاسم گفت: با وجود جهاد و ایمان و صبر مردان و زنان یمنی و با وجود جوانان مجاهد و شجاع و توکل کننده به خدا در یمن، در آینده شاهد یمنی آزاد، مستقل و عزیز خواهیم بود.

 کنفرانس علمای یمن امروز با عنوان «وحدت اسلامی؛ فرصتها و چالشها» در صنعاء پایتخت یمن آغاز به کار کرد.

 شیخ عکرمه صبری خطیب مسجد الأقصی, شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان, شیخ احمد بدر الدین حسون مفتی جمهوری سوریه تاکنون در این کنفرانس به صورت ویدئو کنفرانس سخنرانی کرده اند.

وزیر دفاع یمن: آزادسازی مأرب قطعی است/ سرنوشت مزدوران آمریکایی در افغانستان در انتظار مزدوران سعودی استسخنان وزیر لبنانی در دفاع از یمنی‌ها/ آیا بحران جدیدی میان بیروت و ریاض در راه است؟عضو شورای عالی یمن: امارات سر عقل بیاید/ ائتلاف سعودی فروپاشیدتحولات یمن| مرکز شهرستان «الجوبه» در استان مأرب آزاد شد + نقشه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار یمن اخبار یمن حزب الله لبنان نعیم قاسم ملت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود

وزیر فرهنگ با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور مسئولان را موظف کرده‌ که هرکدام تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای با معاونت علمی فناوری منعقد کنند، گفت: در چند نقطه کشور مطالعات این مسئله را انجام داده‌ایم و به زودی تحول جدی فن‌آورانه و دانش پایه در حوزه حکمرانی فرهنگ را مشاهده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی اظهار کرد: به زودی قصد عزیمت به کشور آذربایجان برای شرکت در یک اجلاس را دارم؛ در این سفر دیدارهای مختلفی داریم و تلاش خواهیم کرد سطح تعاملات مشترک را ارتقا دهیم.

وی بیان اینکه باید از این سخنگاه بین‌المللی برای رساندن پیام انقلاب اسلامی و نگاه متعالی فرهنگی انقلاب اسلامی استفاده کنیم، افزود: تلاشمان این است که در مسیر دیپلماسی فرهنگی و ارتقای ارتباطاتمان با کشورهای منطقه بتوانیم با آذربایجان نیز به واسطه همین نگاه، گفت‌وگوها را انجام دهیم و از این فرصت برای اعتلای حوزه فرهنگی و تعاملات فرهنگی منطقه‌ای مشترک استفاده کنیم.

وزیر فرهنگ درباره حمایت دولت از شرکت‌های دانش بنیان تصریح کرد: دولت، دانش پایه است و تقریباً جلسه‌ای از جلسات دولت را در خاطر ندارم که رئیس‌جمهور در مورد شرکت‌های دانش بنیان و فن‌آوری‌های نوین به همه اعضای دولت مطالبی را گوشزد نکرده باشند، در همین راستا مسئولان را موظف کرده‌اند که هرکدام تفاهم‌نامه‌های جداگانه‌ای با معاونت علمی فناوری منعقد کنیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه‌های تابعه آن مثل سازمان اوقاف و امور خیریه، نهاد کتابخانه‌ها و سازمان سینمایی با قوت در این مسیر حرکت می‌کنند و از جمله مهم‌ترین اقداماتی که در دستور کار قرار دارد ایجاد شهرهای جدید صنایع خلاق فرهنگی است.

وی افزود: در چند نقطه کشور مطالعات این مسئله را انجام داده‌ایم و به زودی تحول جدی فن‌آورانه و دانش پایه در حوزه حکمرانی فرهنگ را مشاهده خواهیم کرد.

کد خبر 748984

دیگر خبرها

  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود