Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری اردبیل از برگزاری نمایشگاه نقاشی «رنگ‌های مه‌گرفته» با آثاری از «علی‌محمد شیخی» در اردبیل خبر داد.

حسین آزاد ۸ آبان با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۹ آبان‌ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولان و هنرمندان استانی در نگارخانه زنده‌یاد شهرام رضایی افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد هنرهای تجسمی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در ترویج فرهنگ و هنر نقش اساسی داشته و سعی بر این است تا در برپایی چنین نمایشگاه‌هایی از هنرمندان فعال در بخش نقاشی که علاقه‌مند دیدن آثار بامحتوا و قالب‌های مختلف بوده و به دنبال ارائه آثار خود به مخاطب هستند، حمایت‌های لازم انجام گیرد.

وی اضافه کرد: نمایشگاه نقاشی «علی‌محمد شیخی» از هنرمندان مطرح نقاشی کشور، دومین نمایشگاه این هنرمند در استان اردبیل است. در این نمایشگاه ۳۵ اثر آثار با یک نگاه معناگرا و تجریدی به آیین و رسوم معنوی و مردمی و با نگاه فرم‌گرایانه به موضوع طبیعت و با ترکیب آبسترال و ساده شده با اشکال هندسی در پیوند با بافت‌های متنوع، در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، «علی‌محمد شیخی» تحصیلات خود را در مقطع لیسانس نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان رساند و طی سال‌ها فعالیت هنری موفق به دریافت گواهینامه درجه‌دو هنری در رشته نقاشی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

تدریس در دانشگاه شهید رجایی، هنرستان‌ها و مراکز آموزشی هنر؛ ریاست موزه شهدا و ریاست هنرستان آیت‌الله قدوسی از جمله فعالیت‌های وی در عرصه علم و هنر است. او برگزاری کارگاه‌های آموزشی‌، برپایی نمایشگاه‌های انفرادی، حضور در نمایشگاه‌های گروهی داخلی، شرکت در رقابت‌های هنری مختلف و دریافت ده‌ها جایزه برتر و رتبه نخست را در کارنامه خود از جمله رتبه نخست نقاشان اولین جشنواره سراسری نی‌نوازان را دارد.

گفتنی است این نمایشگاه با حضور «علی‌محمد شیخی» و به مدت ۴ روز تا تاریخ ۱۳ آبان‌ماه و در ساعات اداری پذیرای علاقه‌مندان به هنر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری حوزه هنري نمايشگاه نقاشي علی محمد شیخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

ایسنا/اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که استان اردبیل هم در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

غرفه استان اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایش توانمندی صادراتی اردبیل در نمایشگاه اکسپوی ایران
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات