Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@05:55:48 GMT

رئیسی در روزهای آینده به لرستان سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۸۴۷۰

رئیسی در روزهای آینده به لرستان سفر می‌کند

 احمدرضا دالوند ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با بیان اینکه با توجه به اهمیت توزیع عادلانه اعتبارات در سطح استان از همه دستگاه‌ها انتظار می‌رود همکاری لازم را به عمل آورند اظهار داشت: نسبت به پیگیری امور از هیچ اقدام قانونی کوتاهی نخواهیم کرد و لازم است بروکراسی‌های اداری خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در ارتباط با  توزیع اعتبارات افزود: با توجه به زمانبر بودن تخصیص اعتبارات و وجود مناطق گرمسیر و سردسیر در استان این موضوع مدنظر قرار گرفته تا بتوانیم پروژه‌ها را به موقع به سرانجام برسانیم.

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان  کرد: نخستین ابزار تصمیم‌گیری مدیران آمار و اطلاعات درست است، موقعی که آمار دقیق نباشد تصمیمات  سلیقه‌ای خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد سامانه‌ای به‌منظور ثبت میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از طرف دستگاه‌ها و انطباق آن با گزارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بیان کرد: در بحث نظارت‌ها خیلی جدی هستیم و هیچ‌گونه گذشتی نخواهیم داشت

دالوند با اشاره به محدودیت منابع و اعتبارات گفت: لازم است به اندازه مناسب پروژه تعریف شده تا با پیمانکاران به مشکل بر نخوریم و به این منظور لازم است ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی بحث بودجه 1401 را از ضروریات دانست و تصریح کرد: تعریف پروژه باید یک تعریف استاندارد باشد و نباید در این زمینه  سلیقه‌ای عمل شودو  بالاترین مقام تشخیص دهنده ضرورت اجرای یک پروژه شخص استاندار خواهد بود و پروژه های مورد نظر باید در شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب نهایی برسند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد:  بعد از شناخت کوتاه مدتی که خواهیم داشت به شهرستان‌ها سفر اجرایی و بدون تشریفات خواهیم کرد و با حضور فرمانداران پروژه‌ها را بازدید و تصمیم‌گیری لازم در همان جا به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در روزهای آینده بیان کرد: در سفر روزهای آتی لرستان ما باید آن امتیاز لازمی را که می‌توانیم بگیریم کسب کنیم چون ممکن است سفرهای بعدی زمان‌بر باشد.

 دالوند گفت: با این همه مشکلاتی که در استان به چشم می‌خورد هیچ راهی جز کار جهادی و شبانه‌روزی نخواهیم داشت، همدلی هماهنگی و همکاری از اولویت‌های ماست لذا مدیران آماده‌باش باشند تا بتوانیم یک کار شبانه روزی و جهادی را آغاز کنیم.‌/تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیس جمهور رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده و وزش باد تا روز جمعه (۷ اردیبهشت) در نوار شرقی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: چهارشنبه (۵ اردیبهشت) به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر ، شرق تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش می‌یابد و در ،مرکز ، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت. در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است.

وی اضافه کرد: پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در شرق و شمال شرق کشور و استان فارس رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: جمعه (۷ اردیبهشت) در ارتفاعات جنوب کرمان و شرق یزد رگبار پراکنده و وزش باد و در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما انتظار می‌رود .

به گفته ضیاییان شنبه (۸ اردیبهشت) در چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات غرب فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد همچنین ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر و رگبارو رعد و برق انتظار می‌رود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: یکشنبه (۹ اردیبهشت) در ارتفاعات خوزستان و ایلام، استان کهگیلویه وبویر احمد، غرب فارس و شمال بوشهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می.شود.

وی اضافه کرد: تا روز جمعه وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز شدید می‌شود و گاهی با گردوخاک همراه خواهد بود.

وی افزوذ: چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز مواج می باشند.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۶ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۷ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۷ و ۳۹ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898919

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ تداوم باد و باران در این نقاط
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد