Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، یک شرکت نقشه‌برداری در اقدامی بی‌سابقه تصاویری با وضوح بالا از مکان‌های حساس نظامی و تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی را منتشر کرد. در میان این عکس‌ها موقعیت دقیق و با تمام جزئیات راکتور هسته‌ای دیمونا در جنوب سرزمین‌های اشغالی نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصاویر توسط شرکت آمریکایی «مپ باکس» پخش شده و نگرانی‌های بسیاری را در بین مقامات این رژیم ایجاد کرده است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در این خصوص با کنایه نوشت: علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر راکتور هسته‌ای دیمونا، محل اسکله‌ زیردریایی‌های اسرائیل و تمام تاسیسات مخفی و حساس دیگر را با دقت بالا ببینند!

این روزنامه در ادامه گفت: تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده از تاسیسات اسرائیل به قدری دقیق هستند که دقت از دو متر در هر پیکسل به نیم متر در هر پیکسل رسیده است!

شایان ذکر است وجود پلوتونیوم در تاسیسات هسته‌ای دیمونا شاهدی دیگر از دارا بودن بمب اتم توسط رژیم صهیونیستی است، اما به دلیل مخفی‌کاری این رژیم در خصوص برنامه هسته‌ای خود دنیا هنوز نمی‌داند این رژیم چند بمب اتم در اختیار دارد. با این حال کارشناسان بر این باورند رژیم اشغالگر چیزی حدود ۸۰ بمب اتم در اختیار دارد که می‌تواند توسط موشک‌های بالستیک، جنگنده‌های نظامی و زیردریایی‌ها پرتاب شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحولات منطقه رژیم صهیونیستی تاسیسات هسته ای هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای احمدی گفت:با تلاش کارکنان حوزه معاونت بهره‌برداری و کرمی مدیر آبفای شهر گوریه، پس از یکسال مخازن روستا‌های مختلف این بخش در حال لایروبی است.

وی افزود: در همین رابطه اواخر فروردین ماه امسال تاسیسات روستای شعیب نبی که آبرسانی به ۷ روستای شعیب نبی، رمانه، خماس، یذاب، شیخ حسین و فارسیه ۲ با جمعیتی بالغ بر ۳۰۲۶ نفر را بر عهده دارد، لایروبی شد.

احمدی ادامه داد: همچنین در روز اول اردیبهشت ماه نیز تاسیسات روستای ام ثوره با جمعیتی حدود ۶۷۷ نفر توسط همکارانمان لایروبی و پاکسازی شد.

سرپرست آب و فاضلاب شوشتر اضافه کرد: حوضچه‌های مربوط به تاسیسات روستای سری که روستا‌های سری یک و ۲، خضر یک و ۲ و فارسیه ۲ را زیر پوشش قرار می‌دهد، در روز دوم اردیبهشت ماه امسال لایروبی و پاکسازی شد تا جمعیتی بیش از یکهزار و ۹۱۶ نفر آب آشامیدنی با کیفیت‌تری استفاده کنند.

وی در خصوص مشخصات مخازن لایروبی شده می‌گوید: حوضچه تاسیسات شعیب نبی، بتنی با ظرفیت ۷۰۰ متر مکعب، ام ثوره بتنی با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب و  سری نیز بتنی با ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب است که پس از لایروبی، عملیات کلر زنی در شبکه توسط واحد کیفی مطابق با استاندارد‌های لازم صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • مقام سازمان ملل: آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • لایروبی حوضچه‌های ذخیره آب بخش شعیبیه شوشتر
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه
  • هشدار روسیه در مورد استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید