Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:38:58 GMT

احداث شهر جدید در شرق بندرعباس با جدیت پیگیری شود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۳۹۱۷

احداث شهر جدید در شرق بندرعباس با جدیت پیگیری شود

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، شهردار بندرعباس و مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از بلوار ساحلی شرق بندرعباس بازدید کرد.

مهدی دوستی در این بازدید بر بهره گیری از ظرفیت صنایع غرب بندرعباس برای تکمیل بلوار ساحلی شرقی تاکید کرد و گفت : این پروژه باید با بهره گیری از همه امکانات و حداکثر توان اجرایی ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستی همچنین از محل جانمایی احداث شهر جدید در شرق بندرعباس بازدید و بر پیگیری جدی این موضوع از سوی معاونت عمرانی استانداری هرمزگان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه فاز اول و دوم بلوار اصلی ساحلی شرق بندرعباس به طول ۱۰کیلومتر در حال اجرا است، اظهار کرد: در فاز اول پروژه ۱۰ عدد کالورت پیش بینی شده که از این تعداد شش عدد به طور کامل اجرا شده، ۲ کالورت در مرحله اجرای فنداسیون و دو عدد نیز در مرحله خاکبرداری است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه ۱۱ کالورت در فاز دوم پروژه در حال انجام است که ۹ عدد در مرحله اجرای دال است، خاطرنشان کرد: همچنین جدول کشی ۸۰ درصد مسیر ۱۰ کیلومتری انجام و لاین بندی ها مشخص شده و در صورت تامین منابع مالی، فاز اول و دوم پروژه بلوار ساحلی شرقی تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی ادامه داد: لاین شرقی مسیر ۱۰ کیلومتری آنتنی (دانشگاه هرمزگان) که در دولاین و به طول ۱۰کیلومتر در حال اجراست،  به طور کامل آسفالت شده و اجرای آسفالت لاین غربی نیز به طول هفت کیلومتر به اتمام رسیده و سه کیلومتر باقی مانده تا ۲ ماه آینده آسفالت و به بهر برداری می رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شرق بندرعباس ساحلی شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه شنبه در تشریح جزییات این طرح افزود: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق «خانسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو» بندرعباس اجرا شد.

وی بیان کرد: دراین طرح که با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد، در مجموع ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: همچنین مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین و پنج دستگاه خودرو شوتی در امر قاچاق نیز از قاچاقچیان به دست آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح ضربتی ۱۰ فروند «تشتک فایبرگلاس قایق موتوری» نیز توقیف شد، اظهار کرد: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر که از تبعه بیگانه غیرمجاز و بدون مجوز اقامت بوده و در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند، دستگیر شدند و هماهنگی های لازم جهت بازگشت آنان به کشورشان انجام شده است.

سردار جاودان با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها از مردم استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو (انباشت) و یا قاچاق کالا، سوخت و موادمخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس