Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:55:02 GMT

فعالیت ۳ گرمخانه ویژه افراد کارتن خواب در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۱۰۲۹

فعالیت ۳ گرمخانه ویژه افراد کارتن خواب در کرمانشاه

فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گرمخانه‌های مرکز بهزیستی کرمانشاه در تمام طول سال فعال هستند اما مراجعه افراد بی پناه و کارتن خواب با شروع فصل سرما بیشتر می‌شود.

وی افزود: در کرمانشاه سه گرمخانه فعال هستند که ۲ گرمخانه با ظرفیت ۴۰ نفر به آقایان و یک گرمخانه نیز با ظرفیت ۲۵ نفر به بانوان اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: فعالیت گرمخانه‌های بهزیستی کرمانشاه از غروب آفتاب آغاز شده و یک وعده شام و یک وعده صبحانه به اضافه وسایل بهداشتی و استحمام در اختیار افراد کارتن خواب قرار می‌گیرد.

محمدی بیان کرد: در جلسه‌ای که با حضور دادستان کرمانشاه برگزار شد تصمیم بر آن شد که تا زمان راه اندازی گرمخانه توسط شهرداری کرمانشاه سازمان بهزیستی برای مدت یک هفته نسبت به افزایش ظرفیت در گرمخانه‌ها اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: جمع آوری افراد بی پناه و کارتن خواب بر عهده نیروی انتظامی و شهرداری کرمانشاه بوده و مردم کرمانشاه می‌توانند موارد مشاهده شده را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به کمبود اعتبارات، گفت: بیشتر افراد کارتن خواب عمدتاً معتاد متجاهر هستند که باید به کمپ ماده ۱۶ انتقال پیدا کنند و ظرفیت این کمپ نیز محدود و حدود ۲۵۰ الی ۳۰۰ نفر است و نیاز است اعتبارات بیشتری در این موارد به بهزیستی کرمانشاه اختصاص پیدا کند.

کد خبر 5338954

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه بی خانمان کارتن خواب ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر خطبه های نماز جمعه پمپ بنزین آمار کرونا قوه قضاییه کرمانشاه ایلام گرگان عکس استانها اردبیل واکسن کرونا کارتن خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی و بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه

ایمان درخشی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه منطقه دالاهو به عنوان یکی از مناطق هدف برای معرفی گیاهان دارویی معرفی می‌شود، گفت : در مجموع ظرفیت‌های ویژه استان کرمانشاه، چهار فصل بودن و تنوع‌های قومیتی و خلاقیت مردم در طبخ غذا سبب معرفی آن به عنوان شهر خلاق خوراک شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت خوراک کرمانشاه به انزوا رفته و مغفول مانده است، افزود: رویداد‌هایی به منظور معرفی ظرفیت‌های خوراک و غذا در کرمانشاه برنامه‌ریزی شده و برنامه‌هایی نیز از جمله جشنواره آش زمستانی تاکنون برگزار شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: این ظرفیت‌ها در زمینه خوراک و غذا باید تقویت و به رستوران‌ها و چرخه اقتصادی منتقل شود و در این راستا مشوق‌هایی برای رستوران‌ها در نظر گرفته شده که از غذا‌های بومی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم دلیل و مفهوم شهر خلاق خوراک را نمی‌دانند، عنوان کرد: خبرنگاران به عنوان یک ظرفیتی در جامعه می‌توانند مبلغ شهر خلاق خوراک باشند و از طرفی همه ما باید سفیرانی در این راستا باشیم.

درخشی با بیان اینکه در استان کرمانشاه بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی وجود دارد گفت: بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه وجود دارد که این ۸۰ نوع در وعده‌های صبحانه، میان وعده و غذای اصلی قرار دارند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • وجود بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی و بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان