Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:06:38 GMT

عوامل فتنه آبان ۹۸ در حمله سایبری اخیر سهیم بوده اند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۶۸۲۵

عوامل فتنه آبان ۹۸ در حمله سایبری اخیر سهیم بوده اند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین اظهار داشت: اسوه‌های عصر ما شاگردان مکتب امام حسین (ع) بوده اند، شهدای ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی بهترین الگو برای آیندگان هستند، هشت آبان سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده است، که امام راحل (ره) فرمودند: «او رهبر ما است»، باید به وجود این شهدا و نهضت امام (ره) بالید و افتخار کرد که در دامنش چنین گوهرهای پر افتخاری پرورش یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید به اجرای طرح «نوجوانان امروز طلایه داران فردا» افزود: ۱۳ آبان می‌بایست مهم شمرده شود، تفکر و روحیه امثال حسین فهمیده‌ها جریان داشته باشند، جامعه به امثال این دانش آموزان نیاز دارند، طرح نوجوانان امروز و طلایه داران فردا می‌تواند تأثیرات بسیار شگرفی در جامعه داشته باشد، لذا توسط تمام دستگاه‌ها عملیاتی شود.

آمریکا رو به افول است

امام جمعه قرچک گفت: جامعه‌ای سالم است که دانش آموزان آن با یک منطق و هدف درست و عقلانی رشد کنند، بایستی منطق اسلام ناب محمدی (ص) در مدارس و کلاس‌های درس ساری و جاری شود، چرا که این منطق باعث پرورش امثال حسین فهمیده، بهنام محمدی، علی لندی ها است.

اسماعیلی تصریح کرد: استکبار در اتحاد با سکولاری شکست خورد و در مقابل تفکر جامعه اسلامی و آزاده در حال رشد و نمو است و پی در پی در حال کسب پیروزی است، این مهم باعث شد که ما محکم‌تر و با صلابت و بیش از گذشته میگوئیم «مرگ بر آمریکا»، امروز آمریکا رو به افول است و این موضوع را به وضوح می‌توان مشاهده کرد.

ما هرگز در جنگ سایبری مغلوب دشمنان نخواهیم شد

خطیب نماز جمعه در ادامه با اشاره به حملات سایبری به مراکز توزیع سوخت خاطر نشان کرد: جنگ امروز جنگ سایبری است و ما نیز مغلوب نخواهیم شد، ولی گاهی با خیانت فتنه گران داخلی مشکل مواجه هستیم، پیش از این نیز این حملات اتفاق می‌افتاد و چون نیمه‌های شب و بامداد بود به راحتی رفع می‌شد، بدون شک عوامل شیطنت‌ها و فتنه‌های گذشته مثل آبان ۹۸ در این موارد سهیم اند.

وی در ادامه توضیح داد: اختلالی که در سامانه هوشمند پمپ بنزین پیش آمد بدون شک یک حمله سایبری بوده که ۴۳۰۰ پمپ بنزین در ایران دچار اختلال شده اند که به سرعت و در کمترین زمان این مشکل حل شد این سامانه، در هشت سال گذشته به جهت بی توجهی دچار استهلاک و مشکل شده است، اما به هرحال با سرعت عمل نیروی‌های دست اندر کار بویژه وزارت نفت رفع شد.

کد خبر 5338663

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر آمار کرونا پمپ بنزین قوه قضاییه کرمانشاه گرگان عکس استانها ایلام اردبیل واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!

زی‌سان: طالع بینی یعنی هنر باستانی درک تأثیر کیهان بر امور انسانی، قرن‌ها ذهن‌ها را مجذوب خود کرده است.

به گزارش زی‎سان، اگر تا به حال به این فکر کرده اید که کدام ماه‌های سال استعداد‌های خارق العاده‌ای دارند. با ما همراه باشید تا با استعدادترین ماه‌های سال بر اساس طالع بینی را معرفی کنیم.

متولدین فروردین

متولدین فروردین پویا و جاه طلب، پیشگامان چرخه ماه‌های سال هستند. آن‌ها که توسط مریخ، سیاره انرژی اداره می‌شوند، به خاطر انگیزه و اراده بی نظیر خود شناخته می‌شوند. فروردینی‌ها در نقش‌های رهبری پیشرفت می‌کنند و اغلب مهارت‌های رهبری و سازمانی استثنایی خود را به نمایش می‌گذارند. متولدین فروردین از کارآفرینی گرفته تا ورزش، در زمینه‌هایی که نیاز به نوآوری و شجاعت دارند، سرآمد هستند.

+ خصوصیات فروردینی‌ها را بخوانید

متولدین مرداد

مردادکه توسط خورشید درخشان اداره می‌شود، مترادف با خلاقیت و استعداد است. مردادی‌ها مجریانی ذاتی هستند و از کانون توجه الهام می‌گیرند. قدرت خلاقیت آن‌ها در زمینه‌های مختلف گسترش می‌یابد و آن‌ها را به هنرمندان، بازیگران و نوازندگانی عالی تبدیل می‌کند. کاریزما و اعتماد به نفس شیر شورمندانه است و آن‌ها را به سمت موفقیت در کار‌هایی سوق می‌دهد که نیاز به زرق و برق و تجمل دارند.

متولدین شهریور

شهریوری‌ها با هدایت عطارد، سیاره عقل، دقیق و تحلیل گر هستند. آن‌ها که با چشمانی دقیق برای فهم جزئیات استعداد دارند، در حرفه‌هایی که نیاز به دقت و کمال دارند، سرآمد هستند. متولدین شهریور چه در تحقیق علمی، چه در نویسندگی و چه در ساخت و تولید، مهارت‌های تحلیلی خود را برای دستیابی به برتری بی نظیر به کار می‌گیرند. فداکاری‌شان برای تسلط بر ساخته‌های خودشان باعث می‌شود تا در زمینه‌های انتخابی خود برجسته شوند.

متولدین آبان

آبان‌ماهی‌ها که توسط پلوتون اداره می‌شوند و با دگرگونی مرتبط هستند، دارای شهودی ذاتی هستند که آن‌ها را متمایز می‌کند. آن‌ها با داشتن درک عمیق از روانشناسی انسان، در زمینه‌هایی مانند روانشناسی، روزنامه نگاری تحقیقی و برنامه ریزی استراتژیک سرآمد هستند. توانایی متولدین آبان در جهت یابی موقعیت‌های پیچیده و کشف حقایق پنهان، آن‌ها را دارایی‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف حرفه‌ای می‌کند.

tags # فال ، طالع بینی ، شخصیت شناسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • آحاد جامعه باید در فرآیند تولید تمام حوزه ها سهیم باشند
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • حمله معترضان گرجستانی به پارلمان در اعتراض به لایحه «عوامل خارجی»
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری /بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که نان فحش دادن به آنها را سر سفره خود برده بود
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست