Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خواجه‌ای گفت: در سال جاری ۴۶ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی در استان زنجان پرداخت شده است.‌

وی به ارائه تسهیلات ۱۰۰ میلیونی طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی به متقاضیان اشاره کرد و گفت: از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در سال جاری تعداد دو هزار و ۷۲۴ فقره واحد مسکونی در حال ساخت و ساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه جایگاه روستا و روستاییان در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موجب شده که بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی از اولویت‌های اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به شمار آید، خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی در پیشگیری از حوادث نقش مهمی دارد، و با ارائه خدمات فنی، پشتیبانی و اعطای تسهیلات بانکی و وجوه بلاعوض به موضوع بازسازی، نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی تاکید جدی دارد.

خواجه‌ای تاکید کرد: در حال حاضر هیچ محدودیتی در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی برای نوسازی و مقاوم سازی در سطح استان وجود ندارد و هم اکنون نیز در تلاش هستیم روند پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی واحدهای روستایی استان را تا پایان سال ۱۴۰۰ سرعت بخشیده تا متقاضیان به راحتی از خدمات تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی در ادامه به تعامل مطلوب بانک مسکن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در راستای پرداخت تسهیلات برای متقاضیان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه موضوع مقاوم سازی واحدهای مسکونی در سطح شهرها و روستاها اهمیت ویژه‌ای دارد، خوشبختانه تاکنون بانک‌های استان به ویژه بانک مسکن همکاری مناسبی در این زمینه با بنیاد مسکن استان داشته‌اند.

کد خبر 5338460

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا خواجه ای مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا پمپ بنزین قوه قضاییه کرمانشاه گرگان عکس استانها ایلام واکسن کرونا اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مقاوم سازی واحدهای واحدهای مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۶۲ درصدی تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدزبیر موسوی، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در نشست شورای بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، اظهار کرد: میانگین پرداخت کشوری ۵۵ درصد بوده اما در استان ۶۲ درصداست.

وی افزود: ۵۳ هزار و ۶۵ پرونده به بانک‌های عامل معرفی شده است و بقیه را حداکثر تا اواخر خرداد معرفی می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک ملی ۴۵۰ سهمیه داشتیم که ۴۱۶ واحد معرفی شده‌است، در سال جدید بانک‌ها اعلام کرده‌اند سیاست‌ها هنوز ابلاغ نشده‌است و پرداخت‌ها کمتر شده‌است، انتظار داریم کمی سخت‌گیری‌ها در بخش ضمانت‌ها نیز کمتر شود، سال جدید پرداختی در بانک ملی نداشتیم.

سهراب اصالت‌زاده معاون بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این نشست وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن از طرف بانک‌ها را شرح داد و گفت: بانک سپه ۷۰۰ سهمیه دارد که ۲۰۹ واحد انعقاد قرارداد شده‌ اما در سال جدید هنوز پرداختی انجام نشده‌است.

وی افزود: سهمیه بانک مسکن ۱۳۵۰ فقره بوده که از ۱۲۰۰ مورد معرفی شده ۴۲۴ مورد انعقاد قرارداد شده است.

اصالت‌زاده تصریح کرد: سهمیه بانک تجارت ۱۵۰۰ واحد سهیمه بوده که از این تعداد ۱۱۴۵ واحد معرفی شده ۲۱۵ مورد انعقاد قرارداد شده‌است.

وی با اشاره به عملکرد سایر بانک‌ها از سال گذشته تاکنون گفت: در بانک صادرات ۹۰۰ سهمیه داشتیم که ۲۶۳ مورد انعقاد قرارداد شده‌است، در بانک کشاورزی ۴۵۰ واحد سهمیه داشتیم ۴۱۴ مورد معرفی و ۲۱۵ مورد انعقاد قرارداد شده‌است.

معاون بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سهمیه بانک رفاه ۸۰۰ واحد بود که از ۶۸۴ واحد معرفی شده، ۲۰۰ واحد انعقاد قرارداد شده‌است و بانک ملت ۵۵۰ سهمیه بود که ۳۴۳ واحد معرفی شده و ۳۱۵ واحد انعقاد قرارداد شده‌ است.

وی گفت: پست بانک نیز ۳۰۰ واحد سهمیه داشتیم که ۲۰۷ واحد معرفی کردیم و ۴۸ مورد انعقاد قرارداد شده‌است.

کد خبر 749365

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید