Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@19:49:10 GMT

شناسایی و دستگیری سارق بازار فرش و کشف اموال سرقتی

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۴۸۴۱

شناسایی و دستگیری سارق بازار فرش و کشف اموال سرقتی

سرهنگ الهوردیان ، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت ؛ برابر اخبار واصله از سوی مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک باب مغازه فرش دستباف در بازار مورد دستبرد قرار گرفته است که ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند سارق از تعطیلی بازار استفاده نموده و شب هنگام با ورود به یکی از مغازه های فرش فروشی تعداد ۱۶تخته فرش دستباف به ارزش چهارصد میلیون تومان را به سرقت برده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی افزود: ‌که بلافاصله رئیس کلانتری ۱۶ محققی تبریز به همراه عوامل تخصصی ضمن بررسی شیوه سرقت دستورات تخصصی را در جهت کشف و دستگیری سارق و بررسی آثار و شواهد به جا مانده از سرقت در دستور کارماموران کلانتری ۱۶ تبریز قرار گرفت.

در طول مدت ۲۳ روزه قریب به ۱۲۰ دستگاه دوربین مدار بسته و حدود سی و شش هزار عکس و حدود یکصد مورد خودرو مورد بررسی قرار گرفت . موضوع هر روز پیچیده تر می شد و سارق که بسیار حرفه ای عمل نموده بود با تلاش ماموران خودروی سارق حوالی بازار شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضایی وبا تحت نظر گرفتن خودرو طی ۴ ساعت مراقبت قدم به قدم در یک عملیات ضربتی و بی نقص فرد مورد نظر در یکی از خیابانهای اطراف محل سکونت و با شگرد های خاص پلیسی دستگیر شد.

سارق در همان لحظات اولیه پس از مواجه شدن با داده های موجود و در دست پلیس لب به اعتراف گشود و از منزل نامبرده تعداد ۱۶ تخته فرش سرقتی کشف و به کلانتری انتقال و در ادامه بازجویی های فنی و حرفه‌ای پلیس، فرد سارق به تعداد ۷ فقره سرقت که از سال ۱۳۹۴ تا کنون از بازار فرش انجام داده بود اعتراف و تعداد ۳۵ قطعه فرش که توسط سارق در مکانهای مختلف پنهان کرده بود هم کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: ارزش ریالی فرش های مکشوفه به ارزش ۴ میلیارد تومان برآورد شده است که تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد .

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت دستگیری سارق سارق اخبار حوادث سرقت دستگیری سارق خودرو سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت مریم معصومی اینستاگرام مریم معصومی بازار آزاد قیمت دلار همسر مهدی قائدی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند