Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-30@10:14:33 GMT

افشای تصویر ساعت هوشمند متا

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۹۳۱۷

افشای تصویر ساعت هوشمند متا

ایتنا - شرکت متا یا فیس بوک سابق ممکن است در حال ساخت ساعت هوشمندی باشد که می تواند عکس گرفته و ویدیو ضبط کند.
بلومبرگ تصویری را منتشر کرد که ساعت هوشمندی با گوشه های گرد مشابه اپل واچ نشان می دهد که دوربینی در یک فرورفتگی در روی صفحه دارد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، استیو موزر، طراح اپلیکیشن این تصویر را در داخل اپلیکیشن این شرکت که برای کنترل عینک واقعیت افزوده ری بن استوریز استفاده می شود پیدا کرد که اشاره دارد ممکن است در آینده برای کنترل این ساعت استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این ساعت هوشمند علاوه بر گوشه های گرد و دوربین، یک بدنه استیل ضدزنگ و بند قابل جدا شدن دارد.

موزر گفت: کد داخل این اپلیکیشن نشان می دهد که این ساعت ممکن است "میلان" نام بگیرد و ممکن است اجازه دهد تصاویر و ویدیوهایی که توسط آن ضبط شود، به یک گوشی دانلود شود.
 
بر اساس گزارش انگجت، شرکت متا امیدوار است تا اوایل سال ۲۰۲۲ یک ساعت هوشمند عرضه کند اما هنوز چیزی نهایی نشده است. شرکت مادر فیس بوک در حال حاضر سرگرم کار روی سه نسل محصولی است که در زمان های مختلف عرضه خواهد کرد. هنوز معلوم نیست تصویر ساعتی که منتشر شده است، یکی از این محصول‌ها باشد.

سایت ورج هم اوایل امسال گزارشی منتشر کرده بود که فیس بوک روی ساخت یک ساعت هوشمند با دوربین جلویی و دوربین عقبی ۱۰۸۰ پی و اتوفوکوس کار می کند. ممکن است این ساعت یک مونیتور ضربان قلب و قابلیت اتصال LTE داشته باشد. با این حال این قابلیت‌ها ممکن است در سه مدل مختلف عرضه شوند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ساعت هوشمند فیس بوک ساعت هوشمند متا گجت فیس بوک ساعت هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، عیسی زارع پور از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه سیستم‌های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات و ارائه دهنده ربات‌های هوشمند تجزیه‌گر، با اعطای لوح سپاس، قدردانی کرد .  این دو شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت سامانه های مکانیزه تجزیه هوشمند فعال هستند.   در متن این لوح آمده است: رشد پرشتاب و پایدار فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مرهون تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر جهادگران عرصه علم و فناوری است که همگام با تحولات جهانی و با وجود چالش‌ها و مشکلات موجود، مسیرتوسعه و سربلندی ایران عزیز را هموار نموده اند. بدینوسیله از کوشش مجدانه و مساعی شما و سایر همکاران در طراحی و راه اندازی سامانه های مکانیزه تجزیه هوشمند مرسولات پستی تقدیر و تشکر نموده و سلامتی و توفیق روز افزونتان را در مسیر پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی از درگاه ایزد منان خواستارم. لوح سپاس وزیر ارتباطات توسط محمود لیائی معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مدیران این شرکت‌های دانش بنیان اعطا شد. نخستین ربات‌های تجزیه‌گر مرسولات پستی و سیستم تجزیه‌گر مرسولات پستی، اسفند پارسال با قابلیت تجزیه مرسولات به ۸۰ نقطه و سرعت ۹ هزار انواع پاکت پستی در ساعت را در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست راه اندازی شد.

دیگر خبرها

  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات