Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:57:41 GMT

پژمان‌فر: مشکل پدیده ضعف مدیریت است

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۰۳۷۰

پژمان‌فر: مشکل پدیده ضعف مدیریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر شب گذشته در گفت‌وگو تلویزیونی شبکه استانی خراسان رضوی با موضوع تیم فوتبال پدیده شهر خودرو اظهار کرد: باید به عقبتر برگردیم و ببینیم چرا وضعیت ورزش خراسان این شکلی شده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاهی دعواهایی صورت می‌گیرد که رسانه به آن دامن می‌زند و اصل موضوع گم می‌شود، خاطرنشان کرد: ما در خیلی از رشته‌ها سرآمد بودیم امروز ببینید در مسابقات داخلی و خارجی سهم ما چقدر است؟

وی افزود: باید ظرفیت نیروی انسانی خود را ببینیم، ورزشکاران توانمندی داریم اما چیزی که ضعف داشتیم مدیریت است که نتوانسته از نیروهای موجود بهره‌برداری کند در هیچ جا هواداران پرشور مشهدی را نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژمان‌فر تصریح کرد: در مجموعه ورزش خراسان رضوی مدیریتی کلان که مسائل ورزش استان را سروسامان دهد نداریم، در تمامی باشگاه‌ها مشکلات وجود دارد؛ وقتی مدیر ما با تیم هیچ ارتباطی ندارد این موضوعات پیش می‌آید بازیکنان حرف داشتند اما کسی حرف‌های آن‌ها را نشنیده است.

چرا یک کارخانه در خراسان رضوی اسپانسر یک تیم اصفهانی شده است؟

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بی‌عرضه‌گی مسئولان باعث شده که تیم سپاهان از مجموعه فولاد خواف اسپانسر گرفته است، عنوان کرد: چرا این پتانسیل برای تیم استان به کار نرود؟

وی متذکر شد: ما خودمان قانون را بلدیم، چه کسی گفته کسی به جای دیگر کمک کند، به تیم ما نمی‌تواند کمک کند؟ این همه تیم که در کشور اداره می‌شود از کجا تامین می‌شود؟ همه تأمین آن‌ها از همین بخش خصوصی است.

پژمان‌فر با اشاره به اینکه مردم شرق کشور به تیم پدیده تعلق خاطر دارند، تبیین کرد: بخشی از تماس‌های ما از سوی طرفداران پدیده در سیستان و بلوچستان و گرگان است، قطعا موسسات اقتصادی این استان‌ها می‌توانند اسپانسر این تیم یاشند اگر ارتباط برقرار شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مسائل نباید به مردم کشیده شود که مالکش کیست و چه می‌کند، از روز اول که تیم واگذار شد در کنار تیم بودم مالک تیم از تیم منافع برده و تنها هزینه نکرده است.

وی با بیان اینکه مردم یک نماینده در لیگ برتر دارند و این نماینده مهم‌تر از نامش حضورش در لیگ برتر است، تکمیل کرد: حق مردم شرق کشور و استان امتداد حضور این تیم در لیگ برتر است.

مسئولان در نظارت کوتاهی کردند

پژمان‌فر عنوان کرد: چه اقداماتی برای جذب بازیکن در این تیم صورت گرفته است؟ اگر تیم مجدد به مالک برگشته شرایطی هم داشته که برگشته است و حال چه کسی ناظر بر اجرای این شرایط است؟ این نظارت عالیه نیست و کوتاهی صورت گرفته باید نگاه رو به جلو داشته باشیم آینده تیم در ابهام است.

نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه باید ریشه‌ای مشکل تیم پدیده را حل کنیم، تصریح کرد: حمیداوی اگر می‌خواهد تیم‌داری کند باید پول را روی میز بگذارد و تا مشخص شدن وضعیت مالکیت مشکلات مالی را همانطور که سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی وعده داد، حل شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: مشکل تیم پدیده نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم مشهد و کلات خراسان رضوی پژمان فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟