Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@18:08:11 GMT

یک شرکت اینترنتی رژیم صهیونیستی هک شد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۰۸۳۱

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک گروه هکری، یک شرکت اینترنتی این رژیم را هدف حمله سایبری قرار داده است.

خبرگزاری میزان – یک شرکت اینترنتی رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفت.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست ادعا کرد «گروه هکر‌های ایرانی سایه سیاه سرور‌های شرکت اینترنتی سایبرسرو را هک و تهدید به افشای اطلاعات مشتریان آن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سایبرسرو یک شرکت میزبانی شبکه است؛ بدین معنا که سرور‌ها و ذخیره سازی داده‌ها را برای شرکت‌ها در بخش های مختلف صنایع در اراضی اشغالی فراهم می‌کند.

اطلاعات هک شده از سوی این گروه هکری بسیاری از مشاغل را در بر می‌گیرد؛ از شرکت رزرو مسافرتی «پگاسوس» تا شرکت اتوبوس رانی «دان» و حتی موزه کودکان رژیم صهیونیستی.

به گزارش جروزالم پست، هکر‌های گروه سایه سیاه اطلاعات سایبر سرو را هنوز افشا نکرده اند و از زمان حمله سایبری، وب سایت‌های هک شده، از دسترس خارج شده اند.

گروه هکری سایه سیاه پیش از این نیز حملات سایبری دیگری را علیه شرکت‌های رژیم صهیونیستی از جمله شرکت بیمه «شیربیت» انجام داده است.

اخیرا نیز یک گروه هکری، اطلاعات حساس صد‌ها سرباز ارتش رژیم صهیونیستی را افشا کرد؛ پایگاه «یدیعوت احارانوت» گزارش داد که این گروه هکری اطلاعاتی حساس شامل «نام، آدرس، رده و واحد صد‌ها سرباز و افسر» ارتش رژیم صهیونیستی را افشا کرده است.

بیشتر بخوانید: اطلاعات حساس صدها سرباز و افسر رژیم صهیونیستی هک شد رشد ۶۰۰ درصدی حملات سایبری علیه زیرساخت‎های رژیم صهیونیستی

این گروه هکری خود را «Moses Staff» (عصای موسی) نامیده است.

این گروه هکری همچنین تصاویر شخصی «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را منتشر و تهدید کرد «ما از تمامی تصمیم‌های شما مطلعیم و در نهایت جایی را هدف قرار می‌دهیم که انتظار آن را ندارید.»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل حمله سایبری رژیم صهیونیستی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمله سایبری تحولات بین الملل حمله سایبری رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی شرکت اینترنتی گروه هکری حمله سایبری یک شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا

وزارت دفاع کره جنوبی روز یکشنبه اعلام کرد که این کشور در رویداد امنیت سایبری، رزمایش پرچم سایبری که توسط آمریکا در ویرجینیا در هفت روز آینده سازماندهی شده است، شرکت خواهد کرد.

کره جنوبی با ۹ شرکت کننده دیگر در یک تیم در این رزمایش شرکت خواهد شد، زیرا نگرانی‌های سئول در مورد فعالیت‌های کره شمالی همچنان در حال افزایش است.

این رزمایش با حضور ۱۸ کشور از جمله به اصطلاح پنج چشم شامل آمریکا، انگلیس، استرالیا، کانادا و نیوزیلند برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • گول پیامک‌های جعلی را نخورید
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • مشارکت کره جنوبی در رزمایش سایبری آمریکا