Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سفرها و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی سبب قرمز شدن برخی شهرهای کرمانشاه آن هم در انتهای پیک پنجم کرونا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، افزایش شهرهای قرمز زنگ هشدار موج ششم را به صدا درآورده و در این میان استان کرمانشاه هنوز موج پنجم را سپری کرده با افزایش شهرهای قرمز مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مهار کرونا همچنان ضروری است اما بررسی‌ها نشان می‌دهد در کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت پروتکل‌ها را نادیده می‌گیرند.

شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه موج پنجم از استان‌های جنوب و جنوب شرق آغاز شد و استان‌های غربی به ویژه استان کرمانشاه آخرین استان‌های درگیر با موج پنجم بودند به طور طبیعی زمانی که استان‌های جنوبی قرمز بودند کرمانشاه آبی و به تدریج قرمز شد و خروج از این موج نیز برای کرمانشاه با تأخیر مواجه بود.

وی عنوان کرد: در زمان پیک موج پنجم 1600 نفر در شبانه روز بستری بودند و اکنون به حدود 750 تا 760 نفر یعنی 50 درصد زمان پیک رسیده است.

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| شیر خفته کرونا در کمین است/ سایه پیک ششم را جدی بگیریم/ گول این آرامش را ‌با عادی‌انگاری ‌نخوریم + نقشهمجموع واکسیناسیون کرونا در استان کرمان از مرز 3 میلیون دوز گذشت

شکیبا گفت: استان کرمانشاه اکنون روی بازوی نزولی موج قرار دارد اما سرعت کاهش کند است و دلیل آن نیز به مسافرت‌ها و عدم رعایت پروتکل‌ها توسط مردم مربوط می‌شود.

وی افزود: عادی انگاری بین مردم سبب بی‌توجهی به پروتکل‌ها شده و استفاده از ماسک به کمترین میزان رسیده است.

شکیبا عنوان کرد: تزریق واکسن در استان وضعیت مناسبی دارد 75 درصد جمعیت بالای 18 سال دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند و 67 درصد سنین 12 تا 18 سال نیز واکسینه شده‌اند.

مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: به دلیل عادی انگاری و کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم ،استان کرمانشاه جزو آخرین استان‌هایی است که از پیک پنجم خارج می‌شود. 

انتهای پیام/833/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا استان کرمانشاه پروتکل ها موج پنجم استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900097

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد