Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@12:40:50 GMT

تغییرات زیاد بلای جان نفت MIS

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۶۲۳۰

تغییرات زیاد بلای جان نفت MIS

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ عمده ترین مشکل نفت مسجد سلیمان در لیگ امسال تغییرات بسیار زیادی بود که در نقل و انتقالات شاهد آن بودیم. نفتی ها که سال گذشته با توجه به داشته هایشان عملکرد نسبتا خوبی را از خود به جای گذاشتند در فصل نقل و انتقالات به دلیل مشخص نبودن وضع مدیریت و سرمربی این باشگاه اکثر بازیکنان تاثیر گذار شان تصمیم به ترک این تیم گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا این تغییرات زیاد در زردپوشان مسجدسلیمانی سبب شده که در دو هفته ابتدایی نتوانند نتایج قابل قبولی را بگیرند و هواداران خود را راضی کنند.

رفت و آمد مربی ها

مسجدسلیمانی ها که در دیدارهای پایانی فصل گذشته هدایت تیم خود را به محمود فکری داده بودند و اتفاقاً نتایج خوبی را نیز به همراه این مربی به دست آورده بودند برای لیگ امسال با او به مشکل خورند و تصمیم گرفتند فراز کمالوند را به عنوان سرمربی تیمشان معرفی کنند. هرچند که کمالوند هم در این بین رفت و آمد و قهر و آشتی هایی با مدیران نفت داشت اما در نهایت رضایت داد تا فصل جدید را بر روی نیمکت طلایی پوشان مسجد سلیمان سپری کند.

یک تساوی و یک شکست حاصل کار دو هفته ابتدایی

نفتی های مسجد سلیمان با هدایت فراز کمالوند در دو هفته ابتدایی تنها توانستند یک امتیاز را کسب کنند. آنها ابتدا در مصاف با پیکان به تساوی بدون گل دست یافتند و در هفته گذشته نیز در خانه با سه گل مغلوب تیم قدرتمند سپاهان شدند.

نکته قابل توجه این دوبازی عدم موفقیت نفتی ها در باز کردن دروازه حریفان بوده است که اگر کمالوند نتواند فکری به حال این مشکل کند قطعا در ادامه فصل گریبان این تیم را خواهد گرفت.

مجتبی احسانی

هومن جعفری کد خبر: 1116661 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در نماز جمعه تبریز با بیان اینکه روند صهیونیسم ستیزی در حال افزایش است گفت: اسراییل قرار بود سرمایه راهبردی امریکا باشد. وی با اشاره به اینکه ۶۴ درصد مردم دنیا براساس یک نظرسنجی انجام شده مخالف سیاست‌های آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه دانشجویان آمریکا معتقدند هیئت حاکمه این کشور مالیات آنها را صرف حمایت از نسل‌کشی رژیم جعلی در غزه کرده است، راظهارکرد: مشکل امریکا فقط مربوط به مرز‌های خود نیست در حال حاضر حمایت بی وقفه واشنگتن از اسرائیل، بحران مشروعیتی را آغاز کرده که چارچوب برتری ایالات متحده در منطقه غرب آسیا را تهدید می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت سفر رئیس جمهور به پاکستان اشاره و اظهار کرد: یک‌هزار کیلومتر مرز مشترک ایران و پاکستان باعث روابط بسیار عمیقی میان ۲ کشور شده و آنچه حائز اهمیت است این که سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان بعد از روی کار آمدن دولت جدید پاکستان و نخست وزیری شهباز شریف انجام می‌شود که در سازوکار‌های میان ۲ کشور به لحاظ سیاسی، فرهنگی، تجاری و اقتصادی گشایش‌های جدیدی ایجاد می‌کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه تحرکات گروهک‌های تروریستی فعال در خاک پاکستان هر از گاهی به تنش‌زایی دامن می‌زند، گفت: سفر آیت‌الله رئیسی برای یافتن راهی که مانع فعالیت‌های تروریستی در مرز شود بسیار حائز اهمیت است و نشان داد ۲ کشور اراده قوی بر تقویت روابط دارند.

آل‌هاشم با اشاره به فضای روانی ایجاد شده در پاکستان پس از عملیات وعده صادق و استقبال مردم از سفر رئیس جمهور کشورمان، گفت: دورنمای مطلوب این سفر می‌تواند زمینه‌ساز وحدت هرچه بیشتر ۲ کشور در راستای همکاری‌های منطقه‌ای باشد. 

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۰ اردیبهشت سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز که به عنوان " روز ملی خلیج فارس " نامگذاری شده است، اظهار کرد: اسناد موجود در مورد خلیج فارس غیرقابل انکارترین اسناد جهانی است و نشانه هویت و تمدن ایرانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • اسرائیل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد