Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به نظر می‌رسد فیس‌بوک قصد دارد با این تغییر اعتبار و آبروی از دست رفته خود را مجدداً به دست آورد.

این شبکه اجتماعی در ماه‌های اخیر با انتقادهای گسترده نمایندگان کنگره، سناتورها و رگولاتورهای آمریکا و کشورهای دیگر مواجه بوده که می‌گویند فیس‌بوک از قدرت و تسلط خود بر دنیای فناوری سو استفاده کرده و به دنبال کنار زدن رقبا، تحمیل سیاست‌های خود به دیگر شرکت‌ها و سوءاستفاده از داده‌های خصوصی کاربران برای کسب درآمد بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک در جریان برگزاری کنفرانس واقعیت مجازی و افزوده این شرکت گفت: نام گذاری جدید نشانگر سرمایه گذاری ما بر روی متاورس است و البته شبکه اجتماعی ما کماکان فیس‌بوک نامیده خواهد شد.

متاورس اصطلاحی است که سه دهه پیش در رمانی به نام «سقوط برفی» در مورد یک ویران شهر آخرالزمانی ابداع شد و اکنون در سیلیکون ولی توجه زیادی به خود جلب کرده است. متاورس به طور گسترده به ایده ایجاد یک قلمرو مجازی مشترک اشاره دارد که می‌تواند توسط افراد با استفاده از دستگاه‌های مختلف قابل دسترسی باشد.

زاکربرگ که به طور گسترده بر روی واقعیت افزوده و مجازی سرمایه گذاری کرده می‌گوید این تغییر باعث خواهد شد که فناوری‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف تحت یک عنوان تجاری جدید مورد استفاده قرار بگیرند و البته این به معنای تغییر ساختار این شرکت نیست.

کد خبر 5338448

منبع: مهر

کلیدواژه: فیس بوک واقعیت مجازی اپلیکیشن موبایل انحصارزدایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان حاکمیت سایبری تحقیقات علمی فناوری فضایی فیس بوک نوآوری امنیت سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی دارو حمله سایبری سامانه هوشمند سوخت ایالات متحده امریکا فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بی توجهی دولت برای اجرای سد آبریز ابراز نگرانی کرد و گفت: بی توجهی به مطالبه مردم پذیرفتنی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌نصیر حسینی در اجلاسیه سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: واقعیت امر دولت‌های مختلف نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن 10 درصد آب‌های سطحی کشور بی‌مهری می‌کنند که انتظار می‌رود دولت سیزدهم نسبت به این مهم نگاه ویژه و خاصی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه  ما یکی از استان‌هایی هستیم که منابع آب فراوانی داریم، اما متاسفانه به درستی از این منابع برای استان استفاده نمی‌شود، عنوان کرد: برخی سدهای احداث شده در محدوده جغرافیایی استان آورده‌ای برای مردم استان ندارند.

حسینی خاطرنشان کرد: موضوع اجرای سد آبریز را بارها در حضور مسئولان کشوری طرح کردیم ولی طرح این مطالبه مردم بعد از دوساعت به کلی به فراموش سپرده شد، ولی واقعیت امر در صورت بی‌توجهی دولت سیزدهم این مطالبه مردم را به اطلاع دفتر مقام معظم رهبری خواهیم رساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: 500 هزار بشکه نفت روزانه در این استان برداشت می‌شود، ولی هنوز از محرومیت رنج می‌برد و واقعیت امر ما ثروتمند هستیم اما اجازه نمی‌دهند از جیب خودمان پول برداریم.

سید‌علی احمدزاده تاکید کرد: اجرای سد آبریز به عنوان به یک آرزوی بر دل مانده و پتروشیمی چرام دو مطالبه مردم استان از رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟