Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا جلالی در دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی با اشاره به برنامه ها و راهبردهای دشمن گفت: تدابیر مقام معظم رهبری و دستاوردهای چشم‌گیر در حوزه دفاعی سبب شده تا امروز آمریکا از تقابل نظامی به جمهوری اسلامی در هر شرایطی پرهیز کند اما آنها در تلاش هستند تا در یک جنگ ترکیبی مادون جنگ نظامی اقدامات خود را علیه کشور ما عملیاتی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این جنگ ترکیبی عرصه‌های دفاعی، امنیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، رسانه‌ای و غیره مورد هدف دشمن قرار دارد؛ تاکید کرد در نهایت دشمن در تلاش است تا سرمایه اجتماعی و حمایت مردمی نظام را تضعیف کند.

جلالی با بیان اینکه ماموریت اصلی پدافند غیرعامل ارتقای تاب آوری ملی کشور است، گفت: ما برای ارتقای بازدارندگی در برابر تهدیدات نوین و ترکیبی دشمن نیازمند یک منظومه دفاعی منسجم ، پویا و خلاق در بخش غیرنظامی هستیم.

آیت‌الله نوری همدانی نیز با اشاره به اینکه اساسا از ابتدای تشکیل عالم ماه شاهد دو نوع سیاست استکباری و سیاست الهی هستیم، تاکید کرد: در سیاست خدایی انبیا تلاش می کنند تا مردم را به سلاح ایمان مجهز کنند.

 وی با اشاره به اینکه در سیاست الهی ستون دین مردم هستند و اساس و قوام کشور را نیز مردم تشکیل می دهند، گفت: برای مسئله دفاع نیز ما باید مردم را بیدار کنیم و آنها را به سلاح بصیرت مجهز کنیم چرا که دشمن در کمین است.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه کشور باید آنقدر قوی باشد که دشمن جرأت نکند هر نوع تهدیدی را علیه کشور اعمال کند، افزود پدافند غیرعامل باید در این مسیر گام بردارد و بیدارتر هوشیار تر و قوی تر از گذشته عمل کند./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان