Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک، امروز تشییع پیکر شهید موسی نوروزی که در سیستان بلوچستان در راه امنیت به شهادت رسید بعد از استقبال پرشور مردم شهر دهدشت به زادگاهش روستای بردله در بخش دیشموک با حضور مسوولین و مردم نیروهای نظامی و انتظامی به خاک سپرده شد.

سردار کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تشییع این شهید گرانقدر با بیان اینکه خیل عظیم جمعیت د رمراسم تشییع و خاکسپاری این شهید جای قدردانی دارد عنوان کرد: این حضور پرشور مردم مایه دلگرمی ما نیروی انتظامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور خانواده شهید آزمون در مراسم تشییع شهید نوروزی در روستای بردله دیشموک

وی در ادامه افزود: این همه عزت، قدرشناسی و احترام به شهید ما را در خدمات‌رسانی و مقابل دشمن ایستادن مصمم‌تر کرده است.

مصطفایی خاطرنشان کرد: شهید نوروزی به عنوان رئیس پلیس اطلاعات شهرستان دلگان با توجه به اینکه مطلع شدند که اشرار مسلح که برای مردم ناامنی ایجاد کرده بودند با اعزام به محل و با درگیری با افراد شرور جان خود را نثار انقلاب و میهن کرده است.

وی گفت: این شهید گرانقدر در یک مقابل جانانه و در مصاف رودرومستقیم از جانب اشرار مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک و تسلیت  به خانواده شهید و ایل بزرگ بهمئی و استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: راه شهادت ادامه دارد و با چنین ناامنی‌هایی که دیگران به وجود می‌آورند کوتاه نخواهیم آمد.

مرتضی جوکار جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در مراسم تشییع این شهید با اشاره به استقبال باشکوه مردم گفت: حضور غیرتمندانه و باشکوه مردم از این شهید ناجا و روحیه بلند خانواده این شهید مسئولیت ما را در استان سیستان و بلوچستان که به فرموده مقام معظم رهبری تنگه احد مملکت اسلامی است بیشتر کرده است.

وی افزود: به شما مردم غیرتمند و سلحشور اعلام می کنم که تا پای جان در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و از مرز و بوم کشور دفاع می کنیم.

جوکار با اشاره به خصائل اخلاقی این شهید در سیل سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهید موسی نوروزی حتی حقوق‌ش را در راه مواسات خانواده های نیازمند در جریان سیل سیستان و بلوچستان قرار داده بود.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این اقدام کریمانه ایشان سبب غبطه همکاران ناجا شده که از همه مردم و همکاران در سیستان و بلوچستان از حضور شما قدردانی می شود.
به گزارش فارس؛ شهید موسی نوروزی در روستای بردله از توابع بخش دیشموک زادگاه پدری‌اش به خاک سپرده شد .

گزارش و عکس: آرش آهنگ

انتهای پیام/82027

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید تشییع آهنگ آرش دیشموک شهید موسی نوروزی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر

مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرزین بلیان» امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در کرمانشاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «فرزین بلیان» امروز جمعه 14 اردیبهشت ماه بعد از نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در کرمانشاه برگزار شد.

شهید بلیان اهل کرمانشاه روز گذشته در پی تیراندازی اشرار مسلح به برجک نگهبانی از آن سوی نوار مرزی، در هنگ مرزی بانه کردستان به فیض شهادت نائل شد.

نماز بر سر پیکر مطهر شهید را حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بعداز نماز عبادی سیاسی جمعه اقامه کردند و پیکر مطهرشهید بر دستان مردم انقلابی و قدرشناس کرمانشاه تشیع شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • سیستان بارانی شد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید فرزین بلیان در کرمانشاه
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال