Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@12:05:41 GMT

پوچتینو: مسی نمی‌توانست به بازی ادامه دهد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۱۲۸۰

پوچتینو: مسی نمی‌توانست به بازی ادامه دهد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، می‌گوید تعویض لیونل مسی اقدامی پیشگیرانه بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پاری سن ژرمن و لیل شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با نتیجه 1-2 به سود شاگردان پوچتینو به پایان رسید.

نکته عجیب بازی تعویض لیونل مسی با مائورو ایکاردی در آغاز نیمه دوم  و در زمانی بود که لیل هنوز با یک گل از حریفش پیش افتاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت پی اس جی توانست شرایط بازی را تغییر داده  و با دو گل مارکینیوش در دقیقه 74 و آنخل دی‌ماریا در فاصله دو دقیقه تا پایان زمان قانونی این دیدار، با کسب سه امتیاز از زمین خارج شود.

 

 

پوچتینو پس از بازی درباره تعویض مسی به آمازون پرایم گفت:« ما باید صبر کنیم. با پزشک تیم صحبت کردیم. این اقدامی پیشگیرانه بود. او نمی‌توانست به بازی ادامه دهد اما موضوع مهم و بزرگی نیست. او می‌تواند در بازی بعدی به میدان برود.»

این مربی آرژانتینی در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از بازیکن شماره 9 مانند ایکاردی بیشتر با شرایط تیم سازگاری دارد یا خیر، گفت:« من فکر نمی‌کنم که مشکل تیم در نیمه اول این بوده باشد. مسئله این است که لیل به خوبی ما را می‌شناسد. ما به اندازه کافی خوب نبودیم که بازیکنان هجومی تیم را تغذیه کنیم و کنترل بازی را در دست بگیریم. اما فکر نمی‌کنم که یک بازیکن یا یک پست بتواند همه چیز را تغییر دهد.»

او ادامه داد:« در مجموع معتقد هستم که شایسته کسب پیروزی بودیم. استفاده از دفاع سه نفره در بازی بعدی یکی از گزینه‌های ماست تا شیوه‌های متفاوت بازی را امتحان کنیم. ما می‌توانیم با این سیستم سازگار شویم. اما بهتر است که انعطاف پذیر باشیم. گاهی برنامه اول بازی جواب نمی‌دهد و من دوست دارم گزینه‌های متفاوتی برای بازیکنانی با ویژگی‌های متفاوت داشته باشم.»

پاری سن ژرمن موریسیو پوچتینو لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران نیک اندیش خبرنگار و گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای خوزستان توانست رتبه برتر دومین جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور خوزستان را کسب کند.

 وی دراین جشنواره توانست این موفقیت را در بخش گزارش‌های خبری را کسب نمایند. 

مهران نیک اندیش با تهیه گزارش  با موضوع حضور کاروان راهیان نور در منطقه فکه توانست رتبه برتر دومین جشنواره ره آورد سرزمین نور خوزستان را دربافت نماید. 

دیگر خبرها

  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور