Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن باتجربه تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهان را دوست دارم و معتقدم سرمربی حرف اول و آخر را برای حضورم در ترکیب می‌زند.

محمدرضا خلعتبری، بازیکن باتجربه تیم فوتبال سپاهان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد مسائل مختلف فوتبالی توضیحاتی را ارائه داد که ماحصل آن را می توانید در زیر بخوانید:

در دو بازی اول، سپاهان شروع خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مورد چه صحبتی دارید؟

بله. همان‌طور که گفتید ما شروع خوبی در دو بازی اول داشتیم و توانستیم با بردهای پرگل، امتیازات کامل بازی‌های مان را به دست آوریم تا خود را برای یک فصل موفق آماده کنیم. فصل تازه شروع شده و همه تیم ها برای موفقیت مسیر طولانی و سختی را پیش روی دارند و ما هم تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا با کسب حداکثر امتیازات بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم. امسال می خواهیم هواداران را خوشحال کنیم. ما قهرمانی در لیگ را به آنها بدهکار هستیم و در نظر داریم در لیگ امسال بدهی مان را به آنها بپردازیم.

چقدر فکر می‌کنید در رسیدن به این هدف موفق باشید؟

امسال تیم‌ها از شروع فصل نشان داده‌اند که حریفان سرسختی برای هم محسوب می‌شوند و ما هم می‌دانیم کار سختی را پیش روی داریم.

مدعیان امسال را چه تیم‌هایی می‌بینید؟

از الان نمی‌توان پیش بینی درست و کاملی از این موضوع داشت. تازه دو هفته از بازی‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط تیم‌ها هنوز به طور کامل مشخص نیست. به نظرم حداقل باید 8-7 هفته از بازی‌ها انجام شود تا شرایط نسبی تیم ها مشخص شود. در شرایط فعلی بازیکنان خیلی از تیم ها هنوز از شرایط بدنسازی خارج نشده اند و نمی توان در مورد همه تیم ها قضاوت درستی داشت.

پیش‌بینی می‌شود برای بازی این هفته سپاهان کار سختی برابر هوادار نداشته باشد؟

به نظرم در لیگ برتر حریف آسانی وجود ندارد و همه تیم ها و حریفان برای موفقیت تلاش می کنند. من بازی هوادار مقابل استقلال را دیدم و معتقدم تیم عنایتی برابر استقلال نمایش خوبی داشت. این تیم نفرات خوبی را در اختیار دارد ولی با توجه به این که ما در خانه روبروی این تیم قرار می گیریم فکر می کنم بتوانیم نتیجه لازم را در این بازی به دست آوریم.

در دو بازی اول سپاهان، زمان زیادی را در ترکیب این تیم حضور نداشتید، ارزیابی‌تان از این مساله چیست؟

من در بازی اول دقایق کوتاهی به ترکیب تیم اضافه شدم و در بازی دوم هم همین اتفاق برایم رقم خورد. در این مورد به تصمیم و نظر نویدکیا احترام می گذارم. من با تمام وجود تلاش می کنم در موفقیت های سپاهان سهیم باشم، اگرچه حضورم در ترکیب کوتاه باشد. من سپاهان را دوست دارم و معتقدم سرمربی حرف اول و آخر را برای حضورم در ترکیب می زند.

نوبتی هم باشد، نوبت به تیم ملی است. در مورد شرایط حال حاضر تیم ملی توضیحی دارید؟

تیم ملی ما از نظر نتیجه گیری و عملکرد فنی وضعیت مطلوبی دارد. تیم ما در حال حاضر از 4 بازی‌اش در انتخابی جام جهانی با کسب سه پیروزی و یک تساوی 10 امتیازی است و با فاصله دو امتیاز با تیم دوم رده اول جدول را به خود اختصاص داده و اوضاع و احوال خوبی دارد. پیروزی برابر لبنان و سوریه به ما کمک می‌کند امتیازات لازم را برای صعود به دست آوریم. با توجه به نتایج اخیر فکر می کنم تیم ملی ما صددرصد به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود می کند.

با وجود این نتایج هنوز هم بعضی‌ها به اسکوچیچ انتقاداتی را وارد می‌دانند و حتی هنوز او را در سطح تیم ملی ایران نمی‌دانند، چقدر با این موضوع موافق هستید؟

من بازیکن فوتبال هستم و حق ندارم در مورد سرمربی تیم ملی اظهارنظر کنم اما وقتی مربی در 10 بازی 9 پیروزی و یک مساوی را در کارنامه تیمی به ثبت برساند، خداوکیلی بی انصافی است بخواهیم او را بزنیم و او را در حد تیم ملی ندانیم. به عنوان مثال تیم ملی با کی‌روش برابر عراق باخت اما اسکوچیچ موفق شد این تیم را با شکست سنگینی روبرو کند. در چنین وضعیتی از انصاف به دور است چنین برخوردهایی با سرمربی تیم ملی را شاهد باشیم. ما تیم ملی خوب و سرحالی را داریم که لیاقت رسیدن به افتخارات زیادی را دارد.

در خصوص فاز تهاجمی تیم ملی ایران چه نظری دارید؟

من شخصا از بازی مهاجمان تیم ملی لذت می‌برم. از آزمون و طارمی گرفته تا جوانانی مثل علی قلی‌زاده و  علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی و دیگر مهاجمان این تیم. به نظر من نفراتی مثل طارمی و آزمون در سطح فنی فوق‌العاده‌ای قرار دارند و شایستگی این را دارند تا در تیم های بزرگ‌تر در سطح اروپا بازی کنند. من همیشه می گویم فوتبال سردار و طارمی یک سر و گردن از سطح فوتبال آسیا بالاتر است.

صحبت از مهدی طارمی شد؛ بازیکنی که به تازگی با اسکوچیچ وارد چالش ویژه‌ای شده است. به عنوان یک ملی‌پوش قدیمی و با سابقه در خصوص این موضوع چه راهکاری را برای حل این مشکل پیشنهاد می‌کنید؟

به نظر من کل این ماجرا یک سوءتفاهم بوده که نباید به آن دامن زد. فکر می‌کنم اسکوچیچ در آن مصاحبه منظورش را بد عنوان کرد و آن نقل قول با پس و پیش شدن کلماتش منتشر شده وگرنه نه تنها اسکوچیچ بلکه همه می‌دانند فوتبال ما از نظر تاکتیک و تکنیک نفرات خوبی دارد که اگر نداشت بازیکنان ما تا سطح حضور در تیم‌هایی مثل پورتو، زنیت، فاینورد و... پیش نمی‌رفتند. این موضوع نباید دستاویزی برای حاشیه سازی برای تیم ملی و ملی پوشان شود و بازهم تاکید می کنیم از صحبت های اسکوچیچ سوء برداشت شده است.

انتهای پیام/ 5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بازی لیگ برتر استقلال تیم ملی جدول سوریه جام جهانی تیم ملی ایران فوتبال عراق سرمربی تیم ملی ایران فوتبال آسیا ملی پوش مصاحبه جام جهانی اسکوچیچ مهدی طارمی محمدرضا خلعتبری نویدکیا تیم ملی سپاهان بازی اول تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی امروز باتوجه به شرایط بارندگی خوب و به‌نظر من نتیجه تساوی عادلانه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیروس پورموسوی در کنفرانس‌خبری پس از تساوی تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: به کوبل‌داوری بازی امروز به‌خاطر قضاوت خوبی که داشتند خسته‌نباشید می‌گویم. بارندگی از کیفیت بازی حساس امروز کم کرد، اما هر دو تیم عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند. یک گل از سپاهان عقب بودیم، اما در نیمه دوم شجاعانه بازی کردیم و یک امتیاز باارزش مقابل تیم بزرگ سپاهان به دست آوردیم.

وی افزود: به چهار هفته پایانی امیدوار هستیم؛ در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم و فکر می‌کنم نتیجه تساوی برای این بازی عادلانه بود، به‌دنبال برد مقابل سپاهان بودیم، اما سپاهان تیم بزرگی است و کسب یک امتیاز از سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان کار ارزشمندی است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: هفته گذشته با ملوان بندرانزلی مساوی کردیم و باید به پنج هفته انتهایی لیگ برتر امیدوار می‌بودیم، تا هفته سی‌ام و پایانی در کش‌وقوس و جنگ برای بقا هستیم، تیمی که بتواند از لحاظ روانی بهتر باشد، در پایان موفق خواهد بود.

پورموسوی در پایان خاطرنشان کرد: این امتیاز بار روانی را از تیم‌مان کاهش خواهد داد، زمانی‌که از حریف‌مان عقب می‌افتیم چیزی برای از دست دادن نداریم، در نیمه‌دوم سعی کردیم تهاجمی‌تر بازی کنیم تا یک یا سه‌امتیاز را به‌دست بیاوریم، بازیکنان تیم من ناامید نمی‌شوند. در نیمه‌دوم بازی‌ها باور خوبی داریم و باانگیزه بازی می‌کنیم.

کد خبر 751229

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان