Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@06:02:07 GMT

جدول گروه ایران و برنامه روزهای پایانی

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۱۷۱۷

جدول گروه ایران و برنامه روزهای پایانی

پرونده بازی های گروه B در مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا فردا در شهر دوشنبه بسته می شود و از بین تیم های امید ایران و تاجیکستان یک تیم به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی بازی ها خواهد شد. 

به گزارش "ورزش سه"، صعود ایران به دور بعدی بازی ها از این لحاظ مهم است که مهدی مهدوی کیا می تواند تیمش را با برای صعود به المپیک پاریس آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می تواند در این تورنمنت از بازیکنانی بهره ببرد که در دوره بعدی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا که تیم های برتر آن به المپیک پاریس صعود می کنند قادر به همراهی تیم امید باشند. به واقع حضور در این دوره از بازی ها یک تدارک خوب برای تیم مهدی مهدوی کیا به منزله صعود به المپیک پاریس خواهد بود. 

 

بازی های این دوره مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در 11 گروه در جریان است که در پایان تیم های اول به همراه 4 تیم برتر دوم به دور نهایی صعود می کنند که با حضور 16 تیم و در تاشکند برگزار می شود و طبیعتا شانزدهمین تیم حاضر در این تورنمنت میزبان یعنی ازبکستان است. 

 

ایران هم اکنون با 6 امتیاز اما تفاضل گل کمتر نسبت به تیم تاجیکستان در رده دوم جدول قرار دارد و برای صعود به عنوان تیم نخست فردا باید در مصاف با تاجیک ها برنده شود. آنطور که سایت فدراسیون فوتبال نوشته است با وجود اینکه نتایج تیم آخر در این جدول پاک می شود در صورت تساوی این تیم امید ، تاجیکستان است که به عنوان تیم نخست راهی دور بعد بازی ها می شود و ایران باید منتظر تعیین تکلیف تیم های صعود کننده دوم  باشد. 

 

فردا و در بازی پایانی از ساعت 17:30 به وقت محلی تیم های امید ایران و تاجیکستان در ورزشگاه اصلی شهر دوشنبه با هم مسابقه خواهند داد و پیش از این بازی هم تیم های امید لبنان و نپال به مصاف هم خواهند رفت. هر دو تیم در بازی های قبلی خود بازنده بوده اند.

 

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، بهمن ریحانی اظهار کرد: پیش بینی می‌شود که ۳۵ تا ۴۰ هزار در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه حضور پیدا کنند.

وی افزود: برنامه بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز چهاردهم اردیبهشت ماه در ارتفاعات بازی دراز واقع در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راهپیمایی روز قدس امسال و انتخابات سال گذشته مردم حضوری باشکوه داشتند که همین حضور باشکوه به کشور عزت و قدرت افزون داد و دشمنان کشور را ناامید ساخت.

وی افزود: عزت ما در تجمعات بزرگ مانند گرامیداشت حماسه بازی دراز است که منجر به قدرت روز افزون انقلاب اسلامی خواهد شد

ارتفاعات سخت‌گذر بازی‌دراز با قله‌های بلند و شیب‌های تند و بریدگی‌های ممتد از اهمیت ویژه‌ای در منطقه مرزی استان کرمانشاه برخوردار است و هرساله هزاران نفر را با پای پیاده به سمت این قرارگاه برای تجدید پیمان با رشادت‌های دوران دفاع مقدس می‌کشاند

بابلی فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز، تصریح کرد: مراسم اول یادواره شهدای بازی‌دراز شامگاه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در کنار بقعه احمدبن‌اسحاق برگزار می‌شود و از صبح ۱۴ اردیبهشت‌ماه برنامه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت که همه امکانات لازم در نظر گرفته‌شده است.

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • تایلند 3 عراق 2، هفتمین صعود متوالی به جام جهانی
  • تایلند 3 عراق 2: صعود به جام جهانی با بازگشت شیرین
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست