Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، گزارش مکتوب و رسمی شهرداری سمنان به شورای اسلامی این شهر در حوزه هزینه‌های روابط‌عمومی در جلسه شماره ۲۶ شورا قرائت شد و واکنش‌های مختلفی را به همراه داشت.

«مهدی خراسانیان»، رئیس شورای شهر سمنان گزارش مکتوب شهرداری را درباره هزینه‌های روابط‌عمومی قرائت کرد و به سرعت در برخی رسانه‌ها بازتاب یافت (اینجا بخوانید و بشنوید).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار خبری با عنوان «حاتم‌بخشی‌های میلیاردی شهرداری سمنان/ سهم قابل‌توجه نورچشمی‌های شهردار از کیسه مردم!» در خبرگزاری فارس هم بازخوردهای متعددی را به همراه آورد.

«وحید مدرس‌زاده‌برزکی»، فردی بود که در گزارش مکتوب شهرداری سمنان چندین بار نام او آورده شده بود.

مدرس‌زاده‌برزکی بنا بر این گزارش، در مجموع مبلغی حدود دو میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال را بابت همکاری‌های رسانه‌ای و روابط‌عمومی از شهرداری سمنان دریافت کرده است؛ امری که خود او می‌گوید از آن اطلاعی ندارد!

وحید مدرس‌زاده‌برزکی که یک طرف این ماجراست، در تماس تلفنی با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با رد گزارش رئیس شورای اسلامی شهر سمنان و شهرداری سمنان مبنی بر دریافت مبالغی در ازای همکاری با روابط عمومی شهرداری سمنان اظهار کرد: «اگر شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان، سندی همراه با فیش واریزی با هر مبلغ و عددی به حساب وحید مدرس‌زاده‌برزکی دارد، آن را منتشر کند و اگر این کار انجام و مشخص شد چیزی به حساب بنده واریز شده، دست و پای تک تک آنها را نیز می‌بوسم».

او گفت: «هیچ شرکت و مؤسسه‌ای به نام بنده نیست و صرفاً برخی شرکت‌ها و مؤسسات را برای انجام کار به شهرداری سمنان معرفی کرده‌ام و آنها نیز به نحو احسن، کارهای درخواستی را تحویل داده‌اند و هم‌اکنون نیز بیش از ۸۰ میلیون تومان طلبکار هستند».

مدرس‌زاده‌برزکی بیان کرد: «هیچ قراردادی با شهرداری سمنان نداشته‌ام و هیچ پولی نیز تاکنون به حساب بنده واریز نشده است».

او گفت: «اگر پولی به حساب مؤسسه‌ای واریز شده، باید نام آن ذکر شود؛ بنده نهایتاً تنها معرف بوده‌ام. اگر یک سند یا فیش واریزی حتی به مبلغ هزار تومان به حساب وحید مدرس‌زاده‌برزکی وجود دارد، از شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان می‌خواهم تا آن را منتشر کنند».

خبرگزاری فارس گرچه قضاوتی درباره ادعاهای آقای مدرس‌زاده‌برزکی ندارد؛ اما سخنان صریح او را قابل بررسی و تأمل می‌داند و طی روزهای آینده، حتماً موضوع را به دقت واکاوی خواهد کرد.

اقدام نخست در راستای نیل به شعار «شورای شفاف» که مدنظر اعضای این دوره از شورای شهر سمنان بوده، انتشار ریز اسناد و مدارک مالی مربوط به آقای مدرس‌زاده‌برزکی است و این مطالبه از سوی خبرنگاران فارس پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان خبرگزاری فارس شورای شفاف شورای شهر سمنان شهرداری سمنان شورای اسلامی شهر سمنان روابط عمومی شهرداری سمنان خبرگزاری فارس شهرداری سمنان شورای اسلامی روابط عمومی شهر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۲۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان