Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی جمعه‌شب در جمع گروهی از بازنشستگان یکی از واحدهای آموزشی استان افزود: ارتقای منزلت فعالان عرصه تعلیم و تربیت مورد توجه دولت است.

وی ادامه داد: پیگیری هرچه بهتر مطالبه بازنشستگان اگر به صورت مکتوب و دقیق تهیه و در اختیار مسئولان استان گذاشته شود در سفر آتی رییس‌جمهوری به یزد برای حل مسایل و خدمت به جامعه هدف تحویل آیت الله رئیسی گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: توجه به مسایل آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت جزو برنامه‌های محوری و اصلی نظام، انقلاب‌ و دولت است.

فاطمی بیان کرد: خدمت به فرهنگیان و بازنشستگان این قشر که عمر خود را وقف خدمت به آینده‌سازان کرده و می کنند از جمله رسالت مهم ملی، دینی و انقلابی است .

در این نشست محمدآقایی یکی از فرهنگیان پیشکسوت آموزش و پرورش یزد به ضرورت توجه به شان و ارتقای جایگاه و منزلت فرهنگیان از سوی مسئولان اشاره کرد.

وی یکی از مطالبه‌های مهم فرهنگیان را اجرای طرح همسان‌سازی حقوق و رتبه‌بندی معلمان ذکر کرد و پیگیری آن را از سوی استاندار یزد خواستار شد.

سال جاری در چند مورد بازنشستگان آموزش و پرورش استان یزد با حضور در مقابل ساختمان استانداری و اداره کل آموزش و پرورش و ارسال نامه به محمدباقر قالیباف بر رسیدگی به مطالبه خود تاکید کردند.

یزد ۱۵ هزار فرهنگی بازنشسته و حدود ۱۶ هزار فرهنگی شاغل دارد و تعداد دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جاری حدود ۲۸۵ هزار نفر اعلام شد که در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی به صورت آموزش ترکیبی حضوری و غیرحضوری تحصیل می‌کنند.

برچسب‌ها مدارس یزد بازنشستگان فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس یزد بازنشستگان مدارس یزد بازنشستگان فرهنگیان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد مهدی اعلایی در شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مداخلات مردمی و گروه های جهادی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داریم.   وی با اشاره به گروه‌های دانشجویی و یا اعضای انجمن اولیا و مربیان، تصریح کرد: این اقشار می‌توانند در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی ورود کنند و تشکیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در این زمینه موثر باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با عنوان اختصاری نماد خوانده می شود، طرحی در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توانمندسازی دانش آموزان است.   نقی سیاهکالی مرادی در این راستا با اشاره به راه اندازی خط تلفن ۱۵۷۰ افزود: کارشناسان از ساعت هشت تا ۲۰ توسط این شماره به سوالات دانش آموزان، والدین و عموم جامعه پاسخ می دهند.   وی اهداف راه اندازی این طرح را شناسایی به موقع دانش آموزان در معرض خطر و توانمندسازی معلمان دانست و ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان با مداخله سریع و به هنگام برای دانش آموزان آسیب دیده از بسیاری آسیب‌های بزرگتر پیشگیری کرد.   سیاهکالی مرادی همچنین کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز و ارایه خدمات تخصصی و به موقع و رصد و پیگیری مستمر را از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح نامید.   استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم