Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که باشگاه استقلال پیش‌تر گفته بود که قرار است از پیراهن اصلی این تیم رونمایی شود اما با پیشنهاد کادرفنی و به دلیلی جالب این اتفاق منتفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، با پیشنهاد کادرفنی تیم فوتبال استقلال، آبی‌پوشان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر با لباسی که در دو هفته اول مسابقات به میدان رفتند، ادامه خواهند داد و طرح پیراهن اول تیم تغییر نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فرهاد مجیدی با طرح فعلی پیراهن اول تنها در یک مسابقه در فصل گذشته به میدان رفتند که آن هم دربی جام حذفی بود و با برتری استقلال به پایان رسید. در فصل جدید هم با این پیراهن به دو پیروزی متوالی دست یافتند. بنابراین با نظر کادرفنی، لباس اول تیم استقلال در فصل جاری تغییر نخواهد کرد.

مرفاوی: نباید انتظار داشته باشیم استقلال مانند سپاهان و پرسپولیس بازی کند پرسپولیس از استقلال پیشی گرفت انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!

ظاهرا قرار است پسوند استقلال عوض شود.

طرفداری | استقلالِ با پسوندی جدید در مسابقات شرکت می‌کند.

چند وقت پیش بود که استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد و حالا خبر جدیدی به گوش می‌رسد.

ظاهرا قرار است پسوند استقلال، از تهران به خلیج فارس تغییر کند و آبی‌ها از این پس با نام استقلال خلیج فارس برابر سایر تیم‌های آسیا قرار بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر
  • ترفند جالب ماشاریپوف برای هماهنگی بیشتر: رفاقت!
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی