Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

چند روز پیش بود که سیروس دین محمدی در گفت‌وگویی در خصوص همبازی بودن با یورگن کلوپ به صحبت پرداخت و خاطراتی را از مربی سرشناس فوتبال دنیا که زمانی با وی در ماینتس آلمان همبازی بود مطرح کرد.

با گذشت چند روز از این مصاحبه دین محمدی از طریق یک مدیر برنامه ایرانی شماره تلفن یورگن کلوپ را پیدا کرد و سپس برای این مربی سرشناس پیام فرستاد اما در اتفاقی جالب کلوپ امروز با دین محمدی تماس گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همبازی سابق کلوپ در این پیام نوشت: «سلام آقای کلوپ من هم تیمی شما در تیم ماینتس سیروس دین محمدی هستم و همین پیام باعث شد تا کلوپ با وی تماس بگیرد.»

سیروس دین محمدی با اشاره این اتفاق گفت: حقیقا اصلا فکر نمی‌کردم کلوپ چنین کاری انجام بدهد. من زیاد به زبان آلمانی مسلط نیستم، از آنجا که امروز برای یک بازی در حمایت از بیماران سندروم‌داون در کنار بچه‌ها بودم مهدی پاشازاده هم کنارم بود. از او خواستم تا کمک کند و پاشازاده هم زحمت ترجمه صحبت‌های من را برای کلوپ و بر عکس از وی برای من کشید.

هافبک اسبق استقلال تاکید کرد: وقتی با او صحبت کردم پیگیر شد که چه کاری انجام می‌دهم، از اینکه او تماس گرفته واقعا خوشحال شدم و او خواست تا بیشتر در تماس باشیم. من هم برای او آرزوی موفقیت کردم و از اینکه روزی در کنار این مربی بزرگ فوتبال بازی کردم افتخار می‌کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورگن کلوپ خبر ویژه سیروس دین محمدی ماینتس یورگن کلوپ دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!

شانس‌های لیورپول برای خلق خداحافظی باشکوه برای یورگن کلوپ یکی پس از دیگری از بین می‌روند. امشب نوبت دربی مرسی‌ساید و جدال با اورتون بود. آخرین دربی کلوپ.

در این بازی لیورپول شانسش را برای قهرمانی از دست داد. فقط یک شگفتی بزرگ می‌تواند مانع از این شود که یورگن کلوپ آخرین فصلش در لیورپول را با ناکامی به پایان برساند.

پیروزی دو گله برای اورتون. دومین برد در ۱۴ سال گذشته مقابل همسایه قرمزپوش. هواداران میزبان در دقایق پایانی خواندند: «شما لیگ را در گودیسون پارک از دست دادید.»

تیم دایش از ابتدا تهاجمی بود و برد می‌خواست. سریع‌تر و هیجانی‌تر از رقیب. دقیقه ۶، پاس هریسون به کالورت لوین، برخورد با آلیسون بکر و پنالتی برای اورتون. البته وی‌ای‌آر به کمک آمد و به دلیل آفساید مهاجم انگلیسی پنالتی کنسل شد.

لیورپول در دردسر بزرگی گیر افتاده بود. آنها توانایی غلبه بر عطش اورتون را نداشتند. جو وحشتناک گودیسون پارک باعث شده بود خبری از لیورپول همیشگی نباشد. شب خوبی برای لیورپولی بودن نبود. حتی بازیکنان لیورپول هم برای حریف بازی می‌کردند. کمتر از نیم‌ ساعت پس از شروع بازی کلکسیونی از اشتباهات از اندی رابرتسون تا کورتیس جونز، الکسیس مک‌آلیستر و آلیسون بکر به جرد برنتویت کمک کردند تا گل اول را به ثمر برساند.

بلافاصله پس از آن زمین اورتون قفل شد. آنها از میانه میدان تا دروازه خودی دفاع می‌کردند و به لیورپول اجازه نمی‌دادند حمله کند. داروین در دقیقه ۳۵ و دیاز در دقیقه ۴۳ به گل تساوی نزدیک بودند اما خبری از گل نبود و گودیسون پارک ساکت نشد.

در نیمه دوم هم اتفاق جدیدی رخ نداد و این اورتون بود که با ضربه سر مثال‌زدنی کالورت لوین که ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند، به گل دوم رسید.
جو ورزشگاه مانند بازی هفته قبل برابر آتالانتا در برگامو به ضرر لیورپول بود و آنها قدرت بازگشت به بازی را نداشتند. بازی با دو گل اورتون تمام شد.

لیورپولی‌ها حالا در وضعیت عجیبی گرفتار شده‌اند. چیزی که حتی فکرش را هم نمی‌کردند. از آرسنال ۳ امتیاز کمتر دارند و منچستر سیتی در حالی‌که فقط دو بازی کمتر دارد، فقط یک امتیاز عقب است.

لیورپولی‌ها روحیه‌شان را از دست داده‌اند، لیگ را هم همین‌طور. فقط معجزه می‌تواند دوباره آنها را خوشحال کند. یورگن کلوپ در پایان فصل می‌رود و آنها تمام تلاش‌شان را انجام دادند که اتحادیه، جام حذفی، لیگ و لیگ اروپا را بگیرند اما فقط یکی از آنها را گرفتند و لیگ برتر که آخری است هم در آستانه از دست رفتن است.

پس از خداحافظی با جام حذفی و لیگ اروپا، حالا نوبت خداحافظی با لیگ برتر است و پس از آن خداحافظی با یورگن کلوپ، یک خداحافظی غم‌انگیز و دردناک برای لیورپولی‌ها.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • استقبال اسطوره هلندی از گزینه جدید لیورپول
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ