Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@02:19:58 GMT

قاب شادی تیم مهدی مهدوی کیا در شهر دوشنبه

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۲۳۰۶

قاب شادی تیم مهدی مهدوی کیا در شهر دوشنبه

آفتاب‌‌نیوز :

در این دیدار همانند دیدار با نپال شاگردان مهدی مهدوی کیا از همان ابتدای بازی ارایه گر بازی تهاجمی بودند و نکته جالب اینکه دو گل ایران در دقایق ابتدایی و پایانی بازی به ثمر رسید.

در این بین امید‌های ایران موقعیت‌های متعددی خلق کردند که جز ضربه مهدی لموچی و میلاد کر دیگر ضربه‌ها به گل تبدیل نشد و حتی سامان فلاح از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی نشد و ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین دروازه بان لبنان بار‌ها و بار‌ها با واکنش‌های دیدنی خود مانع از گلزنی ایرانی‌ها شد و به لطف این عملکرد به عنوان بهتریکن بازیکن زمین انتخاب شد.

امید‌های ایران در آخرین بازی خود ۹ آبان با تاجیک‌ها مسابقه خواهند داد و در صورت برتری در این دیدار با ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی بازی‌ها خواهند شد. البته به خاطر حضور ۴ تیم در گروه ایران جدول بازی‌ها بعد از حذف تیم چهارم لحاظ خواهد شد که احتمالا نپال خواهد بود. در چنین شرایطی امید‌های ایران در صورتی برتری در بازی پایانی تحت هر شرایطی راهی دور بعدی بازی‌ها می‌شوند.

به ثمر رساندن ۶ گل در دو بازی و بدون گل خورده نشان از عملکرد خوب مردان مهدی مهدوی کیا در ارایه بازی تهاجمی در برابر حریفان دارد. آن‌ها بعد از بازی دوم همانند دیدار اول در قاب دوربین شادی کردند و البته پیروزی در برابر لبنان برای آن‌ها شیرین‌تر بود به این خاطر که با یک گل بیشتر نسبت به تیم تاجیکستان حریف را شکست دادند.

پیروزی که اگر درخشش دروازه بان لبنان نبود شیرین‌تر می‌شد. تا صعود به المپیک پاریس زمان و بازی‌های زیادی باقی مانده است، اما استارت آغازین تیم مهدی مهدوی کیا مقتدرانه بوده و می‌تواند نوید یک تیم خوب در رده سنی امید برای فوتبال ایران را بدهد؛ تیمی که می‌خواهد به حسرت چندین دهه‌ای فوتبال ایران برای حضور در المپیک پایان بدهد.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال امید مهدی مهدوی کیا مهدی مهدوی کیا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال در یک بازی دراماتیک مقابل ذوب آهن به صدر جدول برگشت و شادی را به اردوی هواداران آبی آورد.

این بازی با حواشی زیادی همراه بود و نیمکت آبی پوشان بعد از به ثمر رسیدن گل بلانکو ترکید و چهره اول کادرفنی استقلال بعد از نکونام یعنی مهدی هاشمی نسب به شکل عجیبی به شادی بعد از گل پرداخت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903671

دیگر خبرها

  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)