Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@23:37:29 GMT

چاپ پرچم، راهکاری نوین برای معرفی سازمان ها

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۵۳۸۳

چاپ پرچم، راهکاری نوین برای معرفی سازمان ها

استفاده از پرچم ها در هر سازمان، ضرورتی قابل توجه است.

چاپ پرچم که برای آن میتوانید از وبسایت دنیای پرچم اقدام کنید،  شیوه ای نوظهور در عصر حاضر است که جهت انجام تبلیغات و معرفی برندها مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم از دیرباز به عنوان نمادی جهت نشان دادن هویت یک ملت قلمداد می شده است. امروزه مفهوم پرچم بسیار فراتر از این معنا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزگار کنونی، استفاده از پرچم در مجموعه های اداری جایگاه والایی پیدا کرده است و می توان گفت این مولفه همچون کارت ویزیت عضو لاینفک ست های اداری محسوب می گردد. پرچم در عصر مدرن فعلی، نماد هویت شرکت ها است که از نظر کارکنان و اعضاء سازمان حائز اهمیت است و محترم شمرده می شود. امروزه کمتر سازمان و شرکت برجسته ای را می توان پیدا نمود که از چاپ پرچم مخصوص و منحصر به فرد برای خود، غفلت نموده باشند.

علاوه بر موارد فوق الذکر، پرچم ها کاربرد گسترده ای در انجام تبلیغات دارند. با توجه به تاکید کارشناسان بازاریابی به انجام تبلیغات اصولی، نقش پرچم ها در این امر به وضوح عیان می گردد. لذا لازم است این مسئله در برنامه ریزی های مربوطه مورد بررسی و توجه قرار گیرد.

انواع پرچم

چاپ پرچم در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است. انواع گوناگون پرچم برای استفاده در مواقع مخصوص، تولید و به مصرف کنندگان عرضه می شود که هر یک ویژگی های انحصاری و یکتایی دارند. به طور کلی، پرچم های رومیزی، پرچم های تشریفات، پرچم های ساحلی و پرچم های اهتزاز از پرکاربردترین نوع پرچم های موجود هستند. علاوه بر انواع فوق الذکر، پرچم های دستی، مخروطی، یادبود و پرچم های مذهبی نمونه های دیگری از این محصول هستند که کاربران می توانند در مراسم های ویژه و موارد خاص از آنها استفاده نمایند.

پرچم های رومیزی اغلب در برگیرنده لوگوی شرکت ها و سازمان ها هستند.

پرچم رومیزی: از چاپ پرچم به صورت رومیزی برای استفاده در مواقعی که دید نزدیک وجود دارد، بهره گیری می شود. این پرچم ها دارای انواع لیزری، ساتن، تی شکل و ال هستند و در برخی مواقع، پرچم های یادبود نیز به عنوان جزئی از این محصولات دسته بندی می شوند. پرچم های رومیزی ساتن با پایه سنگی بیشتر از سایر انواع این پرچم ها مورد استقبال واقع می شوند؛ اما شکل ظاهری پرچم های رومیزی لیزری شکیل تر از سایر انواع این محصولات است. پرچم های لیزری از پایه های فلزی برخوردار هستند و قابلیت چاپ دو طرفه دارند.

برای چاپ پرچم در انواع تی شکل و یادبود از پایه ای فلزی به شکل حرف تی انگلیسی استفاده می شود. پرچم های تی برای مواقعی که نیاز به بهره گیری از لوگوی لاتین و فارسی یک برند به صورت توأمان وجود دارد، مناسب و ایده آل هستند.

 

استفاده از چاپ پرچم  برای تهیه انواع تشریفاتی این محصول متداول نیست.

پرچم تشریفات: پرچم های تشریفاتی انواعی از این محصول هستند که به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرند و دارای حاشیه های طلایی رنگ هستند. این پرچم ها اغلب به صورت دوخته شده مورد استفاده قرار می گیرند و کمتر چاپ شده هستند. استفاده از پرچم های تشریفات در سالن های اجتماعات، همایش ها و اتاق مدیران رده بالا مرسوم و متداول است. جنس پارچه به کار رفته در تولید این پرچم، از نوع جیر یا ساتن اعلا است. پرچم های تشریفات در تمامی مسابقات رسمی، غرفه های نمایشگاهی، اماکن دولتی، میادین ورزشی، لابی هتل و سالن های فرودگاه به کار گرفته می شوند. پرچم های مخروطی را نیز می توان در دسته پرچم های تشریفاتی جای داد. پرچم ساحلی: چاپ پرچم در نوع ساحلی، جهت نصب در ارتفاعات زیاد صورت می گیرد. در طراحی این محصولات، حفره هایی در سطح پارچه در نظر گرفته می شود تا مقاومت قابل قبولی برای پرچم در شرایط جوی نامساعد ایجاد شود.

چاپ پرچم با کاربری  اهتزاز به صورت عمودی و یا افقی قابل انجام است.

پرچم اهتزاز: پرچم های اهتزاز همان پرچم هایی هستند که به هنگام پخش سرود ملی بالا می روند و یادآور غرور و حمایت یک ملت هستند. کاربرد دیگر پرچم های اهتزاز در مراسمات جشن و شادی و آذین بستن سطح شهر است. برای تولید این پرچم ها از پارچه های ضخیم استفاده می شود تا مقاومت کافی را در طول زمان داشته باشند. این نوع پرچم ها در دو حالت افقی و عمودی قابل چاپ هستند. خوانایی چاپ پرچم در انواع اهتزاز، اهمیت زیادی دارد؛ چرا که این پرچم ها از زاویه دور در معرض دید قرار می گیرند.

ضرورت استفاده از پرچم، در سازمان ها و شرکت ها

بهترین راه برای انتقال ماهیت و هویت سازمان به مخاطبان، استفاده از انواع پرچم است.

چاپ پرچم توسط سازمان ها به انتقال هویت شرکت به مراجعین کمک شایان توجهی می نماید. تردیدی وجود ندارد که هر سازمان دارای هویت منحصر به فردی است که لازم است به افراد حاضر در محیط شرکت انتقال داده شود.

قرار دادن پرچمی که حاوی لوگوی برند و شرکت است، سبب نفوذ و القاء هویت سازمانی به لایه های عمیق ذهن افراد می گردد. در نتیجه، شکل صحیحی از ماهیت سازمان در اذهان شکل می گیرد. همچنین چنانچه نیاز به ایجاد تغییری در هویت شرکت باشد، اولین گام می تواند تغییر لوگوی برند و معرفی آن از طریق چاپ پرچم با طرحی نو، صورت گیرد.

بهره گیری از پرچمی با نشان شرکت بر روی میز مدیریت، سبب رسمی شدن برند در نظر مخاطبان خواهد گردید. این امر می تواند زمینه ساز موفقیت شرکت در طولانی مدت شده و مسیر دستیابی به هدف را کوتاه نماید.

انتخاب بهترین نوع پرچم برای چاپ

چاپ پرچم دارای پیچیدگی هایی است و انجام درست این کار نیازمند مشورت با کارشناسان است.

با توجه به تولید و عرضه انواع گوناگون پرچم، انتخاب بهترین گزینه برای استفاده در هر موقعیت، نیازمند داشتن آگاهی کافی در این رابطه است. از این رو لازم است علاوه بر کسب اطلاعات جامع و معتبر در زمینه چاپ پرچم، با خبرگان شاغل در این عرصه نیز مشورت شود. روشن است تهیه پرچم نامناسب می تواند نتیجه معکوس داشته و سازمان را از اهداف خود دور نماید.

کارشناسان ماهری که در این حوزه فعالیت می کنند، با معرفی انواعی از پرچم که با بودجه مد نظر سازمان تناسب دارد، مانع از انحراف از مسیر درست می گردند. از این رو بهتر است با واگذار کردن این امر به متخصصان، بهترین نتیجه را برای شرکت رقم زد.

جمع بندی ونتیجه گیری

چاپ پرچم مقوله ای گسترده در دنیای امروز است که نیازمند دقت و توجه است. کاربرد پرچم در روزگار کنونی با سالیان قبل تفاوت زیادی دارد و آنچه امروزه از به کارگیری پرچم ها مد نظر است، دچار تحولات مثبت و اساسی نسبت به گذشته شده است.

در زمان حال، در کنار پیشرفت سریع تکنولوژی، شیوه های معرفی سازمان ها و شرکت ها نیز دستخوش تغییراتی شده است. شاید در روزگارانی نه چندان دور، استفاده از کارت ویزیت فقط محدود به گروه خاصی از افراد جامعه می شد؛ اما امروزه حتی صاحبان کسب و کارهای کوچک نیز اقدام به چاپ کارت ویزیت می نمایند. پرچم حاوی لوگوی برند شرکت نیز مسیری مانند کارت ویزیت را پیش رو دارد. به عبارت بهتر می توان گفت، امروزه حضور پرچم ها در سازمان ها امری اجتناب ناپذیر شمرده می شود و اکثر افراد اهمیت استفاده از آن را مورد تایید قرار می دهند. آنچه در راستای چاپ پرچم باید لحاظ گردد، انتخاب بهترین گزینه از میان انواع مختلف پرچم های تولید شده است. گزینش صحیح و اصولی، شرکت را به اهداف خود نزدیک خواهد نمود.

منبع: فردا

کلیدواژه: چاپ پرچم پرچم تشريفات پرچم روميزي پرچم های تشریفات پرچم های رومیزی استفاده از پرچم چاپ پرچم پرچم ها کارت ویزیت پرچم ها سازمان ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، صمد بهزاد در بازدید شاهین رستم‌پور مشاور معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: مذاکرات و پیگیری‌های لازم از طریق وزارت جهاد کشاورزی برای تولید بذور سبزی و صیفی‌جات در این شرکت انجام شده است.
وی تاکید بر لزوم فراهم شدن فضای مناسب و بستر علمی در تولیدات زراعی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: این مجتمع اقتصادی به دنبال تحقق تولید محصولات کشاورزی پول‌ساز با راندمان بالا بوده و این امر را در دستور کار قرار داده است.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با بیان این که در کنفرانس کشاورزی اوراسیا مقرر شد که ایران بذر مورد نیاز کشور‌های منطقه را تامین کند و مقدمات آن در وزارت جهاد کشاورزی فراهم شده است، اظهار کرد: برای تحقق این هدف، با دعوت از کارشناسان و تولیدکنندگان اوراسیا، توان مجتمع عظیم ملی کشت و صنعت مغان را در زمنیه تولید بذر به صورت شایسته معرفی خواهیم کرد.
مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی نیز در این بازدید با تاکید بر بهره‌برداری از ظرفیت‌های کشت و صنعت مغان در زمینه‌های مختلف گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق در حوزه تولید بذر، ارقام جدیدی را معرفی کرده و با جایگزینی ارقام پربازده و اقتصادی، عملکرد تولیدی این شرکت را افزایش دهیم.
شاهین رستم‌پور آینده کشاورزی ایران را منوط به فراهم شدن بستر تولیدات پایه، علمی و فعالیت تحقیقاتی مجتمع‌‎هایی مانند کشت و صنعت مغان دانست و افزود: با استفاده از ظرفیت موجود در این بنگاه اقتصادی بزرگ استان اردبیل، می‌توان نهال‌های خوبی را در این شرکت تولید و به باغات کل کشور معرفی کرد.
وی با اشاره به آینده درخشان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در حوزه تولید بذر و نهال اظهار کرد: کشت و صنعت مغان با همکاری متخصصان بین‌المللی بذر به زودی تولید بذر محصولاتی همچون خیار، گوجه فرنگی، فلفل، بادمجان، کدو، هندوانه، ملون و لوبیا را شروع خواهد کرد.
مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی بیان کرد: پس از آزمایش اولیه و تایید لاین برای سال آتی و معرفی برند مشترک می‌توان بازار خوبی را در زمینه تولید بذر برای شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان فراهم و از واردات بذور مختلف جلوگیری کرده و بازار داخلی را با بذور تولیدی برند مغانه تامین کرد.
رستم‌پور سرمایه‌گذاری در بخش تولید بذر را دارای سود کلان عنوان و تاکید کرد: شرکت کشت و صنعت مغان می‌تواند با برنامه‌ریزی پنج ساله در امر تولید بذور صیفی و نهال، چند برابر تولیدات فعلی خود سود کسب کند.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان جغتای با استفاده از فناوری نوین