Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@03:40:07 GMT

پی‌اس‌جی 2-1 لیل: بازگشت در دقیقه 88 (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۲۹۹۳۶

پاری سن ژرمن در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 لیل، قهرمان فصل قبل لیگ 1، را شکست بدهد.

به گزارش "رزش سه"، در این دیدار ابتدا این لیل بود که با گل جاناتان دیوید پیش افتاد اما در دقایق پایانی شاگردان مائوریسیو پوچتینو دو بار به گل رسیدند و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند.

در دقایق ابتدایی بازیکنان پاری سن ژرمن بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این تیم میهمان بود که روی ضد حملات موقعیت های بهتری ایجاد می کرد و در نهایت در دقیقه 31 به گل رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی یک حرکت تیمی حساب شده بود که بوراک ایلماز از سمت چپ وارد محوطه جریمه پی اس جی شد و پاس او به دهانه دروازه را جاناتان دیوید با یک بغل پای عالی تبدیل به گل کرد.

پاریسی ها در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت هایی داشتند اما این نیمه با همان یک گل به سود لیل به پایان رسید.

نیمه دوم را پی اس جی با یک تعویض آغاز کرد و لیونل مسی که به نظر می رسید دچار مشکل عضلانی شده، جای خود را به مائورو ایکاردی داد.

هرچه از دقایق بازی سپری می شد، حملات پی اس جی شدت می گرفت تا اینکه در دقیقه 74، این تیم به گل تساوی رسید. این بار نوبت دی ماریا بود که با یک حرکت خوب از سمت چپ و پاس در عرض، مارکینیوش را در موقعیت گلزنی قرار داد و کاپیتان پیش تاخته پاریسی ها هم با ضربه ای تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

فشار حملات پی اس جی بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 88، دی ماریا گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. او که حرکت را از سمت راست آغاز کرده بود، بعد از یک و دو با نیمار، با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه لیل فرستاد و سه امتیاز بازی را نصیب تیمش کرد. پی اس جی با این پیروزی 31 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و 10 اختلاف نسبت لانس، جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد.

 

 

 

 

پاری سن ژرمن لیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیل پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!

سرمربی فرانسوی سابق دنیای فوتبال، برنده جدال پاری سن ژرمن و دورتموند را پیش بینی کرده است. 

طرفداری | پاری سن ژرمن حالا که به طور رسمی قهرمان فرانسه شده، با انگیزه فراوان و تمرکز کامل خودش را برای جدال با دورتموند آماده می کند. در این تقابل حساس که می‌تواند آخرین مانع پاریسی ها در مسیر رسیدن به ومبلی باشد، آرسن ونگر شانس بیشتر برای پیروزی را به تیم انریکه می دهد. سرمربی سابق آرسنال در مصاحبه با لوپاریزین گفت: 

اگر بخواهیم پتانسیل دو تیم را بررسی کنیم، شانس پاری سن ژرمن بیشتر است. با این حال، دورتموند تیمی است که از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارد. آنها توانایی برگرداندن شرایطی را دارند، آن هم زمانی که همه چیز از دست رفته به نظر می‌رسد.

نقطه برتری پاری سن ژرمن 

اما قدرت پاری سن ژرمن این است که می‌تواند مقابل هر تیمی گل بزند. برعکس، دورتموند می‌تواند مقابل هر تیمی گل بخورد. (لبخند می‌زند) بنابراین، توازن قوا به نفع پاریسی‌هاست. آنها مزیت بازی برگشت خانگی را هم دارند. 

از ساعت 22:30 چهارشنبه شب، تیم های دورتموند و پاری سن ژرمن در استادیوم زیگنال ایدونا پارک، بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند.  

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد