Web Analytics Made Easy - Statcounter

​مراسم روز جهانی جودو امروز (پنج شنبه ) با حضور دکتر کاظمی پور در میدان تاریخی امام رحمه الله علیه در اصفهان برگزار شد.

به گزارش برنا؛ مراسم روز جهانی جودو با حضور «دکتر کاظمی پور » سرپرست معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، «مرتضوی» استاندار اصفهان ، «سید محمد طباطبایی » مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ، « آرش میراسماعیلی» و «صدیقه کعبی زاده» رئیس و دبیر فدراسیون جودو و جمعی از علاقمندان به این رشته در میدان تاریخی امام رحمه الله علیه در اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، جودوکاران نونهال و نوجوان از هیات های تابعه هیات جودوی استان اصفهان به نمایندگی از خانواده بزرگ جودو ایران در حالی که جودوگی برتن داشتند، در میدان تاریخی امان (ره) گرد هم جمع شدند و با شعارهایی از قبیل "من به المپیک ۲۰۲۸ می اندیشم، قوانین برابر برای کشورها، جودو ایران را بازگردانید، جودو در ایران زنده است، خواهان رفع تعلیق فدراسیون جودو ایران شدند.

یکی از مهمترین بخش های مراسم قرائت بیانیه ی جودوی ایران به مناسبت روز جهانی جودو بود که با زبان های فارسی و انگلیسی توسط جودو کاران نونهال و نوجوان قرائت شد.

در بخشی از مراسم ، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو به عنوان پرافتخارترین جودوکار ایران به دلیل پیشتازی در همراهی با اصول انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین تقدیر و تجلیل کرد .

در این مراسم همچنین فدراسیون جودو بدلیل میزبانی اصفهان در روز جهانی جودو از سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر مسئولین برگزاری این رویداد تجلیل کرد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو وزارت ورزش اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان خانواده المپیک ایران اداره کل ورزش و جوانان رئیس فدراسیون انقلاب اسلامی فلسطین ورزش و جوانان اصفهان وزارت ورزش بانوان روز جهانی جودو کاظمی پور میدان امام ره میدان تاریخی روز جهانی جودو فدراسیون جودو ورزش و جوانان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت

امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا به دلیل عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش ایرنا، امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن جودو کشورمان، جمعه شب به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان بود. وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا، مدال‌های تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمانی مسابقات کشوری را در کارنامه خود داشت.

سرویس ورزشی ایرنا درگذشت ملکی‌پور را به خانواده وی و جامعه جودو کشور تسلیت می‌گوید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)