Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پاری سن ژرمن با پاس گل و گل دی ماریا، از شکست مقابل لیل فرار کرد و این تیم را در نهایت شکست داد. 
به گزارش آریا، پاری سن ژرمن و لیل مقابل هم صف آرایی کردند. در شبی که لیل بازی را عالی شروع کرد و می توانست بیشتر از اینها به میزبانش گل بزند، پوچتینو تصمیم گرفت مسی را بین دو نیمه تعویض کند و تغییراتی در خط حمله اش به وجود بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنخل دی ماریا در نهایت ناجی پاریسی ها شد، دی ماریا ابتدا با سانتر خود به مارکینیوش کمک کرد تا گل اول تساوی را به ثمر برساند و پس از آن خودش در نقش زننده گل دوم تیم پوچتینو ظاهر شد تا پاری سن ژرمن انتقام بخشی از ناکامی هایی که اخیرا مقابل لیل متحمل شده بود را بگیرد. 
در این دیدار ابتدا این لیل بود که با گل جاناتان دیوید پیش افتاد اما در دقایق پایانی شاگردان مائوریسیو پوچتینو دو بار به گل رسیدند و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند. در دقایق ابتدایی بازیکنان پاری سن ژرمن بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این تیم میهمان بود که روی ضد حملات موقعیت های بهتری ایجاد می کرد و در نهایت در دقیقه 31 به گل رسیدند.
روی یک حرکت تیمی حساب شده بود که بوراک ایلماز از سمت چپ وارد محوطه جریمه پی اس جی شد و پاس او به دهانه دروازه را جاناتان دیوید با یک بغل پای عالی تبدیل به گل کرد. پاریسی ها در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت هایی داشتند اما این نیمه با همان یک گل به سود لیل به پایان رسید. نیمه دوم را پی اس جی با یک تعویض آغاز کرد و لیونل مسی که به نظر می رسید دچار مشکل عضلانی شده، جای خود را به مائورو ایکاردی داد.
هرچه از دقایق بازی سپری می شد، حملات پی اس جی شدت می گرفت تا اینکه در دقیقه 74، این تیم به گل تساوی رسید. این بار نوبت دی ماریا بود که با یک حرکت خوب از سمت چپ و پاس در عرض، مارکینیوش را در موقعیت گلزنی قرار داد و کاپیتان پیش تاخته پاریسی ها هم با ضربه ای تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.
فشار حملات پی اس جی بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 88، دی ماریا گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. او که حرکت را از سمت راست آغاز کرده بود، بعد از یک و دو با نیمار، با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه لیل فرستاد و سه امتیاز بازی را نصیب تیمش کرد. پی اس جی با این پیروزی 31 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و 10 اختلاف نسبت لانس، جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد.
لیونل مسی در جریان برتری 2-1 پاری سن ژرمن مقابل لیل در لیگ1 فرانسه بازهم موفق به گلزنی نشد. او فقط در نیمه اول برای پاریسی ها در زمین حضور داشت. لیونل مسی در 5 بازی ابتدایی خود در فصل جدید لیگ1 فرانسه در ثبت گل و پاس گل ناکام بوده است. برای اولین بار در دوران حرفه ای مسی است که او 5 بازی ابتدایی خود در فصل جدید لیگ را بدون گل یا پاس گل سپری می کند. مسی در فصل 2005/06 یعنی اولین فصل حضور دائمی خود در تیم بزرگسالان بارسلونا تا 4 بازی ابتدایی فصل جدید لالیگا را بدون تاثیرگذاری روی گل ها سپری کرد اما در بازی پنجم موفق به ثبت پاس گل شد.
همچنین برای دومین بار در طول دوران حرفه ای مسی است که او ماه نوامبر را بدون گل یا پاس گل در رقابت های لیگ آغاز می کند. (2005/06). گفتنی است هیچ بازیکنی در این فصل از رقابت های 5 لیگ معتبر اروپایی به اندازه لیونل مسی شوت بدون گل نداشته است. (15 شوت، 4 شوت در چارچوب و 0 گل)
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن در مصاحبه پس از بازی اش گفت: به نظرم شایسته پیروزی بودیم. البته باید آنالیزهایی در مورد این بازی انجام دهیم اما در مجموع لیاقت کسب پیروزی در این بازی را داشتیم. من به سیستم سه دفاع هم به عنوان یکی از گزینه هایی که در اختیار داریم نگاه می کنم. یکی از همان ایده هایی است که ما می توانیم به سراغش برویم و با آن منطبق شویم. داشتن انعطاف خیلی خوب است، گاهی اوقات می شود که تیم طبق نقشه پیش نمی رود و من از داشتن این توانایی ها و گزینه های متفاوت خرسند خواهم شد.
مشکل اما از اینجا شروع می شود که گاهی اوقات زمان لازم برای ایحجاد تغییرات و منطبق کردن تیم با آن را نداریم. اما اینطور فکر می کنم که رفته رفته می توانیم به سیستم سه دفاع هم به عنوان یک گزینه در دسترس نگاهی داشته باشیم. باید در مورد مناسب تیم بودن این سیستم و اجرای آن فکر کنیم. تیم ما گاهی اوقات دچار مشکل می شود اما به خوبی واکنش نشان می دهد. کسب 10 پیروزی از 12 بازی اتفاقی نیست. 
وضعیت مسی؟ باید صبر کنیم و ببینیم. بین دو نیمه با پزشکان صحبت کردیم. تعویضمان از روی احتیاط بود. لئو نمی توانست به بازی ادامه دهد و امیدواریم که مشکلش جدی نباشد تا برای دیدار با لایپزیش آماده شود. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسی پی اس جی پاری سن ژرمن پاریسی ها لیونل مسی دی ماریا پی اس جی بدون گل پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ‌مشهد، سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه 19 میلیون خانوار و حدود 60 میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: ‌ این طرح از اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم