Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کیکاوس عزیزی‌نسب» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، از مرتفع شدن ۲ هزار و ۹۷ مورد حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب در ۶ ماه نخست سال جاری در سطح شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: رینگ آب محله مسجد قبای شهر جوانرود جهت تامین فشار آب محله، تعویض الکتروموتور ۱۵۰ کیلووات ایستگاه پمپاژ کاوات و تعمیر ایستگاه پمپاژ صادق آباد از جمله اقداماتی است که در حوزه آب برای شهر جوانرود و روستاهای طول مسیر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی نسب اظهار داشت: برای تقویت شبکه آب در بخش روستایی نیز ۶ هزار و ۳۰۰ متر لوله گذاری در روستاهای کلاش هوش و بانی لوان، تبدیل دستگاه کلرزن گازی ایستگاه پمپاژ سفیدبرگ به دستگاه کلرزن مگنتی(آب ژاول)، بهسازی چشمه ده کهنه روستای کلاش هوش و طراحی و اجرای خط انتقال به طول چهار کیلومتر از چشمه به ایستگاه پمپاژ روستا، بهسازی چاهک روستای بانی لوان و اجرای خط انتقال روستا به طول ۸۷۰ متر، بهسازی چشمه روستای کلاش لولم و احداث مخزن ۱۲ متر مکعبی و اجرای خط انتقال به طول یک کیلومتر به این روستا انجام گرفته است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود همچنین از کاهش ۵۶ درصدی حوادث فاضلاب نسبت به زمان مشابه سال قبل خبر داد و اضافه کرد: به همت همکاران امور آبفا شهرستان با رفع به موقع هزار و ۳۵۴ مورد حوادث آب و فاضلاب در سطح شهر و ۷۴۳ مورد حوادث آب در سطح روستاهای شهرستان، علاوه بر افزایش میزان رضایت مشترکین، از هدر رفت میزان قابل توجهی آب جلوگیری شده است.

عزیزی نسب تصریح کرد: سلامت آب شرب از اهم اولویت های شرکت است و امور آبفای شهرستان به همین منظور ۱۵ هزار و ۵۳ مورد کلرسنجی و نمونه برداری میکروبی و شیمیایی را طی ۶ ماه نخست سالجاری انجام داده است.

شهرستان جوانرود با تعداد ۲۱ هزار و ۲۰۵ مشترک آب و فاضلاب و بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها تصفیه خانه آب و فاضلاب جوانرود کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصفیه خانه آب و فاضلاب جوانرود تصفیه خانه آب و فاضلاب جوانرود کرمانشاه ایستگاه پمپاژ آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  یداله سلطانی گفت: با توجه به عمر بالای لوله‌ها و فرسودگی لوله‌های خطوط انتقال مجتمع ۳ روستایی ارسی شامل روستا‌های ارسی، چشمه و آغبلاغ ولدیان که دچار ترکیدگی‌های زیاد بود و همچنین گرفتگی لوله‌ها بر اثر رسوب بود، اصلاح آن در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: اجرای خط انتقال و مخزن ۲۰۰ متر مکعبی توسط امور عشایر انجام و پس از تحویل پروژه اتصال مخزن به خطوط انتقال از طریق ایستگاه‌های پمپاز توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در ۷ نقطه به انجام رسید.

سلطانی با بیان اینکه مخزن قدیمی روستای آغبلاغ ولدیان در کد ارتفاعی مناسبی احداث نشده بود و بالادست روستا همواره با مشکل قطعی آب و افت فشار آب روبرو بود، اظهار کرد: با بهره برداری از این مخزن  مشکل آب در این روستا رفع و با اصلاح سایز و عمق لوگذاری و احداث شیر‌های هوا و تخلیه از قطعی آب شرب در روستا‌های مجتمع ارسی جلوگیری و همچنین وقوع اتفاقات پی در پی در خط انتقال نیز مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • آبرسانی به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فلارد
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج