Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@07:02:59 GMT

کشف هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در رزن

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۵۱۵۲

کشف هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در رزن

 سرهنگ مظاهر علیجانی، فرمانده انتظامی رزن گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان رزن با تشدید اقدامات کنترلی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه نیسان حامل سوخت مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

به گزارش رکنا، او افزود: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این زمینه با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ علیجانی گفت: قاچاقچیان، سوخت‌های یارانه‌ای را با قیمت نازل جمع آوری و برای کسب سود بیشتر قاچاق می‌کنند که پلیس، با این گونه افراد سود جو به شدت برخورد می‌کند.

خودروی سرقتی از همدان در تویسرکان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان نیز از کشف یک دستگاه خودرو نیسان که در همدان سرقت شده بود، در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا نوری گفت: تیم گشت پاسگاه خرمرود شهرستان تویسرکان هنگام گشت زنی در سطح حوزه یک دستگاه خودروی نیسان را مشاهده کردند که در تاریکی شب در حال عبور از یکی از جاده‌های فرعی و صعب العبور کوهستانی بود.

او افزود: مأموران قصد بررسی خودرو را داشتند که راننده شروع به حرکت کرده و پس از تعقیب و گریز، خودرو مذکور را در جاده کوهستانی رها و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد.

سرهنگ نوری تاکید کرد: با بررسی مدارک خودرو و استعلام شماره پلاک مشخص شد، این خودرو از شهر همدان سرقت شده که برای بررسی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و تلاش برای دستگیری متهم یا متهمان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: مردم همواره باید نکات امنیتی را در خصوص نگهداری اموال و وسایل نقلیه خود رعایت کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاچاق سرقت دستگیری اخبار حوادث فرمانده انتظامی قاچاق کشف شهرستان مأموران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت مریم معصومی اینستاگرام مریم معصومی بازار آزاد قیمت دلار همسر مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان

ایسنا/بوشهر  فرمانده انتظامی دشتستان از توقیف ۴ دستگاه خودرو شوتی حامل بار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان روز پنج شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی بخش کلمه در اجرای طرح مبازره با قاچاق کالا،حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به استان همجوار به یک کاروان خودروهای شوتی برخورد کرده و تعداد ۴ دستگاه خودرو را با شگردهای خاص پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی در ادامه افزود: مأموران در بازرسی از این خودروها تعداد یک دستگاه یخچال دوقلو،تعداد۲۰ قلم انواع لوازم آرایشی با مارکهای مختلف ، ۵۰۰ بسته انواع نوشیدنی های خارجی و ۵۰۰بسته انواع کاپوچینو که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بوده کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه محمودیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را ۶میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند،خاطر نشان کرد: در این خصوص ۴ نفر متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل که در حال رسیدگی می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان