Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@22:25:31 GMT

شعبه شرکت کیمیا اسپیدی در سمنان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۶۳۷۲

شعبه شرکت کیمیا اسپیدی در سمنان افتتاح شد

شعبه شرکت کیمیا اسپیدی ، سازمان فروش و توزیع مویرگی شرکت نفت سپاهان در سمنان افتتاح شد

محمد صادق قلی زاده مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم در مراسم افتتاحیه این شعبه با حضور در جمع خبرنگاران گفت:شرکت کیمیا اسپیدی قشم به عنوان اولین و با فاصله بزرگترین شرکت فروش و توزیع مویرگی روعن موتور در کشور است که تا کنون در ۱۲ استان شعبه داشته و امروز پانزدهمین شعبه این شرکت در استان سمنان افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم با بیان اینکه شرکت نفت سپاهان و کیمیا اسپیدی تا پایان سال ۱۴۰۰ در ۲۱ استان کشور، شعبه خواهد داشت،گفت: محصولات شرکت نفت سپاهان با برند اسپیدی با کیفیتی بسیار بالا برای انواع خودروهای بنزینی و دیزلی تولید می شود و با برندهای درجه ۱ جهانی قابل رقابت است.

وی با اشاره با اینکه محصولات این شرکت با نهایت کیفیت و قیمت مناسب و مصوب در اختیار مردم قرار می گیرد، افزود: تلاش ما بر ان است تا با تحلیل علمی و تجربی، نیاز هر استان را با استفاده از متغیرهایی مانند: وسعت استان، تعداد خودروهای سبک و سنگین، مسیرهای عبوری، وضعیت آب و هوایی،صنعت غالب، وضعیت معیشت مردم،ویژگیهای فرهنگی، تعداد اتوسرویس ها،مراکز فروش لوازم یدکی و روغن و.. شناسایی نموده و متناسب با آن نسبت به تولید و توزیع عادلانه محصول، اقدام نماییم.

قلی زاده با اشاره به اینکه شرکت نفت سپاهان از سال ۱۳۸۱ در حوزه تولید روانکار و روغن موتور فعالیت دارد، گفت:  این شرکت بزرگترین تولید کننده روغن پایه در خاورمیانه است که محصولات آن با برند اسپیدی در بازار موجود است.

مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم با بیان اینکه روغن موتور یک کالای حمایتی است و قیمت آن توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان تعیین می شود، افزود: از آنجا که هیچ کدام از شرکت های روانکار قادر نیستند قیمت محصولات خود را بطور مستقل تغییر دهند بنابراین دو عامل تولید و عرضه، و عدم توزیع مناسب می تواند منجر به ثبات یا عدم ثبات و التهاب در بازار روغن موتور شود.

 

وی در خصوص تولید و عرضه شرکت نفت سپاهان با برند اسپیدی  تصریح کرد: این شرکت در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۷۳ هزار تن انواع محصولات تولید کرد که از این میزان حدود ۲۳۷ هزار تن را صادر نموده و موجب ارزآوری برای کشور شده که با فاصله بسیار در مقایسه با رقبا قرار دارد و حدود ۱۴۵ هزار تُن  از انواع محصولات را در داخل کشور عرضه کرده که حدود ۶۳ هزار تُن از آن روغن موتور( بنزین و دیزل) بوده است که میزان عرضه روغن موتور نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش داشته است.

 قلی زاده  با اشاره به اینکه شرکت نفت سپاهان با برند اسپیدی   تنها شرکت روانکار هست که از منظر توزیع روغن موتور در کشور در ۶ ماه رشد داشته است، تصریح کرد: بدین ترتیب سهم شرکت نفت سپاهان در بازار روغن موتور به بیش از ۳۰ درصد رسیده  که نشان دهنده عملکرد بسیار خوب این شرکت در حوزه تولید است.

 مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم در خصوص عامل مهم و حیاتی توزیع مناسب محصولات، اظهار کرد:  شرکت نفت سپاهان این عارضه را به درستی شناسایی و اقدام به ایجاد سازمان فروش و توزیع مویرگی  کرده که مهمترین هدف آن توزیع گسترده محصولات است و ایده اصلی آن این است که محصول همه جا در دسترس باشد و  از این طریق تلاش می‌شود تا جایی که امکان دارد واسطه ها حذف و امکان سوء استفاده هایی همچون گرانفروشی و انحصار فروش محصولات تقلبی و غیرمجاز را از بین برود چرا که  در این بازار نابسامان که گاهی تولید کننده از شکل ظاهری ظروف نمی‌تواند اصل یا تقلبی بودن محصول را تشخیص دهد بنابراین نظارت دقیق بر توزیع، نیاز اساسی این صنعت و بازار است.

وی در خصوص عملکرد سازمان فروش و توزیع مویرگی و میزان تاثیر  گذاری آن در بازار، گفت: از ۶۳ هزار تن روغن موتور عرضه شده شرکت سپاهان در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰،حدود ۲۳ هزار تُن توسط شرکت کیمیا اسپیدی به صورت مویرگی و مستقیم عرضه شده است؛ همچنین این شرکت در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ حدود ۷ هزار و ۳۰۰ تُن   و در کل سال گذشته حدود ۲۲ هزار تُن توزیع داشته است اما در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ بیش از سال گذشته توزیع نموده که این موضوع نشان دهنده تلاش شرکت سپاهان در توزیع مستقیم و با نظارت کاملِ رو غن موتور مورد نیاز کشور است. قلی زاده با اشاره به اینکه هزینه های توزیع و پخش مویرگی نسبت به سود آن منطقی نیست و مدیریت عملیات آن نیز بسیار مشکل و پر دردسر است، افزود: شرکت نفت سپاهان به دلیل احساس مسئولیتی که نسبت به هموطنان دارد  توزیع مویرگی را در دستور کار قرار داده و روزبه‌روز آن را توسعه می دهد و از این طریق تلاش می‌کند از مصرف‌کننده نهایی حمایت کند.

 مدیر عامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم  با بیان اینکه وجود التهاب در حوزه روغن موتورمستقیما در زندگی مردم تاثیر می گذارد و موجب تنش های زیادی در جامعه می شود، اظهار کرد: روغن موتور کالائی است که هر  خانواده دارای خودرو، به آن نیاز دارد، از طرفی گرانی و استفاده از محصول غیر اصل نیز مستقیما بر طول عمر خودرو و اقتصاد خانواده تاثیر گذار است ،بنابراین عدم توزیع مناسب و یا وجود کالاهای تقلبی در بازار ممکن است ناوگان حمل و نقل کشور را دچار اختلال کند.

 وی در خاتمه اظهار کرد:عدم ثبات و اختلالات ناشی از عرضه و توزیع قطره‌چکانی و یا نامناسب روغن موتور در کشور نشان دهنده استراتژیک بودن این کالاست.

لازم به ذکر است:شعبه شرکت کیمیا اسپیدی قشم طی دو روز گذشته در اردبیل و همدان نیز آغاز به کار نموده و  شعبه یزد و مرکزی تا پایان آبان ماه تاسیس می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شرکت کیمیا قلی زاده نفت سپاهان فروش و توزیع مویرگی شش ماهه اول سال شرکت نفت سپاهان روغن موتور قلی زاده سال ۱۴۰۰ هزار ت ن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بخشی از پیام نوروزی خود عنوان کرد که سال ۱۴۰۳، بستر‌های جدیدی مانند سکوی تولید، تضمین، تأمین و سکوی توزیع و لجستیک و سکو‌هایی در حوزه صنایع خلاق و عرصه‌های تربیتی را راه‌اندازی خواهیم کرد که شکل جدیدی از آموزش عالی را به تصویر می‌کشاند و این حرکت مسلماً با نگاهی جدید به نوع تعامل بین دانشگاه، صنعت و جامعه می‌پردازد و اثرات جدی را در آینده بر آموزش عالی خواهد گذاشت.

محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با توجه به پیام نوروزی طهرانچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا عنوان کرد که این استان از لحاظ منطقه‌ای و اسناد آمایشی دارای چند ویژگی‌ است. ایده‌ای که رئیس دانشگاه درباره تولید و ایجاد سکو‌های جدید مطرح کرد، می‌تواند به تحقق شعار سال کمک کند و جامعه و دانشگاه‌ها را در این مسیر قرار بدهد و دانشجو‌یان را به سمت مهارت محوری جلو ببرد تا در زمینه‌های تولید توسط بخش خصوصی نقش فعال‌تری ایفا کنند.

وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از استان‌های محروم کشور، نیازمند دنبال کردن این فرصت‌هاست، خوشبختانه این استان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است ازجمله در حوزه گیاهان دارویی، صنایع مرتبط با آب در حوزه دامپروری و در زمینه صنایع چوب که می‌تواند فعال باشد و از طرف دانشگاه آزاد در این راستا تلاش خواهد شد.

کاوه پیشقدم بیان کرد: مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برای کارآفرینان و صاحبان ایده‌ با قابلیت تجاری شدن، زیرساخت و تجهیزات مناسب را فراهم و مشاوره‌های ضروری را برای ارتقای توانمندی آنها به منظور حضور مستقل و مؤثر در عرصه فناوری و تجاری ارائه می‌کند. این مرکز به عنوان یک انکوباتور(ابزار آزمایشگاهی) در دوره‌هایی که هسته‌ها و واحد‌های فناور نوپا به لحاظ اقتصادی و احیاناً بلوغ فناوری، آسیب پذیری بالایی دارند، ضریب آسیب پذیری را به حداقل رسانده و شرایط مناسب را برای رشد مطلوب آنها فراهم می‌آورد.

مرکز رشد مهم‌ترین زیرساخت‌ هوشمند برای ایجاد اقتصاد دانش‌محور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج گفت: مرکز رشد علم و فناوری یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های هوشمند برای ایجاد اقتصاد دانش‌محور محسوب می‌شود. با توجه به زیرساخت‌های اختصاص یافته این مرکز به منظور جذب هسته‌ها، واحد‌ها و همین طور شرکت‌های دانش‌بنیان از قبیل ساختمان‌های پردیس دانشگاه که دارای فضا‌های مناسب، سوله‌های بزرگ برای راه اندازی خطوط تولید شرکت‌ها و زمین‌های کشاورزی مرغوب همراه آب کافی هستند، موفقیت‌های قابل چشمگیری در جذب فناوران داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: طی رشد چشمگیر حوزه تجارت الکترونیک بین خریداران و فروشندگان عمده و خرد در سال‌های اخیر، نیاز به هم‌افزایی بین ارائه‌دهندگان خدمات پست و لجستیک هوشمند، هر روزه بیش از پیش حس می‌شود که این مرکز با جذب شرکت‌های فناور در زمینه تولید پلتفرم و اپلیکیشن‌های لازمه، این فاصله را کم و پیشنهادهایی برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک ارائه کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج تشریح کرد: تمرکز بر چشم‌انداز‌های مشترک در بهینه‌سازی عملیات توزیع و زنجیره‌های تأمین ازجمله پیشنهادهاست که بیشتر به سمت همکاری مشارکتی یا به صورت اکوسیستمی انعطاف‌پذیر و با چشم‌اندازی مشترک پیش می‌روند؛ زیرا که اهمیت این موضوع در حوزه تجارت الکترونیک کاملاً محسوس است.

 کاوه پیشقدم ادامه داد: قدرت نفوذ راه حل‌های دیجیتال در بهینه‌سازی عملیات توزیع پبشنهاد دوم است. راه حل‌های دیجیتال به دلیل کارآمدی، انعطاف‌پذیری و پایداری بیشتر، بخش لجستیک را متحول می‌کنند. این امر نقش بسزایی در بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک دارد.

این مسئول قدرت (اعمال) نفوذ بر شبکه‌های مشترک توزیع در بهینه سازی عملیات توزیع را پیشنهاد سوم ذکر کرد و گفت: شبکه‌های توزیع مشترک به ارسال محموله به یک شبکه توزیع مرکزی و در نهایت ارسال آنها به شبکه توزیع مربوط به هر منطقه اشاره دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج یادآور شد: این واحد دانشگاهی با جذب شرکت‌های خلاق در زمینه رباتیک به منظور پرورش و فکرپروری کودکان با ایجاد فضا‌های لازم و در اختیار قراردادن بخشی از فضای آموزشی مدارس سما در استان و تراشکاری سنگ‌ها و فلزات قیمتی و تزئینی و خلاق به منظور پرورش نیروی کار و ایجاد اشتغال بین جوانان و خانم‌های خانه دار در این زمینه گام بزرگی برداشته است.

موفقیت ۷۰ درصدی در مرکز رشد

وی اضافه کرد: مرکز رشد واحد دانشگاهی یاسوج با استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان، واحد‌های فناور و هسته‌های فناور، محصولات فناورانه تولیدشده و به‌کارگیری حداقل ۴۰ کارگر در بحث اشتغال توسط شرکت‌های مستقر در مرکز رشد فعال است. این مرکز در تولید دانش‌بنیان اشتغال آفرین کاملاً موفق بوده است؛ چراکه هم محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان به مرحله تولید رسیده و هم تولید اشتغال انجام شده و همینطورگام بزرگی در رشد تولید برداشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از جذب فناوران و صاحبان ایده با محور نیاز کشور و برای جلوگیری از خروج ارز خبر داد و افزود: معرفی شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحد یاسوج به صندوق پژوهشی سازمان مرکزی و معرفی آنها به صندوق‌های استان برای دریافت تسهیلات از طریق تبصره ۱۸ و راه‌اندازی خط تولید شرکت‌ها و تبدیل آنها از روش سنتی به نیمه صنعتی و صنعتی با هدف خطوط تولید مکانیزه به منظور بالابردن تولید محصولات شرکت‌ها اولویت اول مرکز رشد است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج تشریح کرد: مرکز رشد این دانشگاه در بخش‌های تولید؛ «کشاورزی» تهیه کود‌های مایع محرک‌های ریشه زا و تولید کمپوست‌های غنی شده و بیولوژیک، بخش کاشت، فرآوری و عصاره گیری گیاهان دارویی با هدف تولید دارو‌های گیاهی از جمله درمان بیماری‌های پوستی و دیابت، «انرژی‌های تجدیدپذیر» ساخت نمونه کارگاهی توربین‌های بادی و توربین‌های آبی و ساخت پنل‌های خورشیدی تولید کنترل کننده‌های الکترونیکی و در بخش «رباتیک» تولید کیت‌های آموزشی، موفقیت ۷۰ درصد به بالا را داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد