Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از فعالیت سه گرمخانه در کرمانشاه خبر داد و افزود: ظرفیت اسکان بیش از 100 بی خانمان در این مراکز فراهم است.

دکتر فرحناز محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فعالیت سه گرمخانه در کرمانشاه، گفت: از این تعداد دو گرمخانه مخصوص مردان و یک گرمخانه ویژه زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت هریک از گرمخانه های مردان 30 تا 40 نفر و ظرفیت گرمخانه زنان 20 تا 25 نفر است.

وی از فعالیت گرمخانه های کرمانشاه از ساعت 20 شب تا هشت صبح خبر داد و افزود: در پاییز و زمستان ساعت کار گرمخانه ها افزایش پیدا کرده و از غروب آفتاب گرمخانه ها فعال هستند.

محمدی از ارائه خدمات مختلف در گرمخانه های استان خبر داد و افزود: در این مراکز علاوه بر توزیع غذای گرم و صبحانه و استحمام، توزیع بسته های بهداشتی، توزیع وسایل تزریق یکبارمصرف، ماسک و ... هم صورت می گیرد.

وی افزود: در گرمخانه های بانوان نیز توزیع وسایل پیشگیری و بهداشتی در دستورکار قرار دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه گرمخانه ها جهت اسکان افراد کارتون خواب در نظر گرفته شده، گفت: جمع آوری این افراد با نیروی انتظامی و شهرداری است و بهزیستی در این زمینه مسئولیتی ندارد.

وی افزود: در این مراکز تنها افراد بی خانمان و کارتون خواب استقرار داده شده و چنانچه فرد کارتون خواب معتاد متجاهر باشد به مرکز ماده 16 انتقال پیدا می کند.

محمدی ظرفیت مرکز ماده 16 را 250 تا 300 نفر اعلام و تصریح کرد: متاسفانه عمده افراد کارتون خواب را معتادان متجاهر تشکیل می دهند.

این مسئول از تمام افراد خواست در صورت مشاهده هرگونه معتاد متجاهر و یا فردی بی خانمان و کارتون خواب با شماره 137 شهرداری تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه بهزيستي کارتون خواب بی خانمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود