Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@17:13:44 GMT

زمزمه شرکت مخابرات برای گرانی قبوض مشترکین

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۰۲۰۲

درحالی که مدیرعامل مخابرات ادعا می‌کند به هیچ وجه بدنبال افزایش تعرفه نیستیم، در ادامه صحبت از دریافت مبلغی تحت عنوان هزینه نگهداری خط از مشترکین می‌کنند که به نظر می‌رسد لازم است سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حمایت از مردم، اجازه چنین هزینه تراشی را برای مشترکین ندهد. ناطقان: در روزهای اخیر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران زمزمه‌ای را آغاز کرده که خبر از مقدمه چینی برای بالابردن هزینه قبض های تلفن مشترکین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 مجید سلطانی طی مصاحبه‌ای در این باره گفت: ما به هیچ وجه بدنبال افزایش تعرفه نیستیم(!) و فقط بحث حداقل هزینه نگهداری برای هر خط تلفن مطرح است. 
 در روزهای اخیر رییس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار وزیرارتباطات به نابسامانی‌ها در مدیریت شبکه مخابراتی کشور واکنش نشان داد و تاکید کرد: پیشنهاد مشخص سازمان بازرسی درخصوص مشکلات خدمات تلفن ثابت، خارج کردن شبکه مخابرات از انحصار است. انحصار آسیب‌های بسیاری به بخش‌های مختلف کشور من‌جمله این حوزه وارد کرده است. 
 به گزارش ناطقان؛ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، یکی از وظایفش تعیین تعرفه و نظارت بر نرخهای کلیه خدمات در بخشهای مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات است و باید دید در دوران مسئولیت وزیر جدید ارتباطات چه رویکردی در قبال زیاده‌خواهی اپراتورها اتخاذ خواهد شد؟ برچسب ها: مخابرات ، سلطانی ، تعرفه ، افزایش ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مخابرات سلطانی تعرفه افزایش ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

شانا _ گروه فیلم: نشست خبری ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت) در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

دریافت 19 MB

دیگر خبرها

  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران