Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی شیاطین سرخ مسئولیت شکست سنگین هفته قبل مقابل لیورپول را بر عهده می گیرد.

تیم های منچستریونایتد و تاتنهام فردا (شنبه) و در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با تاتنهام، سوال نخست از اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد این بود که حالش چطور است و او پاسخ داد:

حال من خوب است، چرا نباید اینطور باشد؟

از سولسشر سوال شد که آیا این سخت ترین هفته دوران حرفه‌ای او به عنوان سرمربی بوده است و او پاسخ داد:

 البته که هفته سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید با نتیجه و عملکرد خود در بازی با لیورپول کنار می آمدیم. این را می دانیم که عملکرد خوبی مقابل لیورپول نداشتیم و به عنوان یک فوتبالیست، باید با چنین شرایطی کنار بیایید. باید منتظر بازی بعدی بمانیم و مطمئن شویم که برای این مسابقه آماده هستیم. باید در بازی بعدی خود شرایط را تغییر داده و مشکلات را به چالش بکشیم. در تمرینات، هفته خوبی را سپری کردیم.

 از سولسشر راجع به وضعیت بازیکنان سوال شد و او پاسخ داد:

مسلما باید به شکست مقابل لیورپول واکنش نشان دهیم و من به عنوان سرمربی این وظیفه را دارم که بازیکنان را به لحاظ ذهنی آماده کنم. من مسئول واکنش تیم به شکست ها، نتایج و عملکرد بازیکنان هستم. در تمرینات خود روی هر چه آنچه که نیاز به اصلاح داشت، کار کردیم. واکنش به شکست صرفا به مسائل ذهنی مربوط نمی شود و ما به استراتژی، برنامه بازی، تاکتیک ها و مسائل فنی نیز نیاز داریم. هفته خوبی را در تمرینات پشت سر گذاشتیم و از نظر من، بازیکنان ما آماده هستند تا مثل همیشه، بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. در بازی با لیورپول، عملکرد و هیچ یک از مسائل طبق برنامه های ما پیش نرفت و اصلا در حد بهترین فرم خود ظاهر نشدیم.

از سولسشر سوال شد که آیا با سر الکس فرگوسن صحبت کرده است و از نظر خودش، می تواند به کارش در منچستریونایتد ادامه دهد که این سرمربی نروژی پاسخ داد:

پاسخ من به هر دو سوال مثبت است! جدای از شوخی، ما یک روز تجاری را پشت سر گذاشتیم و سر الکس نیز به همین خاطر (مسائل تجاری) به اینجا آمده بود. صحبت های کوتاهی با یکدیگر داشتیم زیرا او در کنار کریستیانو بود. در اینجا لحظات بدی را چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سرمربی سپری کرده ام. در این باشگاه با شکست مواجه شده ام و از زمانی که به عنوان سرمربی در اینجا حضور داشته ام، حداقل 3 بحران را پشت سر گذاشته ایم؛ چیزی که می توانم بگویم که این است که همیشه از لحظات بحرانی عبور کرده ام و به خوبی با این شرایط جنگیده ام.

از سولسشر سوال شد که ای هفته به لحاظ شخصی برایش چطور پیش رفته است که او در پاسخ گفت:

از نظر من، چنین شکستی همه اطرافیان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. هفته گذشته هم در این رابطه صحبت کردم و فکر می کنم که میکل آرتتا نیز گفته بود که ما سرمربیان در چنین سطح بالایی باید با این مسائل کنار بیاییم و این چیزی است که به آن عادت کرده ایم. مثل همیشه متمرکز هستم. به طور مثال، من مطالب شبکه های اجتماعی را نمی خوانم اما پل (پوگبا) با عصبانیت پیش من آمد. وقتی که عملکرد خوبی نداشته باشیم، این موضوع را قبول کرده و این انتظار را داریم که مورد انتقاد قرار بگیریم اما نمی توانیم مطالب دروغ و ساختگی را قبول کنیم. پل از مطلبی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است، با من صحبت کرد. به عنوان یک گروه، وضعیت ما بهتر از آن چیزی است که گفته می شود و نمی توانیم این دروغ های آشکار را تحمل کنیم. نباید به راحتی از انتشار چنین مطالبی بگذریم. نظرات و گزارشات زیادی پس از بازی با لیورپول منتشر شد اما درباره من یا بازیکنانم دروغ منتشر نکنید.

از سولسشر راجع به شکست سنگین خانگی منچستریونایتد مقابل لیورپول سوال شد و او پاسخ داد:

انتقادات کاملا درست است و ما اصلا عملکرد قابل قبولی مقابل لیورپول نداشتیم. باید ببینیم که چرا چنین عملکردی داشتیم و چرا شرایط اینطور پیش رفت. وضعیت ما شبیه به بوکسوری بود که در حال مستی به مبارزه آمده است و در همان چهار دقیقه نخست یا در راند اول بازی را واگذار کرده است. در ابتدا یک فرصت گلزنی داشتیم اما پس از آن گل اول را دریافت کردیم. می خواستیم شرایط را تغییر دهیم و مقابل یک تیم بسیار خوب، عملکردی دیوانه وار و آشفته‌ای داشتیم.

در پایان، سولسشر راجع به غایبان بازی با تاتنهام گفت:

پل پوگبا به دلیل محرومیت غایب خواهد بود اما به غیر از او، تمامی بازیکنان تیم ما آماده هستند. شرایط عجیبی است و ما اکنون 25 بازیکن و 5 دروازه بان آماده را در اختیار داریم. همه بازیکنان آماده هستند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم سیدجلال حسینی، سعید آقایی و عالیشاه به کمیته اخلاق فراخوانده شدند چرا قرارداد ژستد نهایی نشده است؟ وین رونی: شرایط فعلی منچستریونایتد قابل قبول نیست؛ تماشای بازی مقابل لیورپول آسان نبود اینتر آماده فروش اریکسن به یک تیم خارجی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عنوان سرمربی مقابل لیورپول او پاسخ سوال شد پشت سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟

توماس توخل هنوز از رئیس افتخاری بایرن مونیخ عصبانی است.

طرفداری | در حالی که بایرن مونیخ سه‌شنبه شب و در حساس‌ترین بازی خود در این فصل در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید می‌رود، اظهارات رئیس افتخاری باواریایی‌ها برای آنها حاشیه‌ساز شده است.

به گزارش بیلد، توماس توخل هنوز از اظهارات اولی هونس ناراحت و عصبانی است. اولی هونس در یک مصاحبه مفصل، درباره توماس توخل گفت که او اعتقاد دارد اگر از بین بازیکنان جوان مانند جمال موسیالا، الکساندر پاولوویچ یا آلفونسو دیویس عملکرد خوبی نداشته باشند، بهتر است بازیکن دیگری به‌جای آن‌ها جذب شود تا اینکه روی پیشرفت آن‌ها وقت بگذارند.

سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل آینتراخت فرانکفورت هم گذری به صحبت‌های رئیس افتخاری بایرن زده و گفته بود:

من دیروز آن را خواندم و قبل بازی نیز درباره‌اش صحبت کردم. درک می‌کنم چنین سؤالی را بپرسید اما تمرکز من اکنون به‌طور کامل روی سه‌شنبه است. 10 روز آینده برای ما بسیار اهمیت دارد و هیچ زمانی بدتر از الان برای صحبت کردن درباره چنین موضوعاتی نیست.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟

البته همانطور که گفته شد توخل هنوز از هونس عصبانی است و این عصبانیت را یک روز پس از آن هم در باشگاه نشان داده و سرمربی باواریایی‌ها معتقد است که رئیس افتخاری بایرن نباید در این مقطع حساس و پیش از بازی مقابل رئال مادرید این صحبت‌ها را بیان می‌کرد. افراد درون باشگاه سعی کردند تا توخل را آرام کنند تا عصبانیتش را به‌طور عمومی ابراز نکند، اما نتوانستند.

رابطۀ بین هونس و توخل چندین ماه است که پر تنش بوده است. در باشگاه بایرن مونیخ، همه متعجب شده‌اند که چرا هونس در چنین مقطع زمانی‌ای این صحبت‌ها را بیان کرده است؟ هدف رئیس افتخاری بایرن مونیخ چه بوده است؟ آیا او می‌خواهد خروج توخل را توجیه کند یا روی اهمیت پایه‌ها و استعدادهای جوان برای بایرن مونیخ تاکید داشته است؟

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!