Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی تراکتور مقابل استقلال اظهار داشت: به دور از تعارفات فردا بازی بسیار جذاب و سنگینی خواهد بود. تیم های رده سوم و چهارم در تمام دنیا حساسیت خاصی دارد.

وی افزود: درست است که تیم چهارم هم شانس کسب سهمیه دارد اما در همه جا رقابت سه تیم اول جذاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا همین قاعده حاکم است. استقلال تیم بسیار خوبی دارد و اگر ژستد را گرفته باشند تیمشان فوق‌العاده می‌شود.

کریمی تصریح کرد: بازی‌های دو هفته اول را دیدم، استقلال تیم بسیار خوبی است و امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تیم ما هم منهای بازی اول که مشمول باز شدن پنجره بود، تیم خوبی است. قرار بود پنجره باز شود و خیلی هم تلاش شد. تسویه حساب هم کردیم اما باز نشد. مجبور شدیم در دفاع وسط از بازیکن جوان استفاده کنیم.

سرمربی تراکتور گفت: تیم کارکرده‌ای داریم که می‌تواند در لیگ رقیب بقیه تیم‌ها برای کسب سهمیه باشد. با علم به اینکه سه امتیاز را از دست دادیم، اما شانس کسب سهمیه هستیم. فردا بازی زیبا و خیلی سنگینی خواهد بود. با بررسی دو تیم تصورم این است که بازی خیلی نزدیک باشد و امیدوارم تماشاگران بازی زیبایی را ببینند.

کریمی در خصوص شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: از نظر زمانی برگزار بازی‌ها دست خودشان نیست. تعطیلی‌هایی برای تیم ملی و همچنین مناسبت‌های ملی داریم که اجتناب ناپذیر است.از رئیس سازمان لیگ و مسئول برگزاری مسابقات شناخت دارم. دقیق و منظم هستند. سازمان لیگ جا افتاده و درک می‌کند‌.

سرمربی تراکتور با اشاره به سوابق رئیس سازمان لیگ عنوان کرد: حیدر بهاروند بازیکن، سرپرست و مدیر باشگاه هم بوده، همه چیز را لمس می‌کند. بدون بازی، آمادگی تیم را حفظ کردن خیلی سخت است. سازمان لیگ هم تلاشش را می‌کند که بازی‌ها منظم برگزار شوند.  ما هم آمادگی همه نوع همکاری را داریم. اگر چه فشار زیاد می‌شود اما باید همیاری کنیم که به موقع بازی‌ها برگزار شوند.

وی در خصوص بحث تبلیغات محیطی اظهار داشت: در تمام دنیا بخش اعظمی از درآمد تبلیغات محیطی است. تنها کشور محروم ما هستیم. مگر می‌شود سازمان لیگ از باب حمایت، تبلیغات محیطی را برای ما انجام ندهد؟ تیم‌های خصوصی شرایط سختی دارند. برای تیم‌های دولتی بودجه‌ خاصی در نظر گرفته می‌شود. از همه نهادها و وزیران که برای چرخیدن چرخ فوتبال سرمایه گذاری می‌کنند تشکر می‌کنم ولی من امروز به عنوان نماینده یک تیم خصوصی اینجا هستم. تبلیغات محیطی را بگیرند دیگر سازمان لیگ چه کاری می‌تواند برای ما انجام بدهد؟ دیگر چگونه می‌خواهد دست بخش خصوصی را بگیرد؟

وی افزود: حتی می‌خواهم که صداوسیما پیگیری کند تا بلافاصله بعد از هر مسابقه نسبت به تسویه اقدام شود. با توجه به تغییر مدیریت صداوسیما فکر می‌کنم این مساله که از بحث حق پخش تلویزیونی هم منتفع شویم، انجام شود. درآمد دیگری نداریم. باشگاه‌ها این شرایط را ندارند که روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کنند. سازمان لیگ باید با تیم‌ها به ویژه تیم‌های خصوصی همکاری کند. تیم‌های دولتی هم روزی نگاهشان به سمت خصوصی می‌رود و آن موقع قدر پول‌ها را می‌دانند. آن موقع می‌شود تیمی را با ۴۰میلیارد تومان بست.

سرمربی تراکتور با اشاره به تلاش‌های مالک این باشگاه عنوان کرد: امثال زنوزی کم پیدا می‌شوند. خیلی سخت است هرسال از جیب خودتان میلیاردی هزینه کنید که بدون برگشت است یا برگشت خفیفی دارد. باید با این افراد همیاری کرد. سعی کنیم تعدادشان را بیشتر کنیم نه اینکه رنجیده خاطر شوند. زنوزی هم زحمت می‌کشد. ممکن است در مقاطعی نامتعادل و بی مطالعه هزینه شده باشد که آن هم برطرف می‌شود. ان‌شاالله از این بعد شاهد چنین مسائلی نباشیم. باید از بخش خصوصی که می‌تواند کار کند دعوت کنیم جلو بیاید. همه چیز باید حرفه‌ای باشد. سازمان لیگ و صداوسیما باید با باشگاه‌ها همسو شوند.

ادامه دارد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تبلیغات محیطی سازمان لیگ کسب سهمیه بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟

شورای برنامه‌ریزی بعثه و سازمان حج و زیارت، سهمیه ارز سفر حج ۱۴۰۳ را برای هر زائر ۵۰۰ یورو اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج، این مبلغ در سهمیه ارز سالانه افرادی که به خارج از کشور سفر می‌کنند، محاسبه نخواهد شد.

سیدعباس حسینی ـ رئیس سازمان حج و زیارت ـ نیز در این نشست، درباره آخرین روند ثبت‌نام کاروان‌های حج تمتع گفت: عملیات ثبت‌نام حج در استان‌ها نزدیک به پایان است و فرآیند امور اجرایی دریافت روادید زائران حج ۱۴۰۳ تاکنون مطلوب بوده است؛ «رقم طلب» برای ۷۴ هزار زائر حج دریافت شده و دریافت «رقم طلب» بیش از ۱۰ هزار نفر دیگر هم درحال انجام است و پس از آن، دریافت روادید انجام خواهد شد.

نصرالله فرهمند ـ مدیرعامل موسسه فرهنگی عمره سعادت، که اجرای عملیات عمره را برعهده دارد، درباره برنامه‌ریزی اعزام عمره‌گزاران ایرانی به عربستان قبل و بعد از عملیات حج گزارش داد و گفت: هماهنگی با هواپیمایی در این خصوص انجام شده است و انتظار می‌رود پس از عملیات حج ۱۴۰۳ با توجه به زیرساخت‌های پیش‌بینی شده از ۲۰ ایستگاه پروازی، زائران به دو فرودگاه مدینه و جده (برای عمره پس از حج تمتع) منتقل شوند.

اعزام زائران ایرانی به عمره پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت‌ماه آغاز شده و بازگشت آن‌ها به کشور تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. در این بازه قرار است حدود پنج هزار نفر به عمره اعزام شوند. بنابر اعلام سازمان حج و زیارت کم‌تر از ۶ میلیون نفر در نوبت عمره هستند.

عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ نیز قرار است از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز شود و پرواز‌های رفت زائران تا ۱۸ خردادماه ادامه خواهد داشت. سهمیه حج ایران حدود ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر است. سازمان حج و زیارت اعلام کرده است حدود ۹۰۰ هزار نفر در نوبت حج تمتع هستند.

دیگر خبرها

  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • سهمیه ارز سفر حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / سهمیه ارز زائران اعلام شد + جزئیات
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار