Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، الهام بهزادی نایب رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین دوره رقابت‌های پاورلیفتینگ بدون تجهیزات یا سبک بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در سالن ۹ دی شهر یاسوج آغاز شد.

بهزادی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها تا فردا هشتم آبان ادامه دارد افزود: این مسابقات با حضور تیم‌هایی از سراسر کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان از۵ تا ۸ آبان ماه دریاسوج در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این مسابقات در اوزان ۴۳، ۴۷، ۵۲، ۵۷، ۶۳، ۶۹، ۷۶ و ۸۴ کیلوگرم با هم رقات می‌کنند اضافه کرد: رقابت‌های پاورلیفتینگ یا وزنه برداری قدرتی در سه حرکت اسکوات، ددلیفت و پرس سینه با و یا بدون تجهیزات برگزار می‌شود.

گفتنی است بسیاری از ورزشکاران با لباس‌های محلی که نشان از وحدت همدلی ونشاط اجتماعی اقوام مختلف است دراین مسابقات حاضر شدند.

انتهای پيام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بدنساز رقابت های کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان