Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،خوانندگی مانند بازیگری یک حرفه پر طرفدار است و افراد زیادی با سودای خواننده شدن مورد سو استفاده افراد سودجو قرار می‌گیرند و به علاقه‌مندان وعده هایی، چون آموزش و انتشار آلبوم داده می‌شود، اما بسیار دیده شده که چنین امری به وقوع نمی‌پیوندد.

مجتبی کبیری، خواننده موسیقی پاپ، راه‌های ورود نسل جوان به عرصه خوانندگی را مورد بررسی قرار داد و در این باره که علاقه‌مندان باید چه مسیری را برای رسیدن به آرزوی خود، که همان خوانندگی است، طی کنند اظهار کرد: در این خصوص باید گفت جوانان در این راه با مشکلات زیادی مواجه هستند که یکی از آن‌ها سرمایه گذاری کلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از مشکلات به این بر می‌گردد که اگر علاقه‌مندان در این راه صدای خوبی هم داشته باشند باز شرایط ویژه‌ای گریبانگیر آن‌هاست و به‌نوعی، چون جوان هستند و سودای این را دارند که محبوب شوند کمپانی‌ها دست به کار می‌شوند و اگر صدای آن‌ها به مذاق شان خوش بنشیند و مورد تائیدشان باشد قرارداد‌های بسیار سنگین می‌بندند و در آخر ممکن است آن را نخواهند و همین امر ضربه بسیار سنگینی را به آن جوان وارد می‌کند.

او در این باره که آیا می‌توان نام خواننده روی افراد نوظهور به حوزه موسیقی گذاشت؟ بیان کرد: در واقع در صفحات مجازی افراد زیادی وجود دارند که به خوانندگی علاقه‌مندند و از همین فضا صدای خود را به نمایش عموم می‌گذارند. به نظر من برخی از این افراد صدای دلنشین و خوبی دارند و می‌توان از آن‌ها در آینده نزدیک یک خواننده مطرح ساخت. اما در کمپانی‌ها اینگونه نیست و اگر خوانندگان خوش صدایی هم به آن‌ها مراجعه کنند جایگاهی را برایشان مشخص و معین نمی‌کنند و چنین چیزی موجب فراهم آوردن شناخت آن‌ها به مردم و جامعه هنری نمی‌شود به نظر من باید به این هنرمندان بها داد و با کمک می‌توان اتفاق مثبتی را برای آن‌ها رقم زد.

این خواننده در پاسخ به این سوال که چه دلیلی دارد برخی خوانندگان با یک تک آهنگ شناخته می‌شوند، اما این موفقیت ادامه پیدا نمی‌کند گفت: راستش اینگونه نیست که یک خواننده نوظهور با یک آهنگ موفقیت خود را کلید بزند و با همان فرمول جلو برود. در گذشته ترانه‌ها و ملودی‌ها بسیار خوب بود، اما درحال حاضر نه ترانه بلکه آهنگسازی و ملودی‌ها اصلا خوب نیست! اگر هم خوب باشد فقط برای مدت کم چنین اتفاقی می‌افتد و خیلی زود از بین می‌رود. در حقیقت افرادی که به آهنگسازی رو می‌آورند باید تجربه بالا و زیر ساخت‌های بسیار خوبی در این زمینه داشته باشند.

مجتبی کبیری در پایان و در این خصوص که کار آماده و جدید چه در دست دارد و چه اثر جدید دیگری در آینده به پخش خواهد رسید تصریح کرد: جدیدترین اثری که در دست دارم «نگاه» نام دارد که موسیقی صوتی و ویدیو کلیپ آن در سایت‌های بسیار معتبر مانند آپارات پخش شد. کار «نگاه» یک اثر بسیار رمانتیک و عاشقانه است که طی هفته گذشته به پخش رسید و اتفاقات مثبتی هم برای آن رخ داد. برای روز‌های آینده نیز آثار جدید و جذابی به دست من رسیده است و قرار است ضبط و آهنگسازی آن‌ها بر عهده خودم باشد چراکه احساس می‌کنم پتانسیل کافی را دارم و از کاربلدان در این حرفه نیز کمک می‌گیرم تا اتفاقات جالب و مثبتی برای این آثار رخ دهد.

منبع:برنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواننده پاپ خواننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، افروز صفاری فرد، صبح چهارشنبه در جمع تعدادی از معلولین کم بینا و نابینای استان کرمان با تقدیر از نیک اندیشی خیرینی که با همت بلند خود ساختمان مجهز مؤسسه نگاه آفتاب مهر را در شهر کرمان برای خدمت به افراد دارای معلولیت کم بینایی و نابینایی تکمیل و تجهیز نموده‌اند گفت: بستر سازی برای پیشرفت و شکوفایی توانمندی‌های بالقوه افراد دارای معلولیت، خدمتی ارزشمند و ماندگار است که با همکاری و همراهی نهادها و تشکل‌های مردم نهاد، ورود مسئولانه مجموعه‌های حقوقی که ورود به عرصه مسئولیت اجتماعی در ساختار وظایف آنان تعریف شده است و همراهی دستگاه‌های اجرایی متولی این امر از جمله بهزیستی میسر و نتیجه بخش خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش روی سازمان بهزیستی کشور در حوزه افراد دارای معلولیت نابینایی و کم بینایی افزود: این خدمات در بخش‌های متعدد به منظور جلوگیری از بروز و پیشرفت معلولیت در افراد و حفظ و ارتقا سطح توانمندی افراد دارای معلولیت ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: از مهمترین و با سابقه ترین این خدمات می‌توان به اجرای طرح غربالگری پیشگیری و درمان تنبلی چشم در کودکان با ۲۷ سال سابقه اجرا در کشور اشاره کرد که طی آن هر سال بیش از ۲۰ هزار نفر غربالگری و جهت درمان و کنترل لازم به مراکز مربوطه ارجاع شده‌اند.

وی با بیان اینکه برگزاری کمیسیون‌های پزشکی به منظور شناسایی و تحت حمایت قرار دادن افراد دارای معلولیت از دیگر خدمات سازمان بهزیستی است افزود: از جمع ۱ میلیون و پانصد هزار نفر فرد دارای معلولیت تحت حمایت بهزیستی، تعداد ۲۵۰ هزار نفر افراد دارای معلولیت کم بینایی و نابینایی هستند که از خدمات حمایتی و تخصصی بهزیستی در چهار چوب آئین نامه‌ها و دستور العمل های قانونی ابلاغ شده و مصوب استفاده می‌کنند.

افروز صفاری فرد، گفت: تهیه و توزیع لوازم کمک توانبخشی از دیگر خدمات بهزیستی به افراد دارای معلولیت است که در حوزه معلولیت‌های نابینایی به لحاظ گرانی و خاص بودن اغلب این وسایل؛ تلاش شده تا با پیگیری‌های مستمر، بخشی از این وسایل تهیه وبا همکاری انجمن‌های نابینایان قسمتی از نیاز این عزیزان مرتفع شود.

وی افزود: از جمله خدمات بهزیستی در راستای رفع نیاز این قشر از افراد دارای معلولیت، گسترش و پویا نمودن گنجینه منابع مطالعاتی و علمی بریل بوده است که علی رغم فعال بودن چند مرکز در این حوزه، به دلیل نیاز مبرم به اینگونه مراکز از تأسیس و راه اندازی این مجموعه‌ها در سایر استان‌ها استقبال و حمایت می‌کنیم.

افروز صفاری فرد، گفت: در قالب طرح CBR علاوه بر شناسایی و حمایت افراد داری معلولیت و هدایت آنان به مسیرهای متعدد حمایتی حرفه آموزی و ارتقا توان حرفه‌ای و اشتغال، ارتقا و حفظ توانمندی و روحیه شادی، نشاط و پویایی این عزیزان نیز در قالب اجرای جشنواره‌های ورزشی و مسابقات گوناگون به انجام رسیده است.

کد خبر 6094212

دیگر خبرها

  • آبرسانی بسیج سازندگی به ۵۰۸ روستای استان اردبیل + فیلم
  • در کشور کفر خوانندگان و رقاصان هم بیدار شدند اما برخی اساتید کشورمان بی‌تفاوت بودند
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • استقبال خوانندگان از کتاب پر فروش ترگل
  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد