Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:28:34 GMT

رابرتسون: صلاح بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۴۹۱۴

رابرتسون: صلاح بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست

اندی رابرتسون، مدافع لیورپول، معتقد است که صلاح قصد دارد فرم ایده‌آل فعلی‌اش را تا پایان فصل حفظ کند.

به گزارش "ورزش سه"، صلاح این فصل 15 گل در 12 بازی برای لیورپول به ثمر رسانده که شامل 10 گل در 9 بازی لیگ برتر می‌شود. او همچنین در جریان پیروزی 0-5 برابر منچستریونایتد موفق به ثبت هت تریک برای تیمش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمادگی بالای این بازیکن مصری به لیورپول کمک کرده تا آغازی بدون شکست در لیگ برتر داشته باشد و در فاصله تنها یک امتیازی با چلسی صدرنشین در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

رابرتسون در گفتگو با اسکای اسپورت درباره عملکرد درخشان هم تیمی‌اش اظهار داشت:« من فکر می‌کنم نحوه بازی او در آغاز این فصل نشان می‌دهد که تا چه حد باورنکردنی است. شما فقط می‌توانید شاهد راه رفتن او در زمین باشید و او احساس می‌کند که می‌تواند هر شانسی که به دست می‌آورد را به گل تبدیل کند.»

 

 

او ادامه داد:« موضوعی که درباره صلاح زیاد به آن توجه نمی‌شود نرخ دوندگی و همکاری او در زمین است. او کمک بسیاری به ترنت الکساندر آرنولد و دفاع پشت سرش می‌کند و کارهایی از این قبیل زیاد انجام می‌دهد. این همان زمانی است که او در بهترین شرایطش قرار دارد، وقتی خلق موقعیت می‌کند، گل می‌زند و از نظر روانی بسیار قوی است.»

در روزهای اخیر صحبت‌هایی بسیاری از سوی مربیان و بازیکنان درباره بهترین بازیکن دنیا مطرح شده و رابرتسون نیز در این باره گفت:« او بازیکنی باورنکردنی است و من فکر می‌کنم در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست و می‌خواهد به این روند ادامه دهد. او در 9 یا 10 بازی این روند را حفظ کرده و می‌خواهد مانند قبل در کل لیگ بهترین باشد. امیدوارم که او در انجام این کار موفق شود چون این اتفاق بهترین شانس ممکن را برای گلزنی و کسب جام‌های قهرمانی به ما می‌دهد.»

محمد صلاح اندی رابرتسون لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلاح اندی رابرتسون لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعت15 در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وستهم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و مطابق آنچه ساعاتی پیش بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند، در نهایت او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورد.

به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • گل اندرو رابرتسون به وست هم (وست هم 1-1 لیورپول)
  • گل اول لیورپول به وستهم توسط رابرتسون در دقیقه ۴۸ + ویدئو
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد