Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:49:24 GMT

مصاف سپاهان و هوادار در اصفهان

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۴۶۴۵

مصاف سپاهان و هوادار در اصفهان

گروه استان‌ها- تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم فوتبال هوادار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز شنبه 8 آبان ماه با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود که در یکی از این رقابت‌ها، سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان تیم فوتبال هوادار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سوم باید به مصاف تیم فوتبال هوادار برود؛ دیداری سخت و جذاب که نتیجه آن علاوه بر 2 تیم برگزارکننده، برای سایر تیم‌ها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و می‌تواند در شکل‌گیری مدعیان قهرمانی نقش ویژه‌ای ایفا کند.

سپاهانی‌ها در حالی آماده میزبانی از تیم هوادار می‌شوند که در هفته دوم تیم نفت مسجدسلیمان را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند تا با 6 امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های گل‌گهر، پرسپولیس و استقلال در رده نخست جدول قرار بگیرند. تیم فوتبال هوادار نیز در 2 هفته نخست رقابت‌ها 2 شکست پیاپی مقابل تیم‌های استقلال و پیکان به دست آورده و بدون امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت و فولاد در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است.

سپاهان لیگ بیست و یکم همانند چند فصل اخیر، در آرمانی‌ترین شرایط خود قرار داشته و با اقتدار کامل فصل را آغاز کرده است. تیم نویدکیا در فصل جاری نشان داده است که راه نتیجه‌گیری در هر شرایطی و مقابل هر تیمی را می‌داند. زردپوشان اصفهانی در هفته نخست مس رفسنجان را شکست داده و در هفته دوم نیز مقابل تیم سرسخت نفت مسجدسلیمان بازی تماشایی را به نمایش گذاشتند.

سپاهان در فصل جاری لیگ برتر نیز همانند فصول اخیر در فاز تهاجمی بسیار قدرتمند بوده و به همراه گل‌گهر و پرسپولیس قدرتمندترین خط حمله  لیگ را تا بدین جای فصل در اختیار دارند. سپاهان در هنگام حمله، از نظم تاکتیکی و تکنیکی خوبی برخوردار بوده و از مهاجمان زهردار و خطرناکی سود می‌برد. تیم نویدکیا در بسیاری از پارامترهای هجومی از جمله شوت از راه دور، نبردهای هوایی و نرخ بهره‌وری از ضربات ایستگاهی از سرآمدترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود. هماهنگی بالا و حضور پرتعداد شاگردان نویدکیا در هنگام حمله و بهره بردن از بازیکنانی مانند شهباززاده، رفیعی، مغانلو، حسینی و نورافکن سپاهان را تبدیل به هجومی‌ترین تیم لیگ کرده که قادر به باز کردن هر دروازه‌ای است. زردپوشان اصفهانی در فاز دفاعی نیز به ثبات خوبی رسیده و در آمادگی کامل به سر می‌برند.

در آن‌ سو تیم هوادار قرار‌ دارد که با توجه به عدم نتیجه‌گیری در 2 بازی قبلی، محکوم به برد در این دیدار است. سفید‌پوشان هوادار که در فصل جاری برای نخستین بار به لیگ برتر آمده‌اند، در 2 هفته گذشته بردی نداشته و بدون امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته‌‌اند.

هوادار تیم بدون تجربه و بی‌ادعایی است که مقابل تیم‌های بزرگ خوب ظاهر شده و از انگیزه بالایی برخوردار هستند. نقطه قوت شاگردان عنایتی، در خط دفاعی آنها است. بازیکنان هوادار در ارائه بازی تخریبی و دفاعی تبحر داشته و همین دفاع تیمی و منظم آنها موجب می‌شود که به راحتی گل نخورده و بهترین خط حمله‌ها را زمین‌گیر کنند. از طرف دیگر، هوادار در فاز تهاجمی، بسیار ضعیف بوده و بدون گل زده یکی از بدترین خط حمله‌های لیگ را دارد.

تقابل سپاهان و هوادار را می‌توان دیدار سخت و حساسی برای هر 2 تیم دانست. سبک تدافعی بازیکنان هوادار با توجه به شکل بازی سپاهانی‌ها می‌تواند برای شاگردان نویدکیا دردسرساز شود در آن سو نیاز هوادار به برد و فقدان یک مهاجم کامل در این تیم، شرایط سختی را برای عنایتی و شاگردانش فراهم آورده است. باید منتظر ماند و دید حوادث چگونه رقم خواهد خورد.

چرخابی: سپاهان لیگ را طوفانی آغاز کرد/ کلین‌شیت به معنای نداشتن مشکل در خط دفاعی نیستواکنش باشگاه سپاهان به اظهارات پیروانی/ فراموش‌کاران فضای فوتبال را غبارآلوده نکننددلایل برتری سپاهان برابر نفت مسجدسلیمان/ انتقام سخت به سبک نویدکیا و شاگردانش

 محرومان و مصدومان: 

سپاهان با ترکیب کامل در این دیدار حاضر است اما در تیم هوادار سیدمحمد حسینی محروم بوده و در این دیدار غایب است.

 ترکیب احتمالی سپاهان: 

کریستوفر نت، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سیدمحمدرضا حسینی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.

سرمربی: محرم نویدکیا

 ترکیب احتمالی هوادار: 

مسلم حق‌شناس، محسن طرحانی، صائب محبی، پیمان میری، محمد قاضی، حسین صادقی، مهدی عبدی، معین عباسیان، نیما انتظاری، محمد ستاری و دانیال کردستانی.

سرمربی: رضا عنایتی

 برنامه سایر بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

شنبه 8 آبان ماه 

پدیده مشهد - نفت مسجدسلیمان

استقلال تهران - تراکتور تبریز

صنعت نفت آبادان - فجر سپاسی شیراز

دوشنبه 10 آبان ماه

آلومینیوم اراک - پرسپولیس تهران

فولاد خورستان - مس رفسنجان

گل‌گهر سیرجان - نساجی مازندران

تاریخ نامعلوم

پیکان تهران - ذوب‌آهن اصفهان

انتهای پیام/170/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال هوادار رقابت ها هفته سوم لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ آخرین اظهارات اوسمار پیش از مصاف حساس با سپاهان

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال حضور پیدا کرد و راجع به حواشی باخت به آلومینیوم در جام حذفی و دیدار پیش رو با سپاهان صحبت کرد.

دریافت 173 MB

دیگر خبرها

  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • ویدیو/ آخرین اظهارات اوسمار پیش از مصاف حساس با سپاهان
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان