Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف محموله بزرگ دام زنده قاچاق در گمرک بندر شهید باهنر بندرعباس خبر داد. علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت‌وگو با میزان از توقیف محموله دام زنده قاچاق در گمرک بندر شهید باهنر بندرعباس خبر داد.   صالحی تصریح کرد: محموله ۱۵۰۰ رأسی دام قاچاق که در پوشش دام ترانزیتی در حال خروج از کشور بود، با صدور دستور قضایی، شناسایی و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: قاچاقچیان قصد داشتند با سوء استفاده از مجوز ترانزیت دام، یک محموله بزرگ شامل؛ دام‌های مولد و کشتاری بومی را تحت عنوان دام خارجی به یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس ارسال نمایند که با اقدام به موقع دستگاه قضایی استان هرمزگان از خروج این محموله دام از مرز‌های کشور جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به تأکیدات ریاست قوه قضاییه در خصوص لزوم مبارزه بی امان با پدیده قاچاق، گفت: این مهم با جدیت پیگیری می‌شود و به همین منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد می‌کند.   بیشتر بخوانید: محکومیت ۸۷ میلیاردی یک کشتارگاه صنعتی مرغ در خراسان رضوی

انتهای پیام/ برچسب ها: دام زنده توقیف کالای قاچاق دستگاه قضایی هرمزگان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دام زنده توقیف کالای قاچاق دستگاه قضایی هرمزگان استان هرمزگان دام زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ کامیون با ۸۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس طرح مقابله با قاچاق اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: مأموران در مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کرده و 3 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان