Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صاحب‌گل صالحی فرماندار شهرستان خاش  گفت: این مدرسه در زمینی به گستره یک هزار و ۲۰۰ مترمربع، زیربنای ۴۵۰ مترمربع و ۷۵۰ متر خوابگاه با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال به همت کانون کارشناسان دادگستری استان تهران و مشارکت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و همراهی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود و موعد بهره برداری آن مهرماه سال آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صاحب‌گل صالحی افزود: کار اجرای ۶۵ واحد آموزشی در شهرستان خاش به همت دولت و خیران انجام و بخش زیادی از این پروژه‌ها مورد بهره برداری قرار گرفته اند که به نوعی انقلابی در کار مدرسه سازی است.

وی از همکاری ها، حمایت و پیگیری‌های خیران و اعضای کانون کارشناسان استان تهران و خاش، نماینده مردم خاش در مجلس، ادارات کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش استان و همچنین از حضور معاونان سیاسی و اجتماعی و برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان، امام جمعه، بخشداران مرکزی و پشتکوه و مدیر آموزش و پرورش خاش و معتمدان برای شرکت در برنامه کلنگ زنی این واحد آموزشی قدردانی کرد.

اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان و بخش‌های کورین و نصرت آباد زاهدان نیز از کلنگ زنی مدرسه فرزانگان خاش با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد تومان از سوی وزارت نفت در روز‌های آینده خبرداد.

عیدمحمد قلندرزهی بخشدار مرکزی خاش نیز گفت: با اجرای این پروژه دانش آموزان دختر از ۳۰ روستای حوزه دشت آبخوان که تاکنون به دلیل نبود فضای آموزشی شبانه روزی از ادامه تحصیل در مقاطع متوسطه محروم بودند از نعمت فراگیری آموزش در منطقه برخوردار می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز گفت: طرح ایجاد ۹۲ مدرسه شبانه روزی در دستور کار این اداره کل قرار دارد که تاکنون کلنگ زنی ۱۵ واحد انجام و ۶ واحد نیز به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: از سال گذشته تاکنون ۳۲۰ تفاهم نامه با خیران برای ساخت و تجهیز مدارس امضا شده و بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان برای ساخت و تجهیز مدارس استان هزینه شده و خیران نیز افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان در این حوزه هزینه کرده اند.

کانون کارشناسان استان تهران افزون بر ۴ هزار نفر عضو دارد که در ۷۱ رشته و افزون بر ۱۱۰۰ تخصص به عنوان سربازان عدالت و به صورت خودکفا فعالیت دارند و تاکنون یک واحد آموزشی در مناطق سیل زده شهرستان گنبد استان گلستان ایجاد کرده و هم اینگ در گام دوم برای ساخت مدرسه شبانه روزی دخترانه کانون کارشناسان در منطقه شریف آباد بخش مرکزی خاش پیشگام شده اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری خاش ساخت مدرسه سیستان و بلوچستان کانون کارشناسان تجهیز مدارس آموزش و پرورش شبانه روزی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش بیش از ۳۰ میلیمتر باران در کمتر از نیم ساعت گفت: بارش هم را با تند باد سبب قطع تعدادی درخت و مصدود شدن معابر شد با صبوری شهروندان در سریع ترین زمان ممکن معابر به حالت عادی باز می‌گردند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی پس از بارش‌های دیروز همچنان حالت آماده‌باش در شهرداری اهواز پابرجا ماند و امروز نیز در کمتر نیم ساعت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم و مشکلاتی در سطح شهر ایجاد کرد.

وی افزود: بارندگی امروز با ورزش باد شدیدی همراه بود که منجر به افتادن چند درخت و مسدود شدن تردد در برخی خیابان‌ها شد که در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسیرها بازگشایی و تردد به حالت عادی برگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام تیم‌های عملیاتی از روز گذشته به همراه دستگاه و ماشین آلات مکنده و پمپاژ هم اکنون در حال فعالیت هستند، شهروندان صبور باشند و مطمئناً در اولین فرصت شهر به حالت عادی باز خواهد گشت.

کد خبر 750357

دیگر خبرها

  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود